AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #21 Skrevet 11. august 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at du vet for lite om kroppen og dens mekanismer. Nattesvette er typisk hos de med undervekt eks de med anoreksi. Når kroppen din gir signaler som nattesvette så sier den at den har det egentlig ikke så bra. Hvis du fortsetter å trene nå gir det null til kroppen din, annet enn at du vil bruke lengre tid på å gå opp i vekt og lengre tid med nattesvette. Men det er jo ditt valg, hvis du heller vil ha det sånn over lengre tid så må du for all del gjøre det. Anonymkode: b4686...f59 Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du sier det tar lengre tid å gå opp i vekt (og dermed lengre tid med nattesvette) når jeg trener under vektoppgangen? Jeg tviler på at jeg greier å gå opp fortere i vekt hvis jeg ikke trener samtidig, fordi da får jeg i meg mindre kalorier (mindre appetitt). Hva er årsaken til at du mener det tar lengre tid før jeg blir kvitt undervekt og nattesvette hvis jeg trener? Jeg er faktisk blitt rådet til å trene under vektoppgangen også, for å gå opp i muskelmasse. Anonymkode: 9d889...924
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå