Gå til innhold

Galt å ville ha en eldre mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er singel kvinne i 40 åra. Og er ikke mange imponerende menn på denne alderen. Og duker det opp en bra, så blir han tatt veldig raskt. Så bør du og tenke på om du ønsker deg barn? For da bør du ikke velge en som er for gammel.

Anonymkode: 77e59...948

Menn flest i 40-åra får mye lettere dame enn menn i 20-åra, så kan ikke være bare søppel... Både yngre, jevnaldrende og eldre damer vil ha menn i denne aldersgruppen. Det samme er ikke tilfelle for de yngre karene for eksempel.

Du får jobbe med holdningene dine, så kanskje noen vil ha deg og. 

Anonymkode: dcc74...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn flest i 40-åra får mye lettere dame enn menn i 20-åra, så kan ikke være bare søppel... Både yngre, jevnaldrende og eldre damer vil ha menn i denne aldersgruppen. Det samme er ikke tilfelle for de yngre karene for eksempel.

Du får jobbe med holdningene dine, så kanskje noen vil ha deg og. 

Anonymkode: dcc74...565

Nå er jeg fullstendig klar over at de bra mennene i 40 årene, har store valgmuligheter. I forhold til meg som kvinne i 40 årene. 

Og jeg har ikke dårlige holdninger, kunne vel ikke fått bedre referanser fra mine exer. Flertallet av de yngre enn meg. 

Anonymkode: 77e59...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor mye eldre menn?

Jeg er singel kvinne i 40 åra. Og er ikke mange imponerende menn på denne alderen. Og duker det opp en bra, så blir han tatt veldig raskt. Så bør du og tenke på om du ønsker deg barn? For da bør du ikke velge en som er for gammel.

Anonymkode: 77e59...948

Tja, opp til 25 år eldre. Jeg skal ikke ha barn

Anonymkode: 91e09...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange imponerende kvinner da? ;)

Anonymkode: 5ee26...10c

Hahaha...ja slik kan man møte sg selv i døra....

Anonymkode: 4f682...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det. Han jeg elsker er 60. Jeg er 31. Alderen i seg selv har aldri plaget meg. Men du må være klar over at det mest sannsynlig blir mange år uten ham en dag.

Syns hverken alder, lommebok, eller utseende er det viktigste. Det viktigste er å passe sammen, og trives sammen.

Anonymkode: 9c08c...dcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 23.58, Sykkelkopp skrev:

Neida. Eneste problemer et at single damer på hans alddr kommer til å kalle han for ekkel gris.  Ikke populært når allerede trangt marked innskrenkes enda mer av yngre penere jenter

Det sier de bare fordi de er sjalu bitre gamle kjerringer.

Anonymkode: 9c08c...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2019 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Så jeg vurderer å finne partner. Er 28, og har to langtidsforhold bak meg, med menn i omtrent samme alder. Nå har jeg fått øynene opp for de som er litt eldre

Min opplevelse med eldre menn er at de har et mye mer avslappet forhold til livet, innrømmer gjerne feil, lar seg imponere av deg, byr mer på seg selv og tåler en spøk. I motsetning til yngre menn som aldri kan ta feil, aldri kan innrømme feil og alltid skal være bedre enn deg. Selvfølgelig med forbehold om at ikke alle er like. 

Videre har gjerne de litt eldre bedre økonomi, hvilket også er viktig for meg. Jobben min var så dårlig betalt at jeg nå blir student, og jeg verken har eller kommer til å oppleve en overflod av luksus. Jeg orker ikke å måtte snu på kronene med en mulig student-kjæreste

Hvor finner jeg egentlig en sånn en?

Forøvrig har jeg er fint forhold til pappa

Anonymkode: 91e09...f17

Eldre menn må bruke pengene sine på ungene fra ekteskap nr 1, så lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, opp til 25 år eldre. Jeg skal ikke ha barn

Anonymkode: 91e09...f17

" Turtle-wax og Auto-glym " ...... Vel, det kan virke som du skal igjennom en modningsprosess opp i hodet ditt.  Tanker om barn og sånn kan forandre seg, tro du meg.  Du kan heller leke deg litt nå, være elskerinna til en opptatt og velholden mann, som kan skjemme deg bort litt.  Dette Sugar-daddy konseptet er kanskje noe for deg.  Så kan du heller komme tilbake med tanker om seriøse forhold og barn når du blir litt mer moden.

