Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Allergimedisin i form av tabletter, øyedråper og nesepulver. Lypsyl, linseetui, nøkler, lommebok, mobil, ekstra sett med kontaktlinser, solbriller i etui, penn, handsfree til mobilen, antiduggklut.

Det var visst alt. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommebok

Mobil

Nøkler

Månedskort

Leppepomade

Lipgloss

Tampong

Kalender

Nesepapir

Vannflaske

Solbriller

Paraply

Skrevet

Mobil, lommebok,håndkrem, neglfil,2 stk lypsyl,hårspenne 3 stk, hårstrikk 3 stk,neglebåndsforskyver, zinkoral, 5 OB + glidemiddel, briller.

Gjest gjesta
Skrevet

Kortetui, kalender, Rosebud salve, 3 lipglosser, papirlommetørkle med mentol, bilnøkler, tyggis, busskort, tamponger, mobil, penner..

Ikke rart at det tar så innmari lang tid å finne mobilen når den ringer..

Gjest Anonymous
Skrevet

Lommebok, mobiltelefon, nøkkelknippe, tyggis, drops, penn, 5 lipgloss, 1 lipsyl, tamponger, bind, plaster, allergimedisin, sikkerhetsnål, hårstrikk, flybillett, våtserviett og solbriller.

8)

Skrevet

Mobil

Lommebok

Filofax

Nøkler

Papirlommetørklær

Elisabeth Arden 8-hour håndkrem

Lypsyl

Solbriller/paraply

Vann

Skrevet

Lommebok, nøkler, MP3-spiller, en liten tube solkrem, tre stk. lipgloss, en penn, en tusj, et tomt tyggispapir og diverse annet papir (kaster det nå :oops: ), pass, to stk. øredobber (den ene må fikses), våtserviett fra Hondos Center Omonia i Athen (ikke sikkert den er våt lenger nå..), en del krone- og eurostykker, en snor som hører til en genser, en masse kvitteringer og flybillettdeler jeg har der i tillfelle jeg trenger dem til et eller annet.... pluss en masse rusk. :oops: .

Morea, et ordensmenneske!! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Lommebok,

nøkler,

vannflaske,

mobil,

sigaretter,

lighter,

bind/truseinnlegg/tampong,

et par engangs miniflasker med linsevæske,

speil tror jeg.. *sjekker* jada speil,

ibux,

kleenex,

sukkerfrie dops- fishermans friend og extra,

en liten body shop lebepomade

+ en del skrot, aner ikke hvordan det har havnet der.... :ler:

Skrevet

Bleie, papirlommetørklær, en brosjyre om barn og sikkerhet, et utall kvitteringer, podens helsekort, frimerke, passfoto, lånekort fra Narvesen, bankkort, mobil, nøkler, handlelapper, 25 kroner, speil og tamponger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lommebok

Mobil

Nøkler

Kalender

en sjelden gang en lypsyl.

Skrevet

Lommebok,mobiltelefon,husnøkler,gamle kvitteringer,leppepommade,helsekortet for gravide,timekort,vannflaske.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Jøss,mye rart jeg fant i veska mi :-?

Håndkrem fra Lumene,leppekrem fra Vichy,mobiltlf,liten kalender-dagbok-greier...,2 speil,lommebok (m/mange gamle kvittåtter,bilde av :hjerte: min,penger og diverse kort.),neglfil,liten kalkulator,målbånd(?!),solpudder,sangtekseter(øver til jobb),miniradio,frukt og penner...

Skrevet

Bytter veske ofte, men standardting: lommebok, husnøkler, bilnøkler, mobil, mp3- spiller, sminkepung, penner, drops.

Skrevet

Bytter veske ofte jeg også, men har alltid med meg lommebok, mobil, nøkler, mp3 spiller, sminkepung, hårbørste, serum som demper frizz i håret og parfyme. Ellers ligger det nok et par halvfulle pastillesker i hver veske.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Tja, skal vi se... der har jeg mobiltelefon, hårbørste, sminkepung med speil, dekkstift, foundation, maskara +++, håndkrem, div. medisiner, vannflaske, paraply, noen legoklosser og en lekebil (har sittet barnevakt i dag), mp3-spiller, et lite digitalkamera, en bok, en DVD (?!?), lommebok, nøkler, lipsyl og noen regninger som egentlig skulle vært betalt for lengst... Altså, jeg har en STOR veske og er utstyrt for enhver anledning :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen som har røyk i veska si da, bare meg :ler:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Ops... det glemte jeg :oops: . Har røyk i veska jeg også ja.

Gjest SumoBryter
Skrevet

He,he...

Stortsett...Babywipes, en bleie (ikke til meg), lommebok og mobiltelefon.

Skrevet

Lommebok, mobil, nøkler, Total Finish pudder, Kanebo concealer, L'oreal Glam Bronze solpudder, L'oreal Blush delicieux rouge, 2 lipgloss, 2 leppepomader, Nivea creme, rougebørste, hårstrikk, filofaks, penn, Kleenex, Extra (blå/mørkegrønn), liten vannflaske, paraply (hvis det regner), og ofte en bok.

:-)

Skrevet

Bytter veske stort sett hver dag, så det rekker ikke hope seg opp. Men i dag har jeg stor veske, der har jeg lommebok, mobil, nøkler, paraply, et eple, lipgloss og en penn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...