Nella Skrevet 20. mai 2005 #41 Del Skrevet 20. mai 2005 øllebrød :o Høres skummelt ut, men skal testes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg gleder meg og begynner å øve på sangen "Si meg hvordan lager man øllebrød......" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. mai 2005 #43 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg gleder meg og begynner å øve på sangen "Si meg hvordan lager man øllebrød......" Er det en sang også? Mye jeg har gått glipp av skjønner jeg Skal lage moussen i kveld til idol fianlen jeg også. Får besøk av en sjokoholiker og har jo en her hjemme også. Ned å handle bare det slutter å regne :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #44 Del Skrevet 20. mai 2005 Skal lage moussen i kveld til idol fianlen jeg også. Får besøk av en sjokoholiker og har jo en her hjemme også. Ned å handle bare det slutter å regne :evil: Du tror vel på julenissen også du...... *våt* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. mai 2005 #45 Del Skrevet 20. mai 2005 Du tror vel på julenissen også du...... *våt* :-? Finns ikke nissen :o Bor 3 min unna butikken og det var neeeesten litt opphold i stad. Kom meg ned. Så nå står bollen i kjøleskapet. Lagde halv porsjon og brukte 100 g lys sjokolade og 150g mørk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mai 2005 #46 Del Skrevet 20. mai 2005 Lagde halv porsjon og brukte 100 g lys sjokolade og 150g mørk Jeg og! :-) Den står i kjøleskapet nå. Fordelte den i 6 glass. Har kjøpt jordbær til å pynte med, og tatt opp bringebærcoulis fra fryseren Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #47 Del Skrevet 20. mai 2005 *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 20. mai 2005 :-) gleder meg tilbakemelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mai 2005 #49 Del Skrevet 20. mai 2005 :-) gleder meg tilbakemelding.. Tusen takk for en kjempegod oppskrift! :-) Både sambo og jeg elsket den!! Den får plass i "favoritt-boka"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. mai 2005 #50 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har i all min feber-og-stygge-forkjølelses-trass bestemt meg for å lage sjokolademoussen i dag, men halv oppskrift. Jeg har selvsagt ikke vekt, så kan noen fortelle meg hvor mye 60g sukker er i desiliter? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. mai 2005 #51 Del Skrevet 21. mai 2005 For selvfølgelig på kjøkkenet og veide av 60 g sukker og målte det i dl-mål. Nesten 3/4 dl. Nå er ikke min kjøkkenvekt særlig nøyaktig.... , men begge desserter jeg laget i 1/2 porsjon ble bra. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 21. mai 2005 #52 Del Skrevet 21. mai 2005 Holder seg et par dager i kjøleskapet? Lagde jo i går men vi spiste oss jo alle stapp mette på mat og så handla gutta alt for mye godis. Men snikprøven var supergod Får servere i morra i stedet Men en utrolig enkel dessert å lage + at det er jo ting man stort sett har og får tak i på kort tid. Egg + sukker har man ihvertfall omtrent alltid. Og alle bensinstasjoner har sjokolade og fløte alltid. Genialt ved litt overraskende besøk en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #53 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå står min digre porsjon i kjøleskapet...... Med fire glass-porsjonerte smaksprøver ved siden av..... Skal nytes til wig wam i kveld.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. mai 2005 #54 Del Skrevet 21. mai 2005 For selvfølgelig på kjøkkenet og veide av 60 g sukker og målte det i dl-mål. Nesten 3/4 dl. Nå er ikke min kjøkkenvekt særlig nøyaktig.... , men begge desserter jeg laget i 1/2 porsjon ble bra. Hilsen Trille Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. mai 2005 #55 Del Skrevet 21. mai 2005 Bare hyggelig! Yngstemann og jeg skal spise restene fra i går nå. Har prøvesmakt og desserten er like fin som i går. (Må kanskje lage større porsjon neste gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. mai 2005 #56 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har faktisk smakt denne før, og da var det :-)anna selv som laget den. Håper bare min blir like god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #57 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg må innrømme at det ble litt mye for meg...... Tre, fire skjeer var veldig godt, men det holdt også. Men jeg er sikker på at det smaker glimrende som kakefyll!! Ser for meg enten som erstatning for vanlig krem på en bløtkake, eller inni en sjokoladekake som er laget på mørk sjokolade med litt voksengodsaker i....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. mai 2005 #58 Del Skrevet 22. mai 2005 Kjempegodt, men mektig ja Og som jeg skrev om desserten over, utrolig enkel å lage. Tenkte også på å prøve den som fyll i sjokoladekake neste gang. Det tror jeg blir superbra Takk for god oppskrift, den er ført inn i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #59 Del Skrevet 23. mai 2005 Søndagsengel, har du begynt å tenke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. mai 2005 #60 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg fikk ikke laget denne :oops: , har vært bortreist + i bryllup i helgen. Men jeg venter spent på neste oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå