AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Ville bare si at DU er nydelig! Uansett hva du eller andre sier til deg. Det har ingenting å si hvordan du ser ut. ALLE kan ha god selvtillit! Man må bare jobbe for det! Anonymkode: fe322...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Haha, så teit 🤣 Anonymkode: 2d0f4...30e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 Kastet litt opp i munnen min. 😛 Alle er ikke nydelig. Verken personlighet eller utseende, men det sistnevnte er ikke det som definerer en person. Verre med førstnevnte. Anonymkode: 6ed5d...85a 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 Jo, alle er faktisk nydelige! Har man et positivt syn på seg selv så kan man faktisk se hvor sinnsykt nyydelige folk rundt er også! Har man et negativt syn på seg selv, så kan jeg se at det kan være vanskelig å se hvor nydelige folk rundt er. Anonymkode: fe322...6ed
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Til personer som har skrevet «negativt»... Kommentarene sier vell mer om dere selv enn innlegget. Personer som har det bra med seg selv innvendig og utvendig skriver ikke slike kommentarer. Tenk og skriv positivt så blir alt mye bedre❤️ Anonymkode: fe322...6ed 4
snoren Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville bare si at DU er nydelig! Uansett hva du eller andre sier til deg. Det har ingenting å si hvordan du ser ut. ALLE kan ha god selvtillit! Man må bare jobbe for det! Anonymkode: fe322...6ed Takk det trengte jeg å høre! Føler meg ikke så fin fortiden 😞
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 Fin på innsida er jeg, men nydelig på utsida har jeg ikke vært siden jeg var baby. Men men 😀 Anonymkode: 6632c...f8c 1
Wagner Skrevet 13. august 2019 #10 Skrevet 13. august 2019 Tusen takk, det var meget snilt sagt Og det samme til deg! Positive mennesker er fantastiske, du er fantastisk Ønsker deg en riktig fin sommerdag TS 1
gammelt nytt Skrevet 13. august 2019 #11 Skrevet 13. august 2019 (endret) Selvsagt er ikke alle som leser dette nydelige. Noen av de løper ut og skyter i moskeer som vi så nylig. Derfor blir det litt tomt kompliment. Ikke alle mennesker er gode mennesker eller er i stand til å bli det. Noen finner glede i å gjøre skade på andre og undertrykke dem, det gir dem en deilig følelse av makt og overlegenhet. De søker den følelsen igjen og igjen fordi det føles like bra som adrenalinkick i ekstremsport gjør for andre. Det er slik de fungerer, det er det de liker, og de har ingenting imot at andre blir skadelidende for at de selv skal føle lykke Endret 13. august 2019 av gammelt nytt 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #12 Skrevet 13. august 2019 Dette høres sikkert utrolig teit ut, men tankene har faktisk alt og si på hvordan du føler deg! Sier du til deg selv at «Jeg både er og ser helt fantastisk ut!» hver eneste dag ofte nokk, så skal jeg love deg at du kommer til å føle deg fantastisk!❤️ Du bestemmer helt selv over dine egne tanker, og hvis du går rundt og ser på hvor fantastisk fine menneskene rundt deg er så kommer du til å føle deg mye bedre selv også! Husk å tenke «Hun der var sinnsykt pen, MEN det er jeg også!». Tenker Du positivt, blir livet ditt så mye enklere enn om du skal la de negative tankene styre deg❤️ Anonymkode: fe322...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #13 Skrevet 13. august 2019 3 minutter siden, gammelt nytt skrev: Selvsagt er ikke alle som leser dette nydelige. Noen av de løper ut og skyter i moskeer som vi så nylig. Derfor blir det litt tomt kompliment. Ikke alle mennesker er gode mennesker eller er i stand til å bli det. Noen finner glede i å gjøre skade på andre og undertrykke dem, det gir dem en deilig følelse av makt og overlegenhet. De søker den følelsen igjen og igjen fordi det føles like bra som adrenalinkick i ekstremsport gjør for andre. Det er slik de fungerer, det er det de liker, og de har ingenting imot at andre blir skadelidende for at de selv skal føle lykke Dette innlegget er ment for folk sjenerelt. For at folk skal tenke positivt om seg selv og andre rundt❤️ Selvfølgelig er man en grusom person om man velger å drepe noen. Anonymkode: fe322...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #15 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville bare si at DU er nydelig! Uansett hva du eller andre sier til deg. Det har ingenting å si hvordan du ser ut. ALLE kan ha god selvtillit! Man må bare jobbe for det! Anonymkode: fe322...6ed Peak politisk korrekthet. løgn er sannhet, krig er fred etc Anonymkode: d900a...97e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #16 Skrevet 13. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres sikkert utrolig teit ut, men tankene har faktisk alt og si på hvordan du føler deg! Sier du til deg selv at «Jeg både er og ser helt fantastisk ut!» hver eneste dag ofte nokk, så skal jeg love deg at du kommer til å føle deg fantastisk!❤️ Du bestemmer helt selv over dine egne tanker, og hvis du går rundt og ser på hvor fantastisk fine menneskene rundt deg er så kommer du til å føle deg mye bedre selv også! Husk å tenke «Hun der var sinnsykt pen, MEN det er jeg også!». Tenker Du positivt, blir livet ditt så mye enklere enn om du skal la de negative tankene styre deg❤️ Anonymkode: fe322...6ed Dette er både patetisk og fint på samme tid. ALLE er faktisk ikke like attraktive og nydelige. Anonymkode: 1bfd5...62c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #17 Skrevet 14. august 2019 Dette høres sikkert utrolig teit ut, men tankene har faktisk alt og si på hvordan du føler deg! Sier du til deg selv at «Jeg både er og ser helt fantastisk ut!» hver eneste dag ofte nokk, så skal jeg love deg at du kommer til å føle deg fantastisk!❤️ Du bestemmer helt selv over dine egne tanker, og hvis du går rundt og ser på hvor fantastisk fine menneskene rundt deg er så kommer du til å føle deg mye bedre selv også! Husk å tenke «Hun der var sinnsykt pen, MEN det er jeg også!». Tenker Du positivt, blir livet ditt så mye enklere enn om du skal la de negative tankene styre deg❤️ Anonymkode: fe322...6ed
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #19 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok 🙄 Anonymkode: 12a25...2eb Ok tilbake❤️😘 Anonymkode: fe322...6ed
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #20 Skrevet 14. august 2019 Si meg, er du og molly godt kjent i disse dager? Anonymkode: 6ed5d...85a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå