AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Har fått i oppgave å bake 2 regnbuekaker til søndag. Kan jeg bake de allerede på fredag, eller vil de bli tørre da? Evt bake de i dag også fryse de? Hvordan få best resultat? Tar imot alt av tips og triks😀 Anonymkode: 50ef5...e68
Antoinette Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Hvis du er som du selv sier en "ubrukelig baker" er en regnbuekake litt av et prosjekt. Jeg har ihvertfall gode erfaringer med metodene til Cupcake Jemma på YouTube:
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Jeg er erfaren og hadde dånt av et slikt oppdrag. Men du greier det nok.. Jeg pleier å bake bunner i forveien og fryse. Jeg vet ikke om det går med slike fargede bunner, men vil anta det. Anonymkode: 11259...ad1 1
Gjest theTitanic Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Det der er et kjempeprosjekt selv for en erfaren baker. Modig er du. Ville heller laget andre regnbuekaker. Der regnbuen er i fondant på toppen feks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå