Gå til innhold

Hadde du kunne tilgitt dette på en date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en en del ganger og i går var vi på byn. Drakk. Vi satt med noen han kjente. Jeg følte meg litt utenfor så gikk litt fra og til. Møtte en jeg kjente og danset og pratet en del med han. Usikker på om vi kysset. Han jeg datet gikk tilslutt. I dag sa han at jeg hadde brukt hele kvelden på en annen mann. Og virket kort og avvisende. Jeg skrev at han måtte gi beskjed dersom han ikke ville ha noe med meg å gjøre. Dette svarte han ikke på eller kommenterte. Nå er jeg så lei meg og redd jeg har ødelagt alt med han. :( Har beklaget og sagt at det ble litt for mye drikke. Hadde du tilgitt det eller ikke ville hatt mer med personen å gjøre?

Anonymkode: 63290...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har datet en en del ganger og i går var vi på byn. Drakk. Vi satt med noen han kjente. Jeg følte meg litt utenfor så gikk litt fra og til. Møtte en jeg kjente og danset og pratet en del med han. Usikker på om vi kysset. Han jeg datet gikk tilslutt. I dag sa han at jeg hadde brukt hele kvelden på en annen mann. Og virket kort og avvisende. Jeg skrev at han måtte gi beskjed dersom han ikke ville ha noe med meg å gjøre. Dette svarte han ikke på eller kommenterte. Nå er jeg så lei meg og redd jeg har ødelagt alt med han. :( Har beklaget og sagt at det ble litt for mye drikke. Hadde du tilgitt det eller ikke ville hatt mer med personen å gjøre?

Hadde nok følt at jeg fikk et innblikk i hvordan en evt. framtid med personen ble, så det romantiske hadde vært over fra min side ja. Hadde også syntes det var spesielt om en jeg datet ga meg så lite oppmerksomhet allerede i startfasen av datingen

Anonymkode: c090d...025

• Liker 28
Skrevet

Det finnes et ord som beskriver slike kvinner. Det er en grunn til at slike ord finnes. Det er for å unngå slik kvinner, slik at en unngår å bli såret av slike kvinner.

Anonymkode: 6b5f7...b6a

• Liker 3
Skrevet

Hadde kuttet deg tvert hvis jeg var han. Harde ord, men sant. 

• Liker 5
Skrevet

Håper du har lært til neste type. Jeg hadde kuttet deg ut tvert.

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde heller ikke tilgitt.

Skrevet

Det er vel ikke egentlig noe å tilgi, men hadde jeg vært på en såkalt date med noen som brukte mesteparten av tiden på noen andre, så hadde det blitt med den ene såkalte daten, gitt. 

• Liker 12
Skrevet

hadde ikke tilgitt.

• Liker 3
Skrevet

Vet det ikke er noen unnskyldning, men dette var pga. jeg var usikker på om han var interessert i meg eller ikke og følte meg.Disse dumme følelsene når jeg drikker. 

Kan være jeg har mistet en flott og grei mann her nå. Angrer og er kjempe lei meg. 

Skrevet

Virker som han ikke var rett for deg i utgangspunktet, siden du følte deg utenfor sammen med vennene hans. Han burde ha inkludert deg mer aktivt.

Og du må drikke mindre sånn at du husker hva som har skjedd, om du har kysset noen og sånt.

Anonymkode: f0732...2c4

• Liker 23
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Har datet en en del ganger og i går var vi på byn. Drakk. Vi satt med noen han kjente. Jeg følte meg litt utenfor så gikk litt fra og til. Møtte en jeg kjente og danset og pratet en del med han. Usikker på om vi kysset. Han jeg datet gikk tilslutt.

Jeg hadde også gått. Ser ikke for meg å date en mann som drikker så mye at han klenger på en annen dame og er så full at han ikke en gang husker om de kysset. Det ville vært helt uaktuelt. 

Anonymkode: a2ca1...051

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet det ikke er noen unnskyldning, men dette var pga. jeg var usikker på om han var interessert i meg eller ikke og følte meg.Disse dumme følelsene når jeg drikker. 

Kan være jeg har mistet en flott og grei mann her nå. Angrer og er kjempe lei meg. 

Det kan godt hende han gir deg en sjanse til. Uansett så har du sikkert lært av denne episoden. Alle gjør feil gjennom livet:)

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Du var vel ikke tilfeldigvis ute i Ålesund? 

Anonymkode: b36b6...98e

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tar deg med på date, og så ender han opp med å henge med kompiser i stedet for å være med deg? Jesus...

• Liker 6
Skrevet

La meg si det slik, om jeg hadde gått ut med en kvinne og hun gjorde som du. så ville jeg aldri igjen ha sagt et ord til vedkommende. Hun ville vært død for meg.

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes dere begge har en del å gå på når det gjelder dating..

Han burde ha gjort noe for å inkludere deg, og du burde skjerpe drikkingen din. 

Tror kanskje dere ikke er de rette for hverandre.

Anonymkode: 2cc75...8b0

• Liker 15
Skrevet

Hadde tilgitt, men ville dumpa en date som oppflrte seg sånn. Bare det at du ble så full at du ikke husker om du kysset han andre... Ikke greit et sekund.

Tror du må jobbe med selvtilliten din. Det er veldig usjarmerende å prøve og gjøre noen sjalu fordi en er usikker! Sånt gidder jeg ikke, uff

Men ta det som en lærepenge. Om han fortsetter å date deg eller ikke. 

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, jabx said:

Han tar deg med på date, og så ender han opp med å henge med kompiser i stedet for å være med deg? Jesus...

Og hun gjorde nøyaktig det samme, med mulig kyssing i tillegg. Dette paret var neppe sjelevenner.

Anonymkode: a2ca1...051

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...