Gå til innhold

Er det noen som har opplevd at barn nr. 2 tippet lasset og at hverdagen ble mer utfordrende da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd dette selv og at hverdagen ble mer utfordrende. Vårt barn nr. 2 har spesielle behov, men foreløpig ingen diagnose. Hos oss er det til tider en del sinneanfall hos barn nr. 2. Han er nå 4 år. Det er ofte søskenkrangling og barna plager hverandre. Hverdagen oppleves som veldig krevende. Ekteskapet til oss foreldre går mot slutten, noe vi har visst lenge. Vi har holt ut for barna og fordi de skulle slippe å flytte to ganger på to år. Det er realistisk at vi separeres på nyåret. Det er tungt å ha et barn som ikke utvikler seg som alle andre barn, både tungt og sårt. Jeg trengte nok en liten utblåsning nå. 

 

Anonymkode: 4c687...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det sånt. Vårt barn er snart 10 år, og sover fremdeles ikke hele natten. Hun har ADHD, veldig krevende. 

Anonymkode: eef74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært best for deres eldste barn å ikke ha søsken?

Anonymkode: a358f...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere et godt ekteskap før det andre barnet ble født da? Kan du virkelig skrive all skyld på et barn for at dere skal skilles? Og at hverdagen er krevende? 

Anonymkode: b1c03...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er arbeidsfordelingen deres med ungene?

Hva synes du er mest slitsomt, hva synes mannen din? Jeg hadde problemer med at jeg følte jeg hadde ungene alene (+ en voksen unge). Eksen min klagde på at jeg alltid var sliten og kun tenkte på ungene 😛

Har dere prøvd parterapi? Kurs for foreldre "Hva med oss?" Har dere fått kurs relatert til barnets vansker? Er han under utredning? Får dere hjelp? Avlastning?

Anonymkode: f26e4...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...