Gå til innhold

Generelt om vertinnegaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike gaver med f.eks kjeks, urtesalt, oljer ol, har ofte blitt stående hos meg....fikk en trøffelolje engang og jeg syns smaken var pyton, fikk også gourmetkjeks og sjokolade fra Jacobs, ikke gode de heller og gikk i søpla.. gi meg heller vanlig god gammeldags Freia melkesjokolade. :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.8.2019 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Gir alltid vin eller blomst, evt Lakrids, sjokoladetrøfler, hjemmelaget granola, hjemmestrikka kluter eller en god is (om vi avtaler at jeg fikser kos). Tilpass til mottaker, hva du tror denne liker. Pleier å bruke 100-200kr, litt avhengig av hva jeg tar med. 

Unngå å kjøpe ting som ikke forbrukes men bare samler seg opp. Jeg har nettopp flyttet, og det gikk en god del vertinnegaver til Fretex... Alt sånn stasj som bare hoper seg opp. Unngå det, om du ikke vet mottaker elsker sånt 😊

Til helgebesøk hadde jeg tatt med noen gode viner. Og så blitt enig med vertinna om hvordan vi deler matkostnaden. 

Anonymkode: c00f4...cba

Dette. Også et godt råd når det gjelder jul og bursdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Håndsåpe til 200 kr ? :klo: 

Det hadde jeg enslig ikke satt særlig pris på, i og med at vi forbruker 2 flasker i uka (har små barn, det blir mye grising og medfølgende håndvask 🙈

Jeg pleier å gi vin. Noen ganger en telysestake eller noe, men ting som bare blir stappet inn i et skap bør egentlig unngås. 

Dersom jeg skulle kjøpe «vertinnegave» til en mann tror jeg faktisk jeg hadde gått for telysestaken, en velduftende håndsåpe eller noe «nips» siden menn vanligvis har så lite av det fra før :ler:

Anonymkode: 037a1...0dc

Men når menn ofte har lite av det fra før, så er det vel gjerne fordi de ikke bryr seg så mye om det. Tror ikke det er mange som føker på at de har for lite nips hjemme... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...