Gå til innhold

"Du var så pen idag"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sa kjæresten igår. Har hatt sminkefri tid nå i 3 uker. Sminker meg kun for meg selv og mange dager gidder jeg ikke. Dusjer, trener og tar vare på meg selv ellers. Ville du tolket dette som at jeg er stygg uten og at jeg oftere bør gå med sminke? Vil jo ta meg godt ut, men samtidig vil jeg at mannen i mitt liv får digge meg som jeg er.. Er vi damer fæle uten sminke?😂

Jeg bruker litt foundation og maskara på de øvre vippene og en blank lypsyl når jeg bruker sminke.. 

Anonymkode: 46976...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de betyr absolutt ikke at han synes du ser stygg ut uten sminke! Nei, damer er ikke fæle uten sminke, men damer kan være fæle på å overtolke!  De fleste som sminker seg gjør det fordi de synes det er finere med sminke, da kan man jo ikke kritisere mannen for å si at man ser pen ut  når man er sminket. 

Det blir jo litt som om du sier til mannen din at han ser flott ut på 17. mai når han har tatt på seg finstasen. Det betyr jo ikke at du synes han er stygg ellers! 

Anonymkode: 0e5d5...02b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa kjæresten igår. Har hatt sminkefri tid nå i 3 uker. Sminker meg kun for meg selv og mange dager gidder jeg ikke. Dusjer, trener og tar vare på meg selv ellers. Ville du tolket dette som at jeg er stygg uten og at jeg oftere bør gå med sminke? Vil jo ta meg godt ut, men samtidig vil jeg at mannen i mitt liv får digge meg som jeg er.. Er vi damer fæle uten sminke?😂

Jeg bruker litt foundation og maskara på de øvre vippene og en blank lypsyl når jeg bruker sminke.. 

Anonymkode: 46976...8a2

Du er sikkert penere med sminke. Det er vel poenget med sminke? ;)

Det betyr ikke at du ikke er pen uten, og jeg ville ikke blitt fornærmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker man seg bra så er man penere med sminke. Hadde ingen brukt sminke, hadde ingen tenkt at damer er fæle uten, men så lenge "alle" gjør det er det nok noen som tenker det. Skjønnhet, når det er snakk om noe det finnes flere milliarder av, er relativt.

Anonymkode: 47fd8...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker jo sminke for å bli penere. Hvorfor ellers gjør man det? 

Og mannen din gav deg et kompliment. Ikke gjør det til at det var feil av han å gjøre det. 

Synes noen ganger synd på menn. 

«Damn if you do, damn if you don’t». 😂

Anonymkode: ea0df...a4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si til mannen min; «så kjekk du er nå» om han har «pyntet» seg, men mener jo ikke at han ikke er det ellers og. 

Anonymkode: 18315...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er mer penere naturlig, enn med sminke. Mannen din synes at du ser bedre med sminke enn uten, og det er vel en ærlig sak? Hvorfor ellers skulle kvinner gidde å sminke seg, for å se styggere ut?

Anonymkode: c721a...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er IKKE penere naturlig, enn med sminke. Mannen din synes at du ser bedre med sminke enn uten, og det er vel en ærlig sak? Hvorfor ellers skulle kvinner gidde å sminke seg, for å se styggere ut?

Anonymkode: c721a...8a2

 

Anonymkode: c721a...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom kjæresten med et kompliment også lurer man på om det var hyggelig eller ikke... Helt seriøst, det går an å bare ta komplimentet for det det er... En hyggelig gest. Man må ikke legge så mye i ting hele tiden. 

Anonymkode: 2e764...90b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...