Gå til innhold

Hadde du kunne tilgitt dette på en date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Angret noen gang på det? 

Vet ikke om jeg tørr spørre. Får tenke på det. 

Skikkelig deppa og lei meg! 

Anonymkode: 63290...4fd

Det gjorde noe med tilliten ja. Kommer aldri til å glemme det. Men folk tilgir utroskap titt og ofte, husk det. Skjønner godt du er lei deg. We all fuck up sometimes.. Har forresten en venninne som tilga utroskap etter en mnd dating. De gifter seg nå snart mange år etterpå. 

Anonymkode: f759d...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et siste spm. Håper på noen svar.

Dersom du var han ville du helst ikke hørt fra meg eller ikke? 

Anonymkode: 63290...4fd

Ja det tror jeg. Jeg ville rett og slett ønsket en forklaring og å vite hva du føler rundt dette.

Men ikke la dette ødelegge for mye for deg. Det var kjipt og har kanskje ødelagt sjansene med denne fyren, men det er tross alt ikke verdens undergang. Kanskje ordner det seg mellom dere, kanskje ikke, men om det ikke gjør det klarer du helt sikkert å komme deg videre og er en (litt kjip) erfaring videre :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk dere har bommet litt, begge to. Videre tenker jeg at det var et godt råd, det som en annen bruker nevnte - hva ville du selv ha ønsket dersom situasjonen hadde vært motsatt?

For min egen del hadde jeg nok ikke vært så interessert å fortsette datingen hvis min date hadde drukket seg full og hengt med en annen dame mesteparten av kvelden. Der handler imidlertid ikke så mye om å tilgi eller ikke, jeg hadde vel mer følt at det ikke var liv laga.På den annen side hadde jeg i utgangspunktet ikke prioritert venner jeg traff ute foran daten, og om jeg nå absolutt måtte sitte sammen med disse vennene - selv om jeg var på date - så ville jeg viet daten min oppmerksomhet slik at han ikke skulle følt seg utenfor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag i dag og ikke hørt fra han og vi skrev hver dag. 

Det at han ikke har kommentert beklagelsen betyr vel at han ikke tar i mot den? Så da gjør jeg vel best i å la han være i fred? Han vil ikke ha mer kontakt. Hadde ikke han da skrevet til meg? 

Skikkelig trakket i salaten og får svi nå ja! 

Anonymkode: 63290...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en tråd. Begge to unngår hverandre på en date og er sur etterpå. Ja, hva kan gå galt.

Anonymkode: c9c17...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tirsdag i dag og ikke hørt fra han og vi skrev hver dag. 

Det at han ikke har kommentert beklagelsen betyr vel at han ikke tar i mot den? Så da gjør jeg vel best i å la han være i fred? Han vil ikke ha mer kontakt. Hadde ikke han da skrevet til meg? 

Skikkelig trakket i salaten og får svi nå ja! 

Anonymkode: 63290...4fd

La han være. 

Anonymkode: f759d...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La han være. 

Anonymkode: f759d...8a3

For hans del? Unngå en som meg.

Skjønner! 

 

Anonymkode: 63290...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering. 

Sendte meld og beklaget og ikke svar.

Nå kan jeg ikke plage meg selv mer med dette. Han er ikke litt interessert!

Så dere har rett. Få tilgir dette! 

Anonymkode: 63290...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste oppdatering. 

Sendte meld og beklaget og ikke svar.

Nå kan jeg ikke plage meg selv mer med dette. Han er ikke litt interessert!

Så dere har rett. Få tilgir dette! 

Anonymkode: 63290...4fd

Kjære deg. Surt, men ta det som en erfaring og gå videre. Hadde han vært glad i deg hadde han sikkert vurdert å tilgi. Ellers tar han kontakt når han er klar. 

Anonymkode: f759d...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Surt, men ta det som en erfaring og gå videre. Hadde han vært glad i deg hadde han sikkert vurdert å tilgi. Ellers tar han kontakt når han er klar. 

Anonymkode: f759d...8a3

Takk! 

Ja, surt. Får ta den dårlig erfaringen med meg videre. 

Jeg vet at dette er min skyld og beklaget dette, men blir allikevel skuffet over ikke et ord om beklagelsen. Kunne han ikke bare skrevet at han ikke er interessert i mer kontakt? 

Nei, nå ikke mer tanker om dette dersom jeg klarer det da!

Anonymkode: 63290...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Uansett oppmerksomhet eller ikke: den kvelden var du på date med han. Da skal man ha det i fokus. Ble det feil for deg, pga feks for lite bekreftelse osv kunne du spurt om en prat på tomannshånd, takket for i kveld, eller tenkt at du sto i det og tok en prat i etterkant. Jeg hadde valgt det siste. Denne kvelden var du på date med han. Har du det med andre ord så travelt med å skaffe deg bekreftelse, at du i løpet av ett par timer med usikkerhet, må haste videre for å søke oppmerksomhet og jakte videre... ja da syns jeg du har ett problem. 

Var alt det dere hadde snakket sammen og datet så lite verdt at du hastet videre samme kveld - syns jeg det er respektløst av deg. Og jeg ville ikke ha hørt fra deg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hummel34 skrev:

Uansett oppmerksomhet eller ikke: den kvelden var du på date med han. Da skal man ha det i fokus. Ble det feil for deg, pga feks for lite bekreftelse osv kunne du spurt om en prat på tomannshånd, takket for i kveld, eller tenkt at du sto i det og tok en prat i etterkant. Jeg hadde valgt det siste. Denne kvelden var du på date med han. Har du det med andre ord så travelt med å skaffe deg bekreftelse, at du i løpet av ett par timer med usikkerhet, må haste videre for å søke oppmerksomhet og jakte videre... ja da syns jeg du har ett problem. 

Var alt det dere hadde snakket sammen og datet så lite verdt at du hastet videre samme kveld - syns jeg det er respektløst av deg. Og jeg ville ikke ha hørt fra deg videre. 

Vet og har skikkelig dårlig samvittighet og hører ikke fra han som jeg gjorde så ødelagt alt! 

Anonymkode: 63290...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...