Gå til innhold

Grove streker, vitser og memes


Bamseklemmer

Anbefalte innlegg

Ei jente var prostituert, men ville ikke at bestemoren skulle finne det ut. En dag kom politiet og anholdt alle horene; og hun var blant dem. Politimannen fikk horene til å stille seg i kø for å avgi forklaring. Plutselig kommer bestemoren og får øye på barnebarnet sitt og spør:
- "Hva står dere i kø for?"
Jenta, som ikke ville røpe hva som foregikk, fortalte at mannen drev og delte ut appelsiner og at de sto i kø for å få. Bestemoren, som også ville ha en appelsin, stilte seg bakerst i køen. Da det endelig ble hennes tur, sa politimannen:
- "Du som er så gammel, hvordan får du det til?"
Bestemoren sa som sant var:
- "Å, det er enkelt. Jeg bare tar ut gebisset; og så suger jeg den tørr."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så var det gubben som fortalte sin kone at han ville gå ned på NAV og søke alderspensjon.
- "Hvordan har du tenkt å klare det?", spør hun. "Da må du forevise fødselsattest og den har du somlet bort for lenge siden".
- "Det ordner seg", sier han og forsvinner.
Noen timer senere kommer han tilbake og kona spør:
- "Jo da", sier gubben, "jeg bare tok av meg trøyen og viste at jeg har grått hår på brystet. Da sa de at jeg hadde krav på alderspensjon".
- "Virkelig?", sa kjerringa surt. "Da burde du ha vist dem pikken også og krevd uførepensjon i samme slengen!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lille Anne kommer hjem fra skolen og skryter til sin mor at en venninne har fortalt henne hvordan man lager barn.
- "Javel lille venn, fortell meg om det da", sier moren til Anne.
Den lille jenta forklarer: "Ehhh.... Okay..... Først så tar Mamma`n og Pappa`n av seg alle klærne, så står liksom tingesten til Pappa`n rett opp, så tar Mamma`n tingesten til Pappa`n i munnen og så lissom eksploderer den. Slik får man barn"!
Moren til lille Anne rister på hodet og humrer, lener seg over mot datteren, ser henne inn i øynene og sier:
- "Åhh lille venn, så søtt...., men det er ikke slik man lager barn! Det er slik man får smykker...."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Et eldre ektepar var hos legen for å få i gang kjønnslivet igjen. Hun fikk satt inn en metallplate i skjeden og han fikk en magnet i pikken. Til den første kontrollen kom kona alene.
Legen: "Hvor er din mann"?
- "Han er i fengsel".
- "Hvorfor"?
- "Jo, vi var i svømmehallen og plutselig var hun der, jenta med tannregulering....."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mann til kona under krangel:
- "Når du dør skal det stå på gravsteinen din: Her ligger min kone; ISKALD som alltid".
Kona var ikke snauere:
- "Her ligger min mann; STIV for første gang".
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En gravid kvinne var meget redd for fødselssmerter, så da hun skulle føde hadde man funnet ut en ny teknologi så man kunne føre smertene over til barnets far. Da fødselen skulle begynne førte man 10% av smerten over til faren, men han kunne ikke merke noe. Så prøvde man med 20%, han kunne stadig ikke merke noe, til sist overførte man alle smertene til faren og stadig kunne han ikke kjenne noe. Da de så kom hjem lå postbudet død utenfor døren....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To damer kom fra fest og måtte på do. Kirkegården var et bra sted. En tørket seg med trusa og kastet den. Den andre brukte en sløyfe hun fant på en krans. Mennene deres pratet dagen etter og den ene sa: "Trist å sende kona på fest - hun kom hjem uten truse". "Verre med min", sa den andre, "hun hadde lapp i fitta hvor det sto: "Takk for alt, hilsen gutta på jobben".
 

Anonymkode: e73b3...bd1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.5.2020 den 13.15, Bamseklemmer skrev:

Det gjelder vel 21:15 også?😂😂

97575410_168695621265871_5817630827322358163_n.jpg

Men ved 13.50 vil ikke bena være krysset og man kan kanskje se litt åpning og overstell...

Anonymkode: 6f5cc...23a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Mæn40 skrev:

_20200726_015930.JPG

just presis...det inntrykket har jeg og... ha haha...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bente1234 said:

just presis...det inntrykket har jeg og... ha haha...

Vi er fæle 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...