Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesterinne
Skrevet

Hva finner vi i din veske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommebok, kalender/planlegger, leppestift, lipgloss, bilnøkler, husnøkler (to separate knipper), noen gamle kvitteringer, en gammel handlelapp, noen mynter, en løs Fishermans friend - og helt sikkert mye annet rart!

Skrevet

Så godt som alt utenom et glass vann :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Så godt som alt utenom et glass vann :ler:

Samme her, pluss et glass vann. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanligvis bare husnøkler, mobil, Extra og penger. :-)

Skrevet

Samme her, pluss et glass vann. :ler:

Det blir da så vått .. - men har hatt med meg sammenleggbart glass... :ler:

(har du forresten en liten "reisebøsse" for salt og pepper ... det tror jeg er noe av det særeste jeg har i vesken...)

Gjest GreenSky
Skrevet

Ok da, ikke glass, men en bitteliten flaske med skrukork. 0,25 liter, tror jeg den er. Har ikke liten salt og pepperbøsse nei, men salt og pepper i små poser har jeg. Alltid beredt! :ler:

Gjest Aurélie
Skrevet

Lommebok, planlegger, leppepomade, håndkrem, liten natreen søtningsmiddel, liten hårbørste, hårstrikker, doc halslinser, handlelister fra flere uker tilbake.., sminkepung med mascara, pudder og lipgloss, penn, ipod shuffle.

Skrevet

Lommebok, nøkler, lipgloss, solpudder, pudderkost, concealer, kvitteringer, kronestykker, adgangskort til jobben, minst to pakker tyggis, miniutgave av yndlingsparfymen, tannstikker (enkeltpakket), nutrilettbar og 6 paracet.

Skrevet

Lommebok, håndkrem, filofax, leppestift, iPod, nøkler, migrenedop, sveitsisk lommekniv (glemmer stadig å ta den ut når jeg skal på flyet... og må sende den i posten til meg selv på Gardermoen), tamponger, bind og ymse rot. Og mobilen, så klart.

Gjest Gulltopp
Skrevet

Lommebok, nøkler, Kleenex, iPod, nøkkelkort, busskort, lommespeil, mascara (vannfast og vanlig), eyeliner, lipgloss, noen penner, en tampong eller to, og så selvfølgelig mobilen når jeg går ut.

Skrevet

Pengebok, mobil, 3 - 4 lipgloss, nøkler og en penn

Gjest Gjesta
Skrevet

Lommebok, lommespeil, bind, mobil, notatbok, penn, minidisc, minidisc CD`er, bok (for tiden "Jeg velger å leve" av Sabine Dardenne"), kvitteringer, brosjyrer og leppepomade.

Gjest manic
Skrevet

Lommebok, intimservietter, mp3-spiller, liploss, blottepapir, pudder, rusk, en haug brukte flexikort og diverse klumper med stearinlys-kunst laget på kjedelige kafebesøk(pirke,pirke) :) ..det var det jeg fant oppi der akkurat nå :)

Gjest Violetta
Skrevet
Lommebok' date=' intimservietter, mp3-spiller, liploss, blottepapir, pudder, rusk, en haug brukte flexikort og diverse klumper med stearinlys-kunst laget på kjedelige kafebesøk(pirke,pirke) :) ..det var det jeg fant oppi der akkurat nå :)[/quote']

blottepapir? Hva er det?

Gjest manic
Skrevet

Blottepapir er sånn papir jeg trykker i panna når jeg blir blank :)

Gjest Formosiss
Skrevet

Som regel dette:

Labello, leppestift, lommeboken, sporveiskortet, mobilen, kundekort hos NSB, husnøkler, extra, mascara/pinsett, penn og 0.5 liter vann.

Gjest synseren
Skrevet

Lommebok, nøkler, mobilen, tørkeservietter, leppestift, speil, håndkrem og solbriller. Når alt dette er ordnet kan jeg gå ut uten å mangle noe :ler:

Skrevet

Ikke mye tror jeg.

Briller, bind, en liten kassett til videokamera, organ-donor kort, VISA, husnøkkel og penger.

Skrevet

Lommebok, filofax, mobiltelefon, nøkler, en liten mappe (inneholder våtservietter, penn, papir, liten adressebok, paralgin forte, tampong, sammenleggbar hårbørste (med speil i skaftet), tyggegummi/tic tac, lypsyl, papirlommetørklær), solbriller om sommeren og paraply når det regner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...