Gå til innhold

Fwb som bare vil treffes én gang i måneden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en fwb som bare jeg treffes bare en gang i måneden. Han har ikke hatt tid til mer og tar ikke så mye initiativ til mer heller. Men han skriver til meg på snap utenom. Jeg synes det er litt rart at han som mann vil ha så lite kos. Han har ingen andre heller. Greit at han prioriterer kompiser og jobb, men likevel litt lite behov for å treffes. Pleier ikke menn p ha større behov for kos og sex enn det?

Anonymkode: 631bd...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Slike generaliseringer som «menn flest» har liten verdi. Han har sine lyster og sine prioriteringer. Spør ham hvorfor heller enn å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er naiv. At han vil så sjeldent betyr jo bare ar han har sex med flere damer å dermed har har ikke behov for deg så ofte.

Anonymkode: ea3f3...48d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro du er #3 eller #4 i hans harem.

Anonymkode: a8ac7...57a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG får du bare sånne han har flere enn deg svar uansett. Men jeg har en kompis som har fast fbw og jeg vet han bare har henne, de møtes også kun 1 gang i mnd ca. Han jobber utrolig mye døgnet rundt og for han passer det å ha noe såpass sjeldent, han har per nå valgt bort dame nettopp fordi han ikke har tid. Før han fikk seg fwb kunne det gå månedsvis uten at han hadde sex, så jo det går an. Stress i hverdagen gir mindre sexlyst for de fleste. 

Anonymkode: 93b95...d63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Her på KG får du bare sånne han har flere enn deg svar uansett. Men jeg har en kompis som har fast fbw og jeg vet han bare har henne, de møtes også kun 1 gang i mnd ca. Han jobber utrolig mye døgnet rundt og for han passer det å ha noe såpass sjeldent, han har per nå valgt bort dame nettopp fordi han ikke har tid. Før han fikk seg fwb kunne det gå månedsvis uten at han hadde sex, så jo det går an. Stress i hverdagen gir mindre sexlyst for de fleste. 

Anonymkode: 93b95...d63

Hvordan vet du det? Jeg kjenner folk som har titalls damer de har på booty calls. Et par av dem kjører de bare innom for å bli sugs i bilen. Max 15 minutter. Damer de ikke har lyst til å knulle, for de er uattraktive, men gode til å suge. Du vet aldri.

Anonymkode: a8ac7...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det? Jeg kjenner folk som har titalls damer de har på booty calls. Et par av dem kjører de bare innom for å bli sugs i bilen. Max 15 minutter. Damer de ikke har lyst til å knulle, for de er uattraktive, men gode til å suge. Du vet aldri.

Anonymkode: a8ac7...57a

Hva FEILER det kvinner som gidder å suge respektløse drittsekker uten å få noe igjen for det? 

Anonymkode: 5d2bd...07a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Jeg kjenner folk som har titalls damer de har på booty calls. Et par av dem kjører de bare innom for å bli sugs i bilen. Max 15 minutter. Damer de ikke har lyst til å knulle, for de er uattraktive, men gode til å suge. Du vet aldri.

Anonymkode: a8ac7...57a

Det er jeg helt sikker på han ikke gjør! Han har tidligere valgt bort sex et helt år fordi han var lei.

Anonymkode: 631bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her på KG får du bare sånne han har flere enn deg svar uansett. Men jeg har en kompis som har fast fbw og jeg vet han bare har henne, de møtes også kun 1 gang i mnd ca. Han jobber utrolig mye døgnet rundt og for han passer det å ha noe såpass sjeldent, han har per nå valgt bort dame nettopp fordi han ikke har tid. Før han fikk seg fwb kunne det gå månedsvis uten at han hadde sex, så jo det går an. Stress i hverdagen gir mindre sexlyst for de fleste. 

Anonymkode: 93b95...d63

Ja det kan jo være det som er greia hans også. Han sier han vil treffe meg oftere, men det blir aldri menn én gang i måneden. 

Anonymkode: 631bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er naiv. At han vil så sjeldent betyr jo bare ar han har sex med flere damer å dermed har har ikke behov for deg så ofte.

Anonymkode: ea3f3...48d

Er det noe du vet eller tror?

Menn kan gå lenge uten å ha sex. Menn gjør det både i forhold (når kona aldri vil) og når de er single. Flere år kan det imellom hver gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Jeg kjenner folk som har titalls damer de har på booty calls. Et par av dem kjører de bare innom for å bli sugs i bilen. Max 15 minutter. Damer de ikke har lyst til å knulle, for de er uattraktive, men gode til å suge. Du vet aldri.

Anonymkode: a8ac7...57a

Det er bestekompisen min fra barndommen og vi har alltid pratet om både pene og mindre pene vi har vært med. Ser ingen grunn for at det skal ha forandret seg. 

Anonymkode: 93b95...d63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bestekompisen min fra barndommen og vi har alltid pratet om både pene og mindre pene vi har vært med. Ser ingen grunn for at det skal ha forandret seg. 

Anonymkode: 93b95...d63

Men når man har en fast fwb så er man vel tiltrukket av personen når man har den fast over lengre tid? 

Anonymkode: 631bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker sex oftere og han ikke ønsker det får du enten skaffe deg en en annen som kan og vil møtes oftere, eller at du skaffer deg flere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts; du snakker om hans behov, og hans initiativ.  Hva om du sier at du har behov for to -tre ganger i måneden, og prøver å ta initiativ til det? 

Anonymkode: 0f938...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts; du snakker om hans behov, og hans initiativ.  Hva om du sier at du har behov for to -tre ganger i måneden, og prøver å ta initiativ til det? 

Anonymkode: 0f938...064

Har prøvd, men det blir aldri tid til mer. Jeg har større behov enn det, så hvis det ikke endrer seg tror jeg at jeg dropper hele greia. 

Anonymkode: 631bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Missy77 skrev:

Om du ønsker sex oftere og han ikke ønsker det får du enten skaffe deg en en annen som kan og vil møtes oftere, eller at du skaffer deg flere. 

Flere er helt uaktuelt for meg. Nok med én om gangen 

Anonymkode: 631bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere er helt uaktuelt for meg. Nok med én om gangen 

Anonymkode: 631bd...83c

Da må du finne en som kan møtes oftere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har overtatt min eks-elsker? ;) 

Super fyr, men hakket før utbrent og det ble for lite for meg. Nå har jeg fått meg en nydelig fyr som virker som matcher meg bedre, men det er ganske nytt foreløpig. Ser lovende ut!

Er det ikke nok, så finn deg en annen!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn gang i måneden er meget lite. Like godt onanere. 

Anonymkode: b5356...517

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har flere, kanskje han foretrekker FF fordi han ikke gidder damer mer enn 1 gang per måned. Det spiller jo egentlig ingen rolle for deg hva grunnen er. Resultatet er uansett at dette blir meningsløst for deg. Du har ingen forpliktelser her, så du kan jo fint dobbelbooke og finne en mer egnet mann paralellt med at du treffer han der en stund til. 

Anonymkode: 562db...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...