Gå til innhold

DU er nydelig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det var en koselig tråd jeg, men dette er jo KG hvor alle de bitre og forsmådde samles for å spre dritten sin så må vel nesten regne med en del slike svar. :rolleyes:

Håper dere får en fin dag alle sammen. ❤

Anonymkode: f5119...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 13.8.2019 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Dette høres sikkert utrolig teit ut, men tankene har faktisk alt og si på hvordan du føler deg!

Sier du til deg selv at «Jeg både er og ser helt fantastisk ut!» hver eneste dag ofte nokk, så skal jeg love deg at du kommer til å føle deg fantastisk!❤️ Du bestemmer helt selv over dine egne tanker, og hvis du går rundt og ser på hvor fantastisk fine menneskene rundt deg er så kommer du til å føle deg mye bedre selv også! Husk å tenke «Hun der var sinnsykt pen, MEN det er jeg også!».

Tenker Du positivt, blir livet ditt så mye enklere enn om du skal la de negative tankene styre deg❤️

Anonymkode: fe322...6ed

DETTE♥️♥️♥️

Anonymkode: fce15...f0e

Gjest Forumhei
Skrevet
På 13.8.2019 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Ville bare si at DU er nydelig! Uansett hva du eller andre sier til deg.

Det har ingenting å si hvordan du ser ut. ALLE kan ha god selvtillit! Man må bare jobbe for det!

Digg, med litt positivitet på KG😊

Mye negativitet og tråder som går i offerrollen.

håper du får en fin dag😊

Skrevet
På 13.8.2019 den 14.27, AnonymBruker skrev:

Kastet litt opp i munnen min. 😛 Alle er ikke nydelig. Verken personlighet eller utseende, men det sistnevnte er ikke det som definerer en person. Verre med førstnevnte. 

Anonymkode: 6ed5d...85a

Du er sikkert nydelig du også♥️ 

Ikke vær så hard mot deg selv🙂

Anonymkode: d3dad...6e6

Skrevet
On 8/13/2019 at 12:21 PM, AnonymBruker said:

Ville bare si at DU er nydelig!

Takk!!! Min mor har alltid sagt at jeg er verdens flotteste og skjønneste person. Så det du sier, at jeg er nydelig, kan nok stemme det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...