Gå til innhold

Til kvinner som ikke kommer vaginalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var med ei venninne som hjalp meg da jeg kom første gangen. Det var en opplevelse for meg som ikke trodde jeg kunne komme, og hun visste hvordan.

Anonymkode: 1bd30...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry om det er et dumt spørsmål, har bare aldri fått helt grep rundt hvorfor det er så mange kvinner som ikke gjør det. :)

TS

Anonymkode: 5724d...411

Fordiskjeden er en fødselskanal som er så godt som uten nerver. 

Anonymkode: cf5ce...c4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, museslikker69 skrev:

Bra dere utforsker da, sant det du sier: viktigste at mannen din vet hvor det er! Men jeg synes kvinnene skulle ha vært mere egoistisk eller tatt ansvar for sin egen orgasme. Ikke alle menn vet hvordan og hva kvinnen liker best, istedet kaller de det for dårlig elsker. Ansvaret ligger hos begge parter, utfyll hverandre! Kiss and Love😘❤️

Jeg tar så absolutt ansvar for egen orgasme! Og vi snakker mye sammen om hva vi liker og vil prøve. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke av vaginastimulering her. Men har stor glede av penetrering likevel. Vil understreke det. Ville ikke vært foruten og bare blitt stimulert på klitoris. 

Det som er rart er at jeg en sjelden gang kommer i søvne. Da uten noen fysisk stimuli ( jeg rører ikke ved meg selv, bare drømmer jeg er i en situasjon) Syns det er interresant. Så tror helt klart en kan tenke seg til orgasme. Men får det ikke til våken.

Anonymkode: 424d2...c8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, McMary skrev:

Jeg tar så absolutt ansvar for egen orgasme! Og vi snakker mye sammen om hva vi liker og vil prøve. 😊 

Fantastisk McMary, du er nok ei perfekt elskerinne for din egen mann. Det dere gjør er bare så fantastisk bra, egenbeherskelse og kommunikasjon = et lykkelig par. Du er nok ei sånn SSS for han ja🤭😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presisering: jeg halvvåkner når jeg kommer. Derfor jeg får det med meg. Altså kommer jeg virkelig og drømmer ikke den delen.

Anonymkode: 424d2...c8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært så enkelt at å stramme litt var løsningen 🤣

 

Anonymkode: 68975...a63

Min erfaring er at få jenter strammer under samleie, så da er det ikke rart de sliter med å komme igrunn.😅

Anonymkode: 03183...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg lurer på, med tanke på at det er så mange som ikke kan komme vaginalt, strammer dere i kjeden og løfter rompa under sex? Eller ligger dere bare der (om dere skjønner). 

Anonymkode: 5724d...411

Kjeden strammer jeg i grunnen bare når jeg skal sykle. Skjeden, derimot...

Anonymkode: 09c47...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 20-30% av kvinner kommer vaginalt. Om det hadde vært så enkelt som å stramme litt, så ville vel logikken tilsi at det tallet hadde vært mye høyere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Kun 20-30% av kvinner kommer vaginalt. Om det hadde vært så enkelt som å stramme litt, så ville vel logikken tilsi at det tallet hadde vært mye høyere. 

Dette 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke om jeg stimulerer klitoris samtidig heller. Er veldig aktiv under sex ja. 

Anonymkode: c0b35...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og kommer omtrent hver gang jeg har sex med kjæresten. Har aldri hatt  problem med å komme, så lenge jeg føler meg trygg på partner og det er litt forspill involvert. Men, jeg kommer ikke om jeg bare "ligger der" eller ikke strammer i underlivet ved bevegelse. 

Så jeg lurer på, med tanke på at det er så mange som ikke kan komme vaginalt, strammer dere i kjeden og løfter rompa under sex? Eller ligger dere bare der (om dere skjønner). 

Anonymkode: 5724d...411

Dette er ikke fordi du kniper, men grunnet plasseringen av din klitoris (altså at penis kommer i god kontakt med den innenfra).

De færreste kvinner har den plasserinen av klitoris, ergo får de færreste kvinner vaginal orgasme. 

Anonymkode: 1e61c...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Kun 20-30% av kvinner kommer vaginalt. Om det hadde vært så enkelt som å stramme litt, så ville vel logikken tilsi at det tallet hadde vært mye høyere. 

Kanskje de har for "slappe" muskler der nede. Dama mi kommer vaginalt, men hun må jobbe for de. Noen ganger klemmer hun så hardt at det føles som hun klemmer av meg penisen.😅 Mange av de jeg har vært med før har vært helt avslappet i underlivet eller hatt dårlig trente muskler. Kommer ikke vaginalt da.

Anonymkode: 03183...6f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida.. Bare ligger der som et slakt mens han kjører på! 

Helt særiøst, det er faktisk de færreste som får orgasme uten stimulering av klitoris. Det er jo der vi kvinner har mest nerver. Det er jo godt med vaginal sex, men ikke noe jeg kommer av uansett hvor mye jeg strammer og løfter rumpa 😂 Klitorisvibratoren er alltid med når vi har sex. Den er kanskje mitt beste kjøp noen gang 😀

Anonymkode: 90d99...053

En finger oppi omtrent 3-4 cm. Gni der, altså opp mot magen liksom hvis man ligger på rygg. Har du kun hatt klitoris-orgasme tidligere, kan jeg love deg en fæbjulus opplevelse 😁 Må øve 😁👌🏻

Anonymkode: 48e75...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke fordi du kniper, men grunnet plasseringen av din klitoris (altså at penis kommer i god kontakt med den innenfra).

De færreste kvinner har den plasserinen av klitoris, ergo får de færreste kvinner vaginal orgasme. 

Anonymkode: 1e61c...0ec

Altså ... det finnes fler orgasmer enn kun stimulering av klitoris😂 Er folk virkelig så dårlig opplyst i dag? Prøvd med en finger i toer’n? Da får man ekstrem orgasme😁

Anonymkode: 48e75...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjeden strammer jeg i grunnen bare når jeg skal sykle. Skjeden, derimot...

Anonymkode: 09c47...b8c

🤣😂 dagens!!! 😂😂😂 

Anonymkode: 48e75...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk kurs for å komme vaginalt og det var ganske mye mer krevende enn det du antyder 😋 Gikk fra å ikke være i nærheten til å komme hver gang. Cluet for meg var å komme i kontakt med de riktige musklene, så i prinsippet er det så enkelt som du sier men i praksis krevde det veldig mye jobb 🙂

Anonymkode: 02b1c...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk kurs for å komme vaginalt og det var ganske mye mer krevende enn det du antyder 😋 Gikk fra å ikke være i nærheten til å komme hver gang. Cluet for meg var å komme i kontakt med de riktige musklene, så i prinsippet er det så enkelt som du sier men i praksis krevde det veldig mye jobb 🙂

Anonymkode: 02b1c...9c2

Fortell mer om hva du lærte? 
 

Anonymkode: 5184c...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man gå sånne kurs? Høres spennende ut da. 

Anonymkode: 72e89...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...