Anonymkode: 7717e...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Turtle-wax og Auto-glym " ...... Vel, det kan virke som du skal igjennom en modningsprosess opp i hodet ditt.  Tanker om barn og sånn kan forandre seg, tro du meg.  Du kan heller leke deg litt nå, være elskerinna til en opptatt og velholden mann, som kan skjemme deg bort litt.  Dette Sugar-daddy konseptet er kanskje noe for deg.  Så kan du heller komme tilbake med tanker om seriøse forhold og barn når du blir litt mer moden.

Anonymkode: 7717e...96d

Man har ikke all verdens tid å Knulle rundt når man er 30 for å finne en ektemann som jubler over fortiden som utro elskerinne....

Anonymkode: 4f682...87d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i å ønske seg en eldre partner så lenge begge er godt voksne (og det er jo du også), men å gjøre det av økonomiske grunner er neppe lurt. Ikke så sjarmerende med de som også søker en partner av økonomiske grunner. 

Anonymkode: 0099d...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Finn deg helle en voksen mann og innled et seriøst forhold til ham. Istedet for å innlede et trist og usunt forhold med utroskap som elskerinne noe som bare vil skade og såre andre helt uskyldige involverte som en uvitende kone, barn og øvrige familie. Tenk konsekvenser og date single menn.

Anonymkode: 4f682...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke noe galt i å ønske seg en eldre partner så lenge begge er godt voksne (og det er jo du også), men å gjøre det av økonomiske grunner er neppe lurt. Ikke så sjarmerende med de som også søker en partner av økonomiske grunner. 

Anonymkode: 0099d...cbb

Enig. Jeg syns man kan forvente/kreve at en partner har normal styring på økonomien sin, men å gå etter noen kun på grunn av at en ønsker mer penger i livet er helt tullete og ganske patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 13.03, AnonymBruker skrev:

" Turtle-wax og Auto-glym " ...... Vel, det kan virke som du skal igjennom en modningsprosess opp i hodet ditt.  Tanker om barn og sånn kan forandre seg, tro du meg.  Du kan heller leke deg litt nå, være elskerinna til en opptatt og velholden mann, som kan skjemme deg bort litt.  Dette Sugar-daddy konseptet er kanskje noe for deg.  Så kan du heller komme tilbake med tanker om seriøse forhold og barn når du blir litt mer moden.

Anonymkode: 7717e...96d

Jeg har sterilisert meg

Anonymkode: 91e09...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2019 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Det sier de bare fordi de er sjalu bitre gamle kjerringer.

Anonymkode: 9c08c...dcf

Hvorfor skal de være det? Ikke hyggelig å si.

Anonymkode: f6e6d...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Første forhold: "Kan vi dra på kino?" "Nei, har ikke råd". "Kan vi kjøre en tur?" "Nei, har ikke råd til å fikse mangler etter EU-kontrollen/ bensin", og i det andre forholdet var han så gjerrig at da han begynte i ny jobb fikk han spørsmål om han ikke hadde flere klær...

Anonymkode: 91e09...f17

Det er ikke normalt at studenter ikke har råd til kino iblant, eller å kjøpe seg noen nye klær når man begynner i ny jobb. Og har man ikke råd til bensin og reparasjoner, selger man vel bilen. Jeg gikk på kino og hadde alltid nye klær som ung student. 

På 12.8.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter å fylle opp walk-in-garderoben min med Louis Vitton-vesker og 100 par med merkesko. Jeg vil bare... ikke slite

Anonymkode: 91e09...f17

Da kan du vel tjene pengene til det selv? 

Anonymkode: 14f0f...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt at studenter ikke har råd til kino iblant, eller å kjøpe seg noen nye klær når man begynner i ny jobb. Og har man ikke råd til bensin og reparasjoner, selger man vel bilen. Jeg gikk på kino og hadde alltid nye klær som ung student. 

Da kan du vel tjene pengene til det selv? 

Anonymkode: 14f0f...1a9

Disse var ikke studenter, da. Jeg føler historien vil gjenta seg om jeg er i et forhold med en student

Jo, etter hvert kan jeg kjøpe masse ting. Håper jeg. Men inntjeningsmulighetene er begrenset akkurat nå

Anonymkode: 91e09...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...