Gå til innhold

Flere som ikke er glad i å reise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper menneskeheten kan finne opp teleportering en gang. Jeg skulle gjerne vært i f.eks Australia, men ikke fader om jeg gidder alt styret for å komme meg dit. Machu Picchu hadde også vært kult å oppleve, men igjen er det selve reisen som bare er...ork. 

Hvis jeg kunne trykket på en knapp og vips, så var jeg der! Det hadde vært fint. 

Anonymkode: a4849...dec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og hater å reise og jeg er regelrett drittlei av å høre om andres reiser og se filter-bilder fra turer verden rundt. Helt ufattelig at man nærmest får servert at det er noe galt med en fordi man ikke er interessert i å reise. Som om det er normalt å spy ut millioner på reiser. Det er i bunn og grunn underholdning, et pengesluk, miljøsvineri og svært raskt glemt.

 

Anonymkode: cc742...e8c

Snakk for deg selv.

Anonymkode: fb509...59f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv.

Anonymkode: fb509...59f

Vedkommende snakker for meg også.

Anonymkode: 94ab9...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens kloden koker reiser du på en ego CO2-tripp? Hater du fremtiden på alles vegne?

Anonymkode: de37c...9ec

Og du lever vel i god tro om at du er så veldig mye mer mijøvennlig enn alle andre... du får lage deg et miljøregnskap over hva din egen livsstil koster miljøet, så vil du nok se at en roadtrip i ny og né ikke er så ille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Det er det eneste svaret jeg kan gi, siden TS ikke hadde noen spørsmål. Jeg regner da med at h*n bare delte dette.

Du kan ta bitterheten din og gå.

Anonymkode: 94ab9...bdc

Jeg er ikke bitter. Ikke bare sleng ut tilfeldige ord som ikke har sammenheng med det du svarer på. 

Og ikke "lik" dine egne innlegg 🤦‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Håper menneskeheten kan finne opp teleportering en gang. Jeg skulle gjerne vært i f.eks Australia, men ikke fader om jeg gidder alt styret for å komme meg dit. Machu Picchu hadde også vært kult å oppleve, men igjen er det selve reisen som bare er...ork. 

Hvis jeg kunne trykket på en knapp og vips, så var jeg der! Det hadde vært fint. 

Anonymkode: a4849...dec

Kan anbefale virtual reality ;D tilgang til alt de har på google maps, hjemme fra sofaen. Om man bare vil se seg omkring altså

Anonymkode: 92f5a...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt så påprakket av alle alskens nasjonaliteter her i Norge er jeg ikke så gira på det. Tenker på hva det neste ekle som kommer. Hvilket matrett jeg må spise av som jeg faktisk har mistet all appetitten av  veier under 60 kg, og jeg var den som var gladest i mat, omtrent, og det kunne ses også. 

Kanskje Genève. Der kan jeg kanskje observere folk som faktisk har noe å gjøre på. Som ikke ofrer meg en tanke, fordi jeg er uviktig. 

Anonymkode: 2f6fc...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, OnFire skrev:

Jeg er ikke bitter. Ikke bare sleng ut tilfeldige ord som ikke har sammenheng med det du svarer på. 

Og ikke "lik" dine egne innlegg 🤦‍♂️

Ikke driv her å fortell folk hva de skal skrive og ikke.

La også være å kommenter anonyme brukere, siden det ikke er lov her. Du fremstår som en som ikke tar regler så nøye selv, men skal diktere ha andre skal skrive.

Idiotisk.

Anonymkode: 5a55a...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎08‎.‎2019 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke noe glad i å reise. Det er ikke det at det er forferdelig å reise, men det gir meg bare veldig lite og det koster som regel en del.  Jeg er ikke noe glad i sydenvarmen, jeg er ikke noe glad i storbyer, jeg er ikke så interessert i å se på gamle bygninger, osv. Jeg er også glad i mye egentid og synes det ikke er så lett å kombinere om man reiser med andre, i tillegg synes jeg det blir kjedelig å reise alene. 

Familiemedlemmer og venner reiser hele tiden. Har blitt med enkelte ganger kun fordi jeg ikke ønsker å føle meg utenfor når de skal snakke om opplevelsene i ettertid. 

Anonymkode: 4b99c...c44

Kos deg med det som gir deg noe. Koser du deg hjemme, så fortsett med det. Nyt tiden på den måten du liker best. Skap gode øyeblikk.

Jeg elsker å reise. Jeg er ikke den som har reist mest, men samtidig har jeg kanskje reist mer enn mange, men på kanskje andre steder og andre typer reiser. Jeg skal på min første charterferie i høst. Til et sted jeg takket nei til å reise til for noen år siden, men nå ser jeg på det som et lite eventyr. Kanskje jeg kommer til å like det såpass mye at jeg kommer til å reise dit eller på slik ferie igjen, eller kanskje lærer jeg at den type ferie ikke er noe for meg.

Tilbake til deg igjen. Ikke reis på ferie, bare fordi andre forventer det. Du går kanskje glipp av noe av felleskapet og felles minner med de andre i familien eller vennekretsen, men du får bare tåle å høre litt om opplevelser du ikke har fått med deg. Samtidig kan du trekke et lettelsens sukk over alle påkjenningene du slapp. Alt stresset du slapp. Penger du sparte som du kan bruke til å spare, bruke til å pusse opp din "hule" med, penger du kan bruke på bøker, kino, musikk, spill, strikketøy eller hva du finner kjekt. :-)

Nyt dagene og kos deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å oppleve noe nytt men kan ikke snakke engelsk. Får angst også av å være så langt hjemme fra, frykt for at noe skal hende. 

Anonymkode: 243ea...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke driv her å fortell folk hva de skal skrive og ikke.

La også være å kommenter anonyme brukere, siden det ikke er lov her. Du fremstår som en som ikke tar regler så nøye selv, men skal diktere ha andre skal skrive.

Idiotisk.

Anonymkode: 5a55a...ea8

Jeg sier bare at "bitter" var litt god dag mann økseskaft. Det er ingenting som tyder på at jeg er bitter. En fordel å vite hva ord faktisk betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i å reise. Det er mas, mye folk, mye venting, dyrt og ikke særlig miljøvennlig. 

Men dette er ikke noe man kan si høyt, for liker man ikke å reise så er man liksom rar. 

Anonymkode: 66c13...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, OnFire skrev:

Jeg sier bare at "bitter" var litt god dag mann økseskaft. Det er ingenting som tyder på at jeg er bitter. En fordel å vite hva ord faktisk betyr. 

En fordel å kunne reglene her og, kanskje...?

Anonymkode: 94ab9...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fordel å kunne reglene her og, kanskje...?

Anonymkode: 94ab9...bdc

Angående personangrep mener du, ref. "bitter"? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...