AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Del Skrevet 10. august 2019 Er det greit med hverdag igjen ?? Etter flere uker ferie? Jeg har ferie i 4 uker nå, skal ikke reise ( må spare penger) har ingen anelse av hvordan jeg skal få disse ukene til å gå uten jobb😬 Anonymkode: c77d0...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 10. august 2019 #2 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg hadde glatt klart par uker til med ferie.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 10. august 2019 #3 Del Skrevet 10. august 2019 Helt nydelig! Jeg har satt stor pris på ferien, mer tid med ungene osv. Men fy flate så deilig det er når hverdagen med rutiner kommer igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg kunne tenke meg ferie hele tiden. Anonymkode: 09eb5...310 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 10. august 2019 #5 Del Skrevet 10. august 2019 Ja! For døgnrytme, midjemål og lommeboka er det helt greit at det er hverdag igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #6 Del Skrevet 11. august 2019 Nydelig med ferie og tid med familie, sove lenge, bruke dagene til det vi vil, somle og kose oss. Blir godt med rutiner igjen og få startet på høstens planlagte prosjekter da, men hadde lett hatt litt mer fri. Anonymkode: 9f573...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #7 Del Skrevet 11. august 2019 Elsker ferie, skulle gjerne hatt mer. Det var spesielt godt å slippe hverdagslogistikken Anonymkode: 0cdc7...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #8 Del Skrevet 11. august 2019 Alltid deilig med hverdag igjen. Det er jo sånn man vet at man har ferie. ☺️ Anonymkode: a0a4e...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #9 Del Skrevet 11. august 2019 Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅 Anonymkode: 54b5a...612 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #10 Del Skrevet 11. august 2019 Forsatt ferie her, men kjenner det skal bli godt med hverdag om en uke 😊 Anonymkode: bdce4...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 11. august 2019 #11 Del Skrevet 11. august 2019 Fortsatt mange på jobb som har ferie, det er fortsatt mye turister her og skolen er ikke begynt ennå, så det er nok en uke til det føles helt som hverdag igjen. Kunne gjerne hatt det slik i mange uker til 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #12 Del Skrevet 11. august 2019 Helt fantastisk. Anonymkode: 52099...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #13 Del Skrevet 11. august 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅 Anonymkode: 54b5a...612 Samme her. Det har vært en veldig fin sommer, heldigvis ikke så drepende varmt som i fjor. Begynner på jobb igjen i morgen, men første uka er jo bare planlegging og kurs. Anonymkode: 8ecf9...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 11. august 2019 #14 Del Skrevet 11. august 2019 Har jobbet som vanlig i hele sommer men ønsker ha sommer lenge enda. Fantastisk deilig å komme hjem fra jobb og slange seg på altanen i solen før man griller middag til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #15 Del Skrevet 11. august 2019 Var deilig med hverdag igjen helt til begge ungene fikk spysyken...første uken tilbake i Sfo og barnehage. 😫 Anonymkode: 6df2e...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 11. august 2019 #16 Del Skrevet 11. august 2019 Ja, etter en herlig ferie var det veldig godt å komme i gang igjen. Har savnet fredagsfølelsen mest! Gi jernet hele uken for så å rigge seg til i sofaen med tanken om at man kan sove lenge dagen etter. Slike små gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #17 Del Skrevet 11. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅 Anonymkode: 54b5a...612 Hvorfor har lærere så lang ferie? Jeg liker best hverdagen og syntes det var godt å komme i gang igjen. Rolige høstdager på jobb er den beste ferien for min del. Anonymkode: f1c0f...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #18 Del Skrevet 11. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har lærere så lang ferie? Jeg liker best hverdagen og syntes det var godt å komme i gang igjen. Rolige høstdager på jobb er den beste ferien for min del. Anonymkode: f1c0f...f07 Fordi de jobber flere timer i uken enn andre arbeidstakere, og tar derfor ut avspasering på sommeren. Unger har jo ferie, hva skal lærerne gjøre på jobb da? Jeg begynner også i morgen. Gleder meg ikke, og skjønner ikke hvor ferien min ble av. 😣 Anonymkode: 20052...c8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #19 Del Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Det har vært en veldig fin sommer, heldigvis ikke så drepende varmt som i fjor. Begynner på jobb igjen i morgen, men første uka er jo bare planlegging og kurs. Anonymkode: 8ecf9...a83 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de jobber flere timer i uken enn andre arbeidstakere, og tar derfor ut avspasering på sommeren. Unger har jo ferie, hva skal lærerne gjøre på jobb da? Jeg begynner også i morgen. Gleder meg ikke, og skjønner ikke hvor ferien min ble av. 😣 Anonymkode: 20052...c8e Nei, de jobber ikke mer enn andre arbeidstakere. Det er bare en myte. De kan jobbe på SFO, det er mangel på folk der. Anonymkode: bbcd2...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #20 Del Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt 7 uker (lærer)ferie, men kunne godt hatt flere. Deilig med ferie! Men det skal bli greit med hverdag igjen også. Er tross alt ikke så lenge til høstferien 😅 Anonymkode: 54b5a...612 Flere uker? Dere har de beste vilkårene i Norge, og så trenger dere mer ferie? Anonymkode: bbcd2...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå