Gå til innhold

Syns stemor er urimelig!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt matt av alle trådene her inne med skilte foreldre som behandler ungene sine som byrder og eiendeler til fordeling. Barn som er i veien for voksentid. Barn som er i veien for nye forhold. Barn som ikke får komme hjem utenom samværstid. Barn som behandles som om de bare er til bry for rødvin og Netflix. Det er utrolig vond lesning.

TS, hvis du troller så funker det på meg. Jeg blir sykt provosert av måten du omtaler dine egne barn på. 

Anonymkode: b0a74...f78

Enig !   Trist utvikling.  Det går vel samme vei som i USA, der handler flertallet av barnefordelingssakene om hvem som IKKE skal ha barna. Eller ha dem minst.  Vi blir jo mer og mer Amerikaniserte ellers, så jeg ser ikke bort fra dette heller. Sørgelige greier.

Anonymkode: f04f7...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener at stemor skal avlyse sine planer for å være med barna, så forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke kan avlyse dine planer for å tilbringe ekstra tid med dine barn? Er da ikke hennes ansvar...

Anonymkode: b4414...7fe

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohmygod. Du fikk spørsmål om de kunne være hos deg. Du sa nei, og far ordnet barnevakt.

 Og så klager du for at stemor ikke kan? Hva er dette?? 

Du er sjalu fordi barna dine forguder stemoren? Du virker helt urimelig. Skjønner at samarbeidet er vanskelig her. Og det tror jeg ikke er far eller stemora feil for å være ærlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart en tråd som er skrevet for å provosere, ingen har så dårlig selvinnsikt.

Anonymkode: 8089b...9cb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart en tråd som er skrevet for å provosere, ingen har så dårlig selvinnsikt.

Anonymkode: 8089b...9cb

Jo. Noen har det. Faktisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stemor selv, hadde eg ikke sagt  nei til å ha stebarnet hjemme med meg mens far var på jobb, da jeg selv har valgt å gå inn i ett forhold med en mann som hadde barn fra før, og mener da at man stiller opp og tar del i ansvaret så langt d lar seg gjøre, men, og dette er ett stort men, eg syns ikke det e riktig og FORVENTE/FORLANGE at en stemor/stefar Skal stille opp når far eller mor ikke kan eller vil stille opp!! Og for meg høres det du som om TS er kjempe sjalu, veldig forståelig,hadde sikkert eg og vært altså,  men kanskje d hadde vært en idé og fokusere på barna og ikke på eks og stemor..... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, B87C skrev:

Veldig veldig mange dessverre😩 

Ja. Naboen min satt her ista og sa : det er veldig synd på mennesker uten selvinnsikt. De får jo ikke utviklet seg. Stakkars. 

Og hun mente det med sympati. Hun har jo rett. Jeg irriterer meg iblant over det. Men hun lærte meg at det er en evne de ikke har. Og det ER trist for dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Du er rett og slett bitter du.... Du har ingenting med hvordan han ordner dette når barna er hos han. Det at du irriterer deg over deres «perfekte liv» får du holde for deg selv. Disse holdningene dine smitter over til barna, det kan slå begge veier... skjerp deg, er det noen som skulle tatt barna til uka så er det det. Det er du som egoistisk!!!!

Anonymkode: 3454e...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja. Naboen min satt her ista og sa : det er veldig synd på mennesker uten selvinnsikt. De får jo ikke utviklet seg. Stakkars. 

Og hun mente det med sympati. Hun har jo rett. Jeg irriterer meg iblant over det. Men hun lærte meg at det er en evne de ikke har. Og det ER trist for dem. 

Klok nabo du har 😉 hun har helt rett, men lett og glemme i frustrasjon over enkelte at de rett og slett mangler selvinnsikt eller iq noen ganger 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart en tråd som er skrevet for å provosere, ingen har så dårlig selvinnsikt.

Anonymkode: 8089b...9cb

Joda, det er fullt mulig å ha så liten selvinnsikt.  Kjenner en som all selvinnsikt er helt fraværende på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, B87C skrev:

Klok nabo du har 😉 hun har helt rett, men lett og glemme i frustrasjon over enkelte at de rett og slett mangler selvinnsikt eller iq noen ganger 😂🙈

Ja, hun er klok. Et veldig godt medmenneske som nok tenker litt lengre enn meg noen ganger 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være tull. Her har du en eks som faktisk gjør alt riktig. Han spurte først om de kunne være hos deg, så ordnet han barnevakt. 

Du har virkelig ikke noe å klage på. Skjønner ikke helt det med stemor, du er sjalu på henne for forholdet hun har med både far og barn, men likevel vil du barna skal tilbringe en uke med henne alene? 

Merkelig. Dette kan ikke være reelt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om stemors ferieplaner? Sykdom eller andre årsaker? Vær glad for at ungene dine blir passet på og får lekekamerater. Og hva vet du om din eks forhold til sin kompis? Du fremstår rett og slett veldig usympatisk og bitter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Dette blir for dumt. Tviler på at hi er seriøst. Hvis hi er en seriøs problemstilling bør far få hovedomsorgen. Ferdig snakket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper far og stemor er lei av dårlig samarbeid med som ikke vil eller klarer å se løsninger og samarbeide ordentlig. Dette ble konsekvensen av at du sa nei. 

Anonymkode: 798b3...25a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SoWhat? skrev:

Ja, hun er klok. Et veldig godt medmenneske som nok tenker litt lengre enn meg noen ganger 🙂

Kanskje enn de fleste av oss 😉 sånne mennesker trenger vi flere av 👌👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader for en dårlig far.

Anonymkode: 5b527...8c8

Hæ? Han er da ikke en dårlig far bare fordi han må jobbe! Først tilbød han mor men siden hun ikke ville sørget han for at barna har et sted å være mens han er på jobb! Og som bonus har han funnet en barnevakt med barn på samme alder som sine egne! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...