Amanja Skrevet 12. mai 2005 #41 Skrevet 12. mai 2005 mobiltelefon, digitalkamera, lommebok, diverse smokker og kluter og leker, nøkler, kulepenn, lypsyl og masse rusk i bunnen:-)
Pandore Skrevet 12. mai 2005 #42 Skrevet 12. mai 2005 Lommebok, filofax, mobiltelefon, mp3-spiller, speil, lypsyl, bind, hårbørste, nøkler, lommetørkle, Ibux++
Gjest celine Skrevet 12. mai 2005 #43 Skrevet 12. mai 2005 Hmmm....sjekke... ..og der fant jeg: Mobiltelefon Lommebok Neglefil (les: brevåpner) PMR radio med FM og øreplugg leppestift etpar gamle bussbilletter Penn lego spiderman med skateboard (min sønns!) tannpirkere 8)
Gjest hjalmarlover Skrevet 12. mai 2005 #44 Skrevet 12. mai 2005 Ingen som har røyk i veska si da' date=' bare meg [/quote'] Nei! :fy:
Ephemera Skrevet 13. mai 2005 #45 Skrevet 13. mai 2005 Jeg bytter også vesker, men litt avhengig av hva det er plass til i dem har jeg med: Lommebok, mobil, adgangskort til jobben, filofax, lipsyl, lipgloss, masse hårstrikk, hårklemme, Zyrtec, astmaspray, parfyme, solbriller i etui og paraply. (Glemmer sikkert en hel del her nå...)
Cinnamon Skrevet 13. mai 2005 #46 Skrevet 13. mai 2005 Lommebok, mobil, Lacryl halspastiller, Blistex, lipgloss, håndkrem, solbriller, ibux og en huskelapp.
Innocent Skrevet 14. mai 2005 #47 Skrevet 14. mai 2005 I min veske finner du -Rosebud -Parfyme (for tiden Chance fra Chanel eller den nye til Escada.Herlig!!) -Mobil -Lommebok(som inneholder mer kvitteringer og dritt enn penger, ettersom jeg bare er 16 år og ukelønnen min er min faste inntekt hehe) -bilder av vennene mine -Sminkepung(som inneholder mascara,eyeliner,lipliner,rouge og foundation) -en ufattelig fet håndkrem -Trikkekortet mitt -ppiller -Røyk :oops: -Lighter (hvis jeg er heldig) -En boks med Solrik appelsindrikke( :oops: men NAM! og jeg har lov siden jeg bare er 16 hehe) -kondomer (alltid kjekt å ha,uten at det høres ut som jeg er billig hmpf..) -Bind -vanlig håndkrem(hvorfor egentlig?) -husnøkler Okey,tror det var alt. Og alt dette i en ganske liten veske faktisk, må si jeg er flink
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå