Ninen Skrevet 3. mai 2007 #581 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det høres flott ut Tidligere har det vært mest respons de ukene maten har vært rask å lage og ingrediensene enkle å få tak i. Vi kan jo ha det i bakhodet når vi velger oppskrift, men jeg synes alle oppskrifter kan være velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. mai 2007 #582 Del Skrevet 3. mai 2007 Fint innspill. Da er du først ute, Cornygirl, neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mai 2007 #583 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er fortsatt med.. Hvis jeg får lov da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. mai 2007 #584 Del Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig, jeg skal legge deg til listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 3. mai 2007 #585 Del Skrevet 3. mai 2007 Kan jeg få komme sist på lista? Beklager at jeg er litt vanskelig altså...Jeg vil gjerne være med enda, men befinner meg på skolen store deler av dagene nå, men om jeg er sist på lista er jeg klar til det blir min tur:) Håper på noen oppskrifter jeg klarer henge meg litt på underveis også. Mat under eksamenstid er jo ganske viktig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 3. mai 2007 #586 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er klar med oppskrift på mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. mai 2007 #587 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vil også fortsatt gjerne være med! Har eksamen til uka, og etter det har jeg god tid til å lage mat igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 4. mai 2007 #588 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Flotte greier, dere! Jeg setter deg på listen. søndagsengel? og flytter deg nederst, Gynestol. Men dere, tideligere i tråden ser jeg at de bare hadde ny oppskrift annen hver uke. Kanskje vi også skal satse på det, så alle som vil får tid til å prøve? Endret 5. mai 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 7. mai 2007 #589 Del Skrevet 7. mai 2007 Men dere, tideligere i tråden ser jeg at de bare hadde ny oppskrift annen hver uke. Kanskje vi også skal satse på det, så alle som vil får tid til å prøve? ← Heier på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #590 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ok, da gjør vi det som tideligere i tråden. "Fristen" er fredag annehver uke. Listen er slik nå: Denne uken, uke 19: Cornygirl Uke 21: Alou Uke 23: Chelsea Uke 25: Latee Uke 27: Ninen Uke 29: Leiababe Uke 31: Søndagsengel? Uke 33: Gyngestol Uke 35: Ulva Ny oppskrift hver oddetallsuke. Dette blir spennende! Endret 7. mai 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 7. mai 2007 #591 Del Skrevet 7. mai 2007 Eg har litt lyst å være med eg og... men eg ska flytte i uke 35-36 så om andre vil være med så kan dei få komme før meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #592 Del Skrevet 7. mai 2007 Gøy med flere, Ulva. Jeg setter deg nederst på uke 35 nå forløpig, så kan vi heller flytte litt på det hvis flere blir med - eller når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 7. mai 2007 #593 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer det oppskrift i dag? Etter et par uker fri, savner jeg nye oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #594 Del Skrevet 7. mai 2007 Cornygirl har sagt hun snart kommer med en ny oppskrift. Gleder meg, uansett hva det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 7. mai 2007 #595 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Beklager at jeg er litt sen! Har vært opptatt på skolen i hele dag! Men her er oppskriften: Kapteins gryte Ca 3-4 porsjoner 1 boks sæterrømme 1 boks husholdningserter 1 blomkålhode ca 10 grillpølser Del blomkålet i biter og kok dette. Sil vannet av ertene. Surr pølser i biter og erter i en kasserolle og tilsett rømmen. La det "putre" et par minutter før du tilsetter blomkålet(ikke vannet). Serveres gjerne med loff til. En veldig enkel oppskrift som er en av mine favoritter. Har spist denne mange lørdager(og andre dager) helt fra jeg var lita. Håper dere liker den! Endret 7. mai 2007 av cornygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. mai 2007 #596 Del Skrevet 8. mai 2007 Ser godt ut. Jeg er glad i både pølser, erter og blomkål, og sammen er det sikkert en fin kombinasjon. Men gir den mye rømmesmak, eller. Det er jo ikke noe annet enn rømme, liksom.... Den skal prøves snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 8. mai 2007 #597 Del Skrevet 8. mai 2007 Skal Kapteins Gryte ikke krydres noe? Og må man bruke seterrømme (eller det er vel ikke noe annet enn det og creme fraîche som ikke skiller seg når man koker det?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. mai 2007 #598 Del Skrevet 8. mai 2007 Har planer om å lage dette til middag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er også med altså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mai 2007 #600 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har ikke vært med før, men har sniklest endel (men ikke rukket å prøve så mye). Håper jeg kan få være med denne gangen!! Vedr. kapteins gryte, så så denne veldig grei og god ut, men jeg liker ikke erter. Jeg kan vel bare erstatte med noe annet grønt? Endret 9. mai 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå