Gå til innhold

Noen som vil være med i en matklubb

:-) anna

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke bakt kjeksene. Prøver også som Sille å være litt sunn, dessuten er dessverre ikke baking min sterkeste side.

Men de kan vel sikkert passe til jul også? Da er det jo alltids muligheter for å spise litt mer søtt enn vanlig. :) Det går jo fort til jul nå... :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle bake dem sammen med ungene i helga. Skal på besøk på søndag, så da kan vi ha de med da.

Rapport følger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ikke medlem i matklubben, men jeg har nå likevel bakt Lisees ginger snaps. De ble skikkelig gode :sikle: Gleder meg til mang en høstkveld med ginger snaps og en god kopp te! mmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ikke medlem i matklubben, men jeg har nå likevel bakt Lisees ginger snaps. De ble skikkelig gode  :sikle: Gleder meg til mang en høstkveld med ginger snaps og en god kopp te! mmm....

Så bra! Jeg har handlet inn til å bake dem, og gleder meg til å smake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bakt Ginger snaps, og de er kjempegode :sikle: Også lukter det så godt i huset når de stekes! :) Jeg vil si det er "ekstra gode pepperkaker", og bake dem til jul neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bakt ginger snapsene :) De var veldig gode! Men jeg orker ikke så mange om gangen, og det ble mange av oppskriften. Godt de holder seg lenge. Tror jeg skal gi bort litt også :) Forventer nemlig ikke gjester med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg brukt morgene på å lage ginger snaps. Barna er jo ikke akkurat innstilt etter klokkestilling, så vi var nå oppe her sånn i sjutida i dag tidlig, så da ble det bakt litt da. ;)

De var kjempegode. MYE smak. Og jeg elsker den varme smaken av ingefær og nellik. Deilige høstcookies!

Jeg lagde like godt en porsjon med chocolate chip cookies fra forrige runde av mattråden også. Kan anbefales!!!

Nå skal jeg ta med meg hjemmebaksten på besøk :-)

Gleder meg til neste oppskrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ny liste, håper det er i orden at jeg føyer til uke også.

søndagsengel? - Ost og skinkepai

:-) anna - Mors hjemmebakte grovbrød

Frk. Stella - Enchiladas

Chelsea - Baconkledd breiflabb

Gyngestol - Favorittpasta

Lisee - Ginger snaps

mee mee - uke 44

Gjest_Merethe_81_* - uke 45

Cilla - uke 46

Ulva - uke 47

Ninen - uke 48

Sille - uke 49

Ingrid78 -uke 50

Latee - uke 51

Monja - uke 52 (?)

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget sjokolademoussen til :-) anna fra forrige runde i går. Den var veldig god men også veldig mektig, så den er drøy.

Jeg laget også full porsjon til 3 personer og det ble altfor mye, så jeg tenkte å ta med resten på jobben i dag.

Men glemte den på benken hjemme og da er spørsmålet, vil den være ødelagt når jeg kommer hjem (temperaturen er ca. 22° der og den blir stående fremme i ca. 9 timer )? Blir kremen som er foldet inn i den sur eller hvordan er det? Er jo synd å måtte kaste den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at Ginger Snapsene falt i smak hos flere :) De er veldig populære i min familie, det er en oppskrift jeg har fått av mormor. Den er fra tiden besteforeldrene mine bodde i USA som unge :)

Nå er jeg spent på hva mee mee kommer med jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...