Chelsea Skrevet 26. oktober 2006 #361 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har heller ikke bakt kjeksene. Prøver også som Sille å være litt sunn, dessuten er dessverre ikke baking min sterkeste side. Men de kan vel sikkert passe til jul også? Da er det jo alltids muligheter for å spise litt mer søtt enn vanlig. Det går jo fort til jul nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tenkte jeg skulle bake dem sammen med ungene i helga. Skal på besøk på søndag, så da kan vi ha de med da. Rapport følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 28. oktober 2006 #363 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er fortsatt ikke medlem i matklubben, men jeg har nå likevel bakt Lisees ginger snaps. De ble skikkelig gode Gleder meg til mang en høstkveld med ginger snaps og en god kopp te! mmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. oktober 2006 #364 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er fortsatt ikke medlem i matklubben, men jeg har nå likevel bakt Lisees ginger snaps. De ble skikkelig gode Gleder meg til mang en høstkveld med ginger snaps og en god kopp te! mmm.... ← Så bra! Jeg har handlet inn til å bake dem, og gleder meg til å smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. oktober 2006 #365 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå har jeg bakt Ginger snaps, og de er kjempegode Også lukter det så godt i huset når de stekes! Jeg vil si det er "ekstra gode pepperkaker", og bake dem til jul neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 29. oktober 2006 #366 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har også bakt ginger snapsene De var veldig gode! Men jeg orker ikke så mange om gangen, og det ble mange av oppskriften. Godt de holder seg lenge. Tror jeg skal gi bort litt også Forventer nemlig ikke gjester med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da har jeg brukt morgene på å lage ginger snaps. Barna er jo ikke akkurat innstilt etter klokkestilling, så vi var nå oppe her sånn i sjutida i dag tidlig, så da ble det bakt litt da. De var kjempegode. MYE smak. Og jeg elsker den varme smaken av ingefær og nellik. Deilige høstcookies! Jeg lagde like godt en porsjon med chocolate chip cookies fra forrige runde av mattråden også. Kan anbefales!!! Nå skal jeg ta med meg hjemmebaksten på besøk :-) Gleder meg til neste oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 29. oktober 2006 #368 Del Skrevet 29. oktober 2006 Må forte seg å bli jul nå, sånn at jeg kan bake Ginger snapsene Er spent på neste oppskrift. Er det i morgen den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2006 #369 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kan jeg og få være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 29. oktober 2006 #370 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kan jeg og få være med? ← Klart det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 29. oktober 2006 #371 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Lager ny liste, håper det er i orden at jeg føyer til uke også. søndagsengel? - Ost og skinkepai :-) anna - Mors hjemmebakte grovbrød Frk. Stella - Enchiladas Chelsea - Baconkledd breiflabb Gyngestol - Favorittpasta Lisee - Ginger snaps mee mee - uke 44 Gjest_Merethe_81_* - uke 45 Cilla - uke 46 Ulva - uke 47 Ninen - uke 48 Sille - uke 49 Ingrid78 -uke 50 Latee - uke 51 Monja - uke 52 (?) Endret 29. oktober 2006 av Sille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 29. oktober 2006 #372 Del Skrevet 29. oktober 2006 Velkommen Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #373 Del Skrevet 30. oktober 2006 Laget sjokolademoussen til :-) anna fra forrige runde i går. Den var veldig god men også veldig mektig, så den er drøy. Jeg laget også full porsjon til 3 personer og det ble altfor mye, så jeg tenkte å ta med resten på jobben i dag. Men glemte den på benken hjemme og da er spørsmålet, vil den være ødelagt når jeg kommer hjem (temperaturen er ca. 22° der og den blir stående fremme i ca. 9 timer )? Blir kremen som er foldet inn i den sur eller hvordan er det? Er jo synd å måtte kaste den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. oktober 2006 #374 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så hyggelig at Ginger Snapsene falt i smak hos flere De er veldig populære i min familie, det er en oppskrift jeg har fått av mormor. Den er fra tiden besteforeldrene mine bodde i USA som unge Nå er jeg spent på hva mee mee kommer med jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2006 #375 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tusen takk! Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 30. oktober 2006 #376 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er også spent på mee mee sin oppskrift. *går og henter noen ginger snaps mens jeg venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. oktober 2006 #377 Del Skrevet 30. oktober 2006 *spiser også ginger snaps* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. oktober 2006 #378 Del Skrevet 30. oktober 2006 Herlighet hvor dere frister da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. oktober 2006 #379 Del Skrevet 30. oktober 2006 Herlighet hvor dere frister da ← Nå venter jeg på ny oppskrift altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. oktober 2006 #380 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå