Gå til innhold

Noen som vil være med i en matklubb

:-) anna

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting om de enchiladas-ene..man skal pakke inn det fyllet ikke sant?? Bare lurer siden det står lagvis. Hvordan gjør man det egentlig?

Som dere sikkert skjønner, er ikke matlaging min sterke side :sjenert:

Fylte tortillaer legges inntil hverandre i ildfast form. Lagvis blir kanskje litt misvisende.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lagde annas grovbrød igjen i går, tredje gangen nå og i går ble de kjempefine og omtrent perfekte! Spiste 3 skiver til frokost i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde annas grovbrød igjen i går, tredje gangen nå og i går ble de kjempefine og omtrent perfekte! Spiste 3 skiver til frokost i dag :sjenert:

:tommelsmil:

Gleder meg allerede til neste oppskrift, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Så hyggelig at min mors brød faller i smak. Jeg elsker dem selv. Verdens beste med brunost og et stort glass melk. :-)

Jeg har laget både fisk og enchiladas. Begge deler ble kjempegodt og kommer til å lages flere ganger. Jeg kjøpte torskefilet på butikken, og det gikk helt fint, men om jeg skal lage det til søndagsmiddag så blir det nok breiflabb.

Jeg har ikke laget pai enda, men det skal bli. Jeg må bare huske å kjøpe paibunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid78

Jeg mener bestemt jeg meldte meg på her for en hel haug med måneder siden, men jeg har ikke blitt bedt om å gi en oppskrift... Hm... kanskje jeg ikke var meldt på allikevel. I såfall vil jeg veldig gjerne være med. Jeg elsker nemlig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt jeg meldte meg på her for en hel haug med måneder siden, men jeg har ikke blitt bedt om å gi en oppskrift... Hm... kanskje jeg ikke var meldt på allikevel. I såfall vil jeg veldig gjerne være med. Jeg elsker nemlig mat.

Det har visst begynt på nytt igjen, med ny liste.

Klart du kan være med der!!

Men jeg tror du må følge med selv når det er din tur, for tror ikke her er noen som sender påminnelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager ny liste:

søndagsengel? - Ost og skinkepai

:-) anna - Mors hjemmebakte grovbrød

Frk. Stella - Enchiladas

Chelsea - Baconkledd breiflabb

Gyngestol

Lisee

mee mee

Gjest_Merethe_81_*

Cilla

Ulva

Ninen

Sille

Ingrid78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert veldig bra :Nikke: Risen tok litt lenger tid å lage enn jeg hadde forventet, så det kan egentlig være lurt å lage den ferdig før du setter enchiladaene i stekeovnen. (Hvis det ikke bare var meg, da... :ler: )

Enchiladasene med tilbehør ble en suksess. De jeg serverte det til var i alderen 16 til 75 år, og alle gav mye skryt til den fantastisk flinke kokken ;)

Skal være enig i at det tok lengre tid å lage til enn jeg hadde trodd. Heldigvis kom jeg akkurat i mål før gjestene kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at enchiladas-oppskriften min gjør lykke!

Jeg har ikke fått prøvd ut breiflabben enda, vært sykdom her i huset og nå er jeg alene noen dager... Skal definitivt spare på den og prøve så fort vi er tosomme her i huset igjen!

Og så er jeg spent på hva den nye oppskriften vil være for noe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...