Gå til innhold

Hvilken plattform bruker kvinner for dating ?

Alex1977

Anbefalte innlegg

Om man ekskluderer «å treffes på byen» og via venner. Hvilken plattform eller lokasjon er kvinner komfortabel med å bruke i jakten etter ny partner? Mann 42 år som spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badoo, møteplassen og Tinder.  Kun Badoo jeg har truffet folk in real. De andre to er håpløst å bli kjent med noen på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen plasser. Skal aldri skaffe meg tinder eller happn, og det er på grunn av at jeg er kanskje litt gammeldags. Jeg vil at man skal være selvsikker og møtes på en naturlig måte. Dømme folk ut i fra noen bilder er for meg veldig overfladisk, og når jeg treffer den rette vil jeg kjenne på kjemi og utstråling (ved å se hverandre i virkeligheten). 

Hilsen, kvinne 29 år 😊

Anonymkode: 127ac...69a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen plasser. Skal aldri skaffe meg tinder eller happn, og det er på grunn av at jeg er kanskje litt gammeldags. Jeg vil at man skal være selvsikker og møtes på en naturlig måte. Dømme folk ut i fra noen bilder er for meg veldig overfladisk, og når jeg treffer den rette vil jeg kjenne på kjemi og utstråling (ved å se hverandre i virkeligheten). 

Hilsen, kvinne 29 år 😊

Så du går ikke etter utseende i virkeligheten? Det er jo d man ser først uansett. Og må man jo like for å ønske å innlede en samtale uansett hvor en er

Anonymkode: 4012d...0c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fetlife.

Anonymkode: 5abbb...1b1

Ja den og men vanskelig å bli kjent med noen der syns jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Måneskinn skrev:

Jeg bruker Tinder, Happn, Møteplassen og noen ganger kikker jeg innom sukker.

jeg husker jeg skulle treffe ei kvinne, rett og slett beskjeden... Hun sa: Ja, jeg har brukt sukker, match, you name it... da tenkte meg med meg selv for en rådvill gjeng av kvinner som virker perfekte på utsiden, men som febrilsk bruker vel 2 timer per dag på en pc å finne en mann. Vil jeg ha henne i mitt liv? Ja, det er uvane hun har tilegnet seg. Hun er rett og slett beskjeden. Og de fleste har holdt på i årevis den uvanen. 

Anonymkode: e24be...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du går ikke etter utseende i virkeligheten? Det er jo d man ser først uansett. Og må man jo like for å ønske å innlede en samtale uansett hvor en er

Anonymkode: 4012d...0c4

Jeg verdsetter personlighet høyest, og ikke minst utstråling. Alt dette er helt umulig å avgjøre ut i fra noen bilder, og vi lever i et samfunn der vi retusjerer bilder. En person kan se annerledes ut i virkeligheten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg husker jeg skulle treffe ei kvinne, rett og slett beskjeden... Hun sa: Ja, jeg har brukt sukker, match, you name it... da tenkte meg med meg selv for en rådvill gjeng av kvinner som virker perfekte på utsiden, men som febrilsk bruker vel 2 timer per dag på en pc å finne en mann. Vil jeg ha henne i mitt liv? Ja, det er uvane hun har tilegnet seg. Hun er rett og slett beskjeden. Og de fleste har holdt på i årevis den uvanen. 

hæ?

Det er da ikke bare kvinner som har den "uvanen" ... Menn er like flinke på det - og kanskje verre i sin utsilingsprosess. Og jeg snakker for meg selv, men bruker sjelden mer enn 30 min pr dag på dette. Noen ganger går det dager mellom hver gang jeg er innom, for jeg betrakter det som et supplement til det virkelige livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper det finnes anstendig kvinne som kan si noe som ikke omhandler igjennom Internett.

Det er henne jeg vil ha.

I seg selv er Internett farlig kanal å opprette kontakter, fordi man tror man fikk en kontakt med ei fremmed, så skal liksom oppleve lykkebrus? nei, det er mennesker som ønsker å tenke trangt, og benytter sin selvtillit eller kanskje har ikke selvtillit på feil arena. 

Alle andre årsaker er rett og slett tøv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

håper det finnes anstendig kvinne som kan si noe som ikke omhandler igjennom Internett.

Det er henne jeg vil ha.

I seg selv er Internett farlig kanal å opprette kontakter, fordi man tror man fikk en kontakt med ei fremmed, så skal liksom oppleve lykkebrus? nei, det er mennesker som ønsker å tenke trangt, og benytter sin selvtillit eller kanskje har ikke selvtillit på feil arena. 

Alle andre årsaker er rett og slett tøv. 

Lykkebrus😂

Anonymkode: 0669d...033

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykkebrus😂

Anonymkode: 0669d...033

Nesten like godt som Eventyrbrus.

Anonymkode: fbac7...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinne 42 her

jeg holder en knapp på sukker og tinder, er i alle fall der jeg har klart å møte flest ok menn, men det krever hard luking der også. Viktig å være tydelig på hva du er ute etter. 

Har også møtt et par gjennom turvenn.no (er veldig friluftsinteressert), men det har ikke blitt noe mer enn noen få dater og et par fine turer ut av det. På fjelltreffen finner jeg ingen menn fra samme område som meg, noe jeg er avhengig av da jeg ikke er flyttbar pga barn.

Normalt slipper jeg bruke veldig mye tid på de mediene, men dessverre er jeg litt tilbakevendende der. Finner lett noen å date, men har ikke lyktes å finne den store kjærligheten igjen ennå. Det blir gjerne dating i noen måneder, forhold i et års tid, før man finner ut at livene ikke passer sammen e.l. Så er det bare å starte på nytt igjen. Håper jeg har klart å bryte den sirkelen nå da, dater en veldig herlig mann nå. Men vi får se om det fortsatt er sånn om et år.😉

Anonymkode: b7e02...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...