Gå til innhold

Singel og seng

Fremhevede innlegg

Skrevet

180. Mye av poenget med å være singel er jo å ha hele senga for seg selv under døgnets viktigste timer.

Anonymkode: 277ad...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 150. Kunne gjerne hatt 180. 

Anonymkode: e5b48...8b2

Skrevet

Hadde synes det var koselig å sove tett. Du kan jo evt kjøpe en seng med en ekstraseng hørende til 

0F5C914A-6D10-4B41-90A7-5E7081B6FDB6.jpeg

Anonymkode: 6b6fb...68f

Skrevet

Jeg hadde gått for 120 eller større. Selv kjøpte jeg 150 da jeg ble singel, ble ikke singel så lenge som jeg trodde og plutselig var det kjipt å ha lagt så mye penger i en seng som var for liten, to ganske store voksne og 2 barn som ofte kom oppi. Ble 180 da vi flytta sammen, og lite å hente på å selge den jeg hadde.

Anonymkode: 60afe...095

Skrevet

Ville kjøpt en 120 seng på Ikea, billig og grei. Du blir sikkert ikke boende så lenge i en mindre leilighet, og da kan du evt. kaste den uten å tape så mye på det kontra å kjøpe en mye dyrere seng. 

Skrevet

Jeg er singel, og har det minste soverommet, så barna kan ha de to store soverommene. Jeg har 140 cm seng. Da kan det sove noen andre der og, og vi vil sove godt. Ja, man kan sove 2 i 120 seng og, men da sover ikke jeg godt. Ene barnet mitt er og veldig redd for torden og lyn, og sover da i min seng. 

Anonymkode: 00cbc...1ee

Skrevet

Jeg har 140, synes den str er helt perfekt 🙂

Skrevet

Har 180cm 👍

Anonymkode: 28f13...a5f

Skrevet

Har 150. Trives med den. 

Anonymkode: cc47a...a7b

Skrevet

120cm har jeg 🙂 God plass alene, er uaktuelt med samboer for min del. Liker å sove alene, orker ikke dele seng.

Anonymkode: eef78...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...