Gå til innhold

Til kvinner som ikke kommer vaginalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og kommer omtrent hver gang jeg har sex med kjæresten. Har aldri hatt  problem med å komme, så lenge jeg føler meg trygg på partner og det er litt forspill involvert. Men, jeg kommer ikke om jeg bare "ligger der" eller ikke strammer i underlivet ved bevegelse. 

Så jeg lurer på, med tanke på at det er så mange som ikke kan komme vaginalt, strammer dere i kjeden og løfter rompa under sex? Eller ligger dere bare der (om dere skjønner). 

Anonymkode: 5724d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er aktiv. Noe må komme borti klitoris uansett.

Anonymkode: 6e6f7...304

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så enkelt at å stramme litt var løsningen 🤣

 

Anonymkode: 68975...a63

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må alltid ha en DJ finger det nede uansett. Men jeg kommer vaginalt av det da. Men du lurte vel på de som ikke gjør det. Sorry om det ikke da ble svar på spm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv aktiv under sex, både når jeg rir han og når han tar meg. Beveger hofter slik jeg liker det, løfter rumpa, kniper... ingenting hjelper.

Anonymkode: 4ddcc...028

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida.. Bare ligger der som et slakt mens han kjører på! 

Helt særiøst, det er faktisk de færreste som får orgasme uten stimulering av klitoris. Det er jo der vi kvinner har mest nerver. Det er jo godt med vaginal sex, men ikke noe jeg kommer av uansett hvor mye jeg strammer og løfter rumpa 😂 Klitorisvibratoren er alltid med når vi har sex. Den er kanskje mitt beste kjøp noen gang 😀

Anonymkode: 90d99...053

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry om det er et dumt spørsmål, har bare aldri fått helt grep rundt hvorfor det er så mange kvinner som ikke gjør det. :)

TS

Anonymkode: 5724d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig individuelt som jeg har skjønt det. For min del kan jeg ha flere serieorgasmer fra stimuli av klitoris, men jeg har aldri fått vaginalorgasme. Jeg er bare rett og slett ikke følsom nok i skjeden.

Anonymkode: fb667...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen orgasme knapp inne i skjeden. Der inne er det ganske ufølsomt med tanke på at vi skal kunne føde ett barn.. Det er mer merkelig at noen får orgasme kun ved hjelp av penis inne i vagina, enn det å IKKE komme ved det. Jeg tror disse klarer å komme "uten" å gjøre noe som. helst egentlig, kun ved tankenes kraft.. Altså, vi alle kan lære oss å komme feks uten å i det hele tatt berøre klitten eller musa på samme måte som at menn kan lære seg å sprute uten å røre utstyret. det er dette disse damene har lært seg til. Det finnes INGEN punkter inne i vagina som liksom utløser orgasme som direkte følge av det, kun klitoris. 

Anonymkode: 67ea7...b9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-punktet er IKKE dokumentert at det i det hele tatt finnes. det er fantasi fra en annen verden! Klitoris derimot, DEN finnes.

Anonymkode: 67ea7...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAA, jeg kom på ett godt eksempel! Å komme via vaginal kanalen er det samme som å komme ved hjelp av stimulans av brystene! De fleste kan IKKE det, fåtallet KAN det, men det er ingenting som tilsier at man SKAL det. De kunne like greit klart å kommet av at noen slikket de i rumpehullet, pjusket på rumpehullet, eller ble slikket inne i navlen. Like uerogent er det innvendig i skjeden..

Det er forresten BEVIST at de som kommer ved hjelp av "vaginalen" får egentlig klitoris orgasme. På samme måte som at de som kommer av å bli pjusket i navlen, slikket i rumpehullet, og eller kost med på niplene, DE får klitorisorgasme! ALLE orgasmer stammer fra klitoris..

 

Sånn, nå vil jeg ikke høre flere spørsmål om hvorfor noen kan komme vaginalt og noen ikke. Jeg klarer ikke komme vaginalt, eller ved hjelp av stimulans av navlen. er det noe rart? NEI.

Anonymkode: 67ea7...b9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størsteparten av klitoris befinner seg inni kroppen, og det er som regel den som stimuleres innenfra hos de som kommer «vaginalt». :)

Anonymkode: 5e857...1c6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forresten BEVIST at de som kommer ved hjelp av "vaginalen" får egentlig klitoris orgasme. På samme måte som at de som kommer av å bli pjusket i navlen, slikket i rumpehullet, og eller kost med på niplene, DE får klitorisorgasme! ALLE orgasmer stammer fra klitoris..

Det har du helt rett i 👍Men orgasmen styres fra hjernen og hvilke impulset den får, når hjernen har fått nok, sender den strålinger ned tilbake og gir orgasme.

Av egen erfaring fikk jeg ei til å komme av nipple massage samtidig som jeg kysset nakken, jeg la håndflaten ned over musa på henne, og jeg kjente godt at hun hadde sammentrekninger😚

De finnes så mange forskjellige måter å få orgasme på. De fleste menn kjenner jo hvordan det stråler i ryggtavla når orgasmen kommer, vet ikke om kvinnene har den samme strålingen eller følelsen?

Endret av museslikker69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og kommer omtrent hver gang jeg har sex med kjæresten. Har aldri hatt  problem med å komme, så lenge jeg føler meg trygg på partner og det er litt forspill involvert. Men, jeg kommer ikke om jeg bare "ligger der" eller ikke strammer i underlivet ved bevegelse. 

Så jeg lurer på, med tanke på at det er så mange som ikke kan komme vaginalt, strammer dere i kjeden og løfter rompa under sex? Eller ligger dere bare der (om dere skjønner). 

Anonymkode: 5724d...411

Haha det kan se sån ut. Men ja prøver å stramme og knipe, men det er jo fort litt tungt å løfte om du skjønner. Men kan ikke du forklare da, løfter du rompa opp av underlaget? 

Anonymkode: 5ada4...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at det kun er 25% av kvinner som kan få vaginal orgasme uten klitorisstimuli. Så da hjelper det ikke om du strammer og kniper alt du kan om du er av de resterende 75%. Da må klitoris stimuleres i tillegg

Anonymkode: 9c842...c7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

G-punktet er IKKE dokumentert at det i det hele tatt finnes. det er fantasi fra en annen verden! Klitoris derimot, DEN finnes.

Anonymkode: 67ea7...b9a

Eneste dokumentasjon jeg trenger angående dette er at kjæresten min vet hvor det er. 😄Når det blir stimulert samtidig som jeg er skikkelig kåt, blir orgasmene under samleie etterpå sterkere. Jada, blir såklart sterkere uansett om jeg er ekstra kåt, men er en helt klar forskjell. Jeg kommer for øvrig ikke kun vaginalt, må ha litt klitoris stimuli på slutten, men dette er under utforskning. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere utforsker da, sant det du sier: viktigste at mannen din vet hvor det er! Men jeg synes kvinnene skulle ha vært mere egoistisk eller tatt ansvar for sin egen orgasme. Ikke alle menn vet hvordan og hva kvinnen liker best, istedet kaller de det for dårlig elsker. Ansvaret ligger hos begge parter, utfyll hverandre! Kiss and Love😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...