Gå til innhold

Mary kay erfaringer???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig botanical effects serien og har brukt den et par dager. Huden min har blitt FULL av utslett og det ser ikke ut. Hele ansiktet mitt er dekt i det :( Vil døøø ser ikke ut. Noen andre som har hatt samme erfaring med den hudpleie serien??

Anonymkode: 1acd3...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo høres ut som du reagerer allergisk på den. 

Anonymkode: c27bf...cdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med akkurat den serien, men får veldig reaksjon i øynene av blant annet øyesminkefjerneren! Synes ikke det er noe gode produkter.

Anonymkode: 8a373...980

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med det meste jeg har prøvd fra Mary Kay. Og har prøvd mye grunnet overivrig familiemedlem...

Anonymkode: e352d...e72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er til vanlig aldri allergisk mot noen produkter.. huden min er ikke sensitiv eller noe .. Vet noen hvordan man får utslett til å forsvinne raskere? I mitt tilfelle er dette mange små røde prikker som klør 

Anonymkode: 1acd3...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler vanligvis alle produkter, men reagerte sterkt på en øyekrem til Mary Kay, fikk skikkelig eksem. Forsøkte derfor ikke noe mer derifra. Synes også det lukter mye parfyme. 

Endret av 270919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på et sånt Mary kay party og fikk da prøve en del produkter og selv om jeg vasket det av når jeg kom hjem så klødde jeg i ansiktet i en uke etterpå. Ville ikke anbefalt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Kjøpte nylig botanical effects serien og har brukt den et par dager. Huden min har blitt FULL av utslett og det ser ikke ut. Hele ansiktet mitt er dekt i det :( Vil døøø ser ikke ut. Noen andre som har hatt samme erfaring med den hudpleie serien??

Anonymkode: 1acd3...1db

Mary kay er dritt...så mange kjemikalier oppi der. Kast dritten og vent 1-2 uker så vil huden din bli fin igjen. 

Anonymkode: 88580...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Hørt at de bruker billige ingredienser som ikke gjør noe for huden. Og i tillegg så tester de på dyr. Når jeg tenker på merket så tenker jeg egentlig bare på gamle husmødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
On 8/11/2019 at 12:27 PM, AnonymBruker said:

er til vanlig aldri allergisk mot noen produkter.. huden min er ikke sensitiv eller noe .. Vet noen hvordan man får utslett til å forsvinne raskere? I mitt tilfelle er dette mange små røde prikker som klør 

Anonymkode: 1acd3...1db

Svelg en Zyrtec og ta en varm klut og press forsiktig over. Så tar du på en helt vanlig, mild krem eller lar det være helt i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har KUN god erfaring med Mary Kay sine produkter! 
Har særlig gode erfaringer med TimeWise serien deres. Er en av de aller aller beste seriene jeg har prøvd noen gang! 

Anonymkode: adb40...668

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Har KUN god erfaring med Mary Kay sine produkter! 
Har særlig gode erfaringer med TimeWise serien deres. Er en av de aller aller beste seriene jeg har prøvd noen gang! 

Anonymkode: adb40...668

Jeg har også veldig god erfaring med MK og bruker stort sett det i ansiktspeodukter og sminke. Øyesminkefjerneren reagerer jeg på om jeg ikke først fukter bomullen med vann. Den er for sterk alene. Og nei,  jeg er ikke, har aldri vært og kommer ikke til å bli selger. 

Vask av deg kremen og send den i retur. Du får igjen pengene. 

Anonymkode: 14bdd...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det tullet der bare pyramidespill?          

Anonymkode: 1e470...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke det tullet der bare pyramidespill?          

Anonymkode: 1e470...16d

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ene hudpleieserien er den jeg sverger til. I tillegg liker jeg mascaraen deres. Syns den er god og lett å jobbe med. 

Anonymkode: 6e586...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...