Gå til innhold

Singel og seng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje et rart spørsmål, men jeg lurer litt på hvilke senger dere single har.

Jeg har akkurat flyttet til en mindre leilighet og har tenkt å være singel enn så lenge (til den rette forhåpentligvis dukker opp). Barna fikk det største soverommet, så soverommet mitt er ikke spesielt stort. Jeg lurer om det er nok med en enkel seng til meg.

Er det et problem hvis jeg plutselig får et damebesøk? Ikke at jeg forventer å ha sex, men at det kanskje signaliserer at jeg har tenkt å sove eller bo alene? Hva tenker dere om deres date har kun en enkelseng? :) 

Anonymkode: f7ca5...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en halvannen seng? Så stenger du ikke ute for ev muligheter + plass til at barna kan komme opp i senga til pappaen sin en søndag morgen liksom :) 

Anonymkode: 2477e...cdc

• Liker 2
Skrevet

Seng på 120 er fint syns jeg. Da er det plass til to, og barna får også plass :)

Skrevet

Jeg har ingen planer om å få meg kjæreste så jeg byttet fra 180 seng til 120. Men jeg gikk ned såpass fordi jeg prioriterte en ekstra god seng og ikke har planer om å dele den:) Jeg er helt for at barna får det største rommet, det viser omtenksomhet! Kjøp så stor seng du kan til rommet ditt, og hvis du ikke er en gigant så holder jo det;) 

Anonymkode: e1045...6bf

Skrevet

Jeg ville gått for minimum 120, men helst 140. God plass til meg selv, og plass til eventuelt besøk. Jeg sover ofte i stjerneform, så noe mindre enn 120 er uaktuelt 😛

Anonymkode: 4661d...73f

• Liker 2
Skrevet

Dobbeltseng (180) med to dyner. Mye deiligere å sove i. Men først og fremst greit å signalisere overfor damebesøk at jeg er seksuelt aktiv. 

Anonymkode: cefb6...516

Gjest padawan
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye barna pleier å sove i din seng (skjer vel fort hvis de er syke eller lignende) men du bør vel ha 120 eller større.

Skrevet

120 cm høres grei ut! Jeg så ikke at Ikea solgte slike før nå. Jeg trodde at jeg måtte enten ha 90 eller 140cm. Men jeg ser ingen seng med oppbevaring på 120cm :( 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en halvannen seng? Så stenger du ikke ute for ev muligheter + plass til at barna kan komme opp i senga til pappaen sin en søndag morgen liksom :) 

Hehe, ja, nå låner jeg en 80 cm bred seng og jeg merker at det er ganske liten når minsten kommer oppi :) 

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg og kjæresten klarte å dele en 90-seng for mange Herrens år siden. Nå hadde det vært helt uaktuelt.

Anonymkode: afe4e...d52

Skrevet

120 var helt perfekt da jeg var singel. Den var stor nok til at mine foreldre lå i den når de var på besøk (jeg sov da på stua), og den var liten nok til det soverommet jeg hadde da.

Anonymkode: 48d67...10c

Skrevet

120 minimum! Har vært singel i årevis og har aldri hatt noe mindre. God plass til å sove alene og grei plass ved besøk. 

Anonymkode: 6dfd3...9c3

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

120 cm høres grei ut! Jeg så ikke at Ikea solgte slike før nå. Jeg trodde at jeg måtte enten ha 90 eller 140cm. Men jeg ser ingen seng med oppbevaring på 120cm :( 

Hehe, ja, nå låner jeg en 80 cm bred seng og jeg merker at det er ganske liten når minsten kommer oppi :) 

Du kan kjøpe en rammemadrass og sette den oppå noe til oppbevaring, eller ha skuffer under :)

Skrevet

Jeg har en dritstor seng, masse puter og en stor dyne. Deilig å kunne strekke seg skikkelig ut og sovne i alle mulige retninger etter en lang, hard dag.

Anonymkode: cec64...01b

Skrevet

Ta deg en tur ut på Ikea å se på senger! 

For ekstra oppbevaring finnes det skuffer på hjul som passer under senga, om man har slik seng men 4 bein. Har også sett på Ikea en seng med håndtak nederst, der man da skyver hele madrassen etc opp i si 40-50 grader, og da har en hele det rommet under madrassen til oppbevaring. 

Anonymkode: 2477e...cdc

Skrevet

Et voksent menneske med en 90 seng blir litt stakkarslig. Du kan jo velge mellom 120, 140, 160 og 180. 

Skrevet

160. Perfekt! 

Anonymkode: 45b05...be0

Skrevet

150👍

Anonymkode: 3e956...995

Skrevet

150 😊

Anonymkode: bcec9...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...