AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #41 Skrevet 25. mars 2020 På 14.8.2019 den 19.38, Hr. Aktiv skrev: Dette er en vanlig fantasi for menn, men kvinner vil ikke se på sånn så om du ikke tenner på menn (for dem florerer det av som vil se på) så er det meget sanssynlig at du aldri vil få oppfyllt denne fantasien. Og hvilke kvinner snakker du for nå ??? Jeg elsker å se på at en mann koser med tissen , vet også at mange av mine venninner elsker det. Selv har jeg digget det helt siden barneskolen da vi viste tissene til hverandre og nytelsen har så absolutt ikke avtatt med årene. Anonymkode: e4d38...031 1
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2020 #42 Skrevet 25. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Men jeg er litt frigjort. Anonymkode: d1a5b...a3e Fortsett med å være det!
Mumsmums Skrevet 26. mars 2020 #43 Skrevet 26. mars 2020 Jeg elsker å se mannen min onanere, hvis han gjør det samtidig som han slikker meg er jeg ferdig på sekundet🙈 vi onanerer ofte sammen. 3
Bamseklemmer Skrevet 26. mars 2020 #44 Skrevet 26. mars 2020 29 minutter siden, Mumsmums skrev: Jeg elsker å se mannen min onanere, hvis han gjør det samtidig som han slikker meg er jeg ferdig på sekundet🙈 vi onanerer ofte sammen. Bring back memory, et stort savn❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå