Gå til innhold

Lukke øynene


Rivaldo

Anbefalte innlegg

Elsker å se han runke😍 

og Fingrer meg selv under dyna noen ganger eller bare har hånden på klitrosien også blir han spent og gir luresmil. 

Har også en gang runket han, mens han fingret meg. Begge samtidig. Var koselig

Anonymkode: c1397...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å se min mann onanere. Vi har masse sex, men han liker også og onanere. Han står da med fronten mot en vegg som han holder seg til. Faktisk spennende å se hvordan menn onanerer.

Anonymkode: 9e93f...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å se han runke😍 

og Fingrer meg selv under dyna noen ganger eller bare har hånden på klitrosien også blir han spent og gir luresmil. 

Har også en gang runket han, mens han fingret meg. Begge samtidig. Var koselig

Anonymkode: c1397...ab2

Det er en veldig deilig følelse! Se den andre kose seg med seg selv.. fantasere! 

Anonymkode: 9d6fb...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne se kjæresten min mens han koser seg selv, men han hevder at han ikke liker å onanere og foretrekker heller å ha sex.. Det er det jeg pleier å fantaserer om når jeg er alene selv. Skulle gjerne vert ei flue på veggen å sett på når han var alene hjemme og onanerte.

Anonymkode: 4ad65...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2019 den 19.38, Hr. Aktiv skrev:

Dette er en vanlig fantasi for menn, men kvinner vil ikke se på sånn så om du ikke tenner på menn (for dem florerer det av som vil se på) så er det meget sanssynlig at du aldri vil få oppfyllt denne fantasien.

Jeg liker å se på at mannen masturberer. Er kvinne.

Anonymkode: 2a21c...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil veldig gjerne se kjæresten min mens han koser seg selv, men han hevder at han ikke liker å onanere og foretrekker heller å ha sex.. Det er det jeg pleier å fantaserer om når jeg er alene selv. Skulle gjerne vert ei flue på veggen å sett på når han var alene hjemme og onanerte.

Anonymkode: 4ad65...327

Hvis du overrasker han så kan det bli hot!!Hva pleier du å fantasere om da? Pleier du å fantasere om han, bare generelt menn, eller hvem som helst? 

Anonymkode: 9d6fb...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du overrasker han så kan det bli hot!!Hva pleier du å fantasere om da? Pleier du å fantasere om han, bare generelt menn, eller hvem som helst? 

Anonymkode: 9d6fb...ab1

Fantaserer kun om kjæresten. At han koser seg alene eller av og til at han har heftig sex med andre.

Anonymkode: 4ad65...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer kun om kjæresten. At han koser seg alene eller av og til at han har heftig sex med andre.

Anonymkode: 4ad65...327

Den ser jeg!! Har de samme fantasiene selv! Men med dama.. hva er det som er spesielt med det egentlig? Skjønner ikke helt min egen greie for det der😅

Anonymkode: 9d6fb...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å se på at mannen masturberer. Er kvinne.

Anonymkode: 2a21c...096

nice,,,kun mnnen din?

Endret av tjng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tjng skrev:

nice,,,kun mnnen din?

jeg har ikke mann. skulle ønske jeg hadde en. liker å se menn kose seg og at jeg gir han nytelse.

Anonymkode: 2a21c...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke mann. skulle ønske jeg hadde en. liker å se menn kose seg og at jeg gir han nytelse.

Anonymkode: 2a21c...096

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke mann. skulle ønske jeg hadde en. liker å se menn kose seg og at jeg gir han nytelse.

Anonymkode: 2a21c...096

jeg og

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.3.2020 den 21.39, Alterego666 skrev:

Jeg liker å onanere eller ha sex der det KAN kommer folk og se meg/oss. 

Sånt er gøy😉 liker det selv😉 gjerne gjøre noe litt « Kinky» så det blir extra pirrende😉 f eks om dama rir deg mens jeg står bak i doggy og fyller rumpa😉 eller om vi suger hverandre i 69 og den tredje går fra gutt til gutt og dytter en dildo inn i rumpa vår eller fingrer 😉 eller gir wet sex mens vi ligger der😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjorde det på en date for leden🙈 vi hadde blitt enige om å holde avstand, men vi var begge lystne. Løste det ved at jeg onanerte foran han. Dessverre var det umulig å stå i mot så det ble sex likevel🙈🙈🙈

Anonymkode: d1a5b...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det på en date for leden🙈 vi hadde blitt enige om å holde avstand, men vi var begge lystne. Løste det ved at jeg onanerte foran han. Dessverre var det umulig å stå i mot så det ble sex likevel🙈🙈🙈

Anonymkode: d1a5b...a3e

Finnes det damer som gjør sånn? 

Jøss nå ble jeg imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men jeg er litt frigjort. 

Anonymkode: d1a5b...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg virkelig trodde det skulle fungere da. Bare onani liksom... hvor farlig kunne det være. Ideen var god der og da, og ler av det nå. 

Anonymkode: d1a5b...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...