Gå til innhold

Syns stemor er urimelig!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Men herre...🙈

For det første, måten du svarte far på var jo helt bak mål! Det var jo snilt av han å tilby at du fikk ha ungene den uka vel?? Og du svarer at det er ikke ditt problem å skaffe barnevakt?🙈

For det andre, det er dine barn også selv om det er hans uke!!! Den setningen gjorde meg kvalm!!

For det tredje, frekt å spørre om du vil ha barna hjemme hos deg?? Det er barna dine!!! Jeg fikk det samme spørsmålet av far til mine barn min siste ferieuke. Jeg hadde ferie, han måtte på jobb. Det var hans uke, men han spurte om de kunne være her. Jeg jublet og sa JAAAA!!!!!! Selvfølgelig!! Slik er det hver gang en av oss skal noe spesielt en helg, vi dytter bort alle unødvendige planer og er sammen med barna våre, og er veldig takknemlig for at vi får ekstra tid med ungene våre. 

Du bør virkelig skjerpe deg, for det går tydeligvis ikke an å samarbeide med deg når du blir sur når han spør om du vil ha en ekstra uke sammen med barna dine!!🤬

Og så må du tenke på hva det gjør med et barn når de plukker opp at mamma ikke vil ha de hos seg, for tro meg, det merker de!!

Anonymkode: 46952...ec7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy flate for en mor du er... ja helt ok at du som mor sier at du ikke vil ha dine egne barn, men forlanger at stemor skal passe dem... herlig 🤔

Anonymkode: 9472f...e72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være greit å ha barna 50/50, så slipper man å ha fullt ansvar for sine egne barn, som andre foreldre. Enten så lar du far ordne det her, eller så tar du barna selv. Det er ikke stemors barn, så hun kan gjøre som hun vil. 

Anonymkode: 6e81a...228

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg sier det, men dette MÅ jo være en trolletråd laget for å provosere alle som synes stemødre gjør feil uansett hva de gjør.... 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke mulighet til å ha barna? Eller sa du nei på trass?

Anonymkode: dc5e5...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Du har ferie og gidder ikke ta deg av barna.

Hyggelig av deg... :ironi:

Anonymkode: d6f3f...39f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? Du vil ikke ha dine egne barn hjemme, fordi det er far som skal ha barna, men syns stemor er en fæl stemor fordi hun ikke vil? 

Det er ikke mulig. Faren har fikset barnevakt. Du virker veldig vanskelig! 

Anonymkode: 98eb4...85d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Iblandt må man rett og slett være raus i slike situasjoner. 

Jeg har en sønn fra tidligere, far har fast samvær men om noe kommer opp og han sier «jeg må på kurs» f.eks så sier jeg ok da kommer han en annen dag. Gutten min er gutten min uansett, jeg elsker å ha han hjemme! Om du og mannen hadde bodd sammen hadde barna vert hjemme uansett i ferien?  

Jeg har flere ganger før jeg fant mannen min, det xen sa han ikke kunne ha samvær pga han skulle på fest, valgt å være hjemme med gutten selv. Jeg kunne sagt «ditt problem, Finn ut av det selv» men hva hjelper det? Vi blir uvenner og det går utover gutten! Nei det er ikke rett av han, men jeg gidder ikke lage konflikt over slike filleting, gutten trives hjemme hos meg der han bor fast. Og så lenge jeg ikke lager et styr av det, så reagerer han helt fint på det. 

 

Barnet mitt kommer forran alt, også min egen fritid og «ferie». Man har i mitt syn aldri ferie fra sine egner barn, skjer det noe uansett om jeg er på reis og barna hjemme hos mormor så er barnet mitt ansvar til syvende og sist. 

Anonymkode: 0d326...92c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min eks og jeg har 50-50. Samarbeidet har vært så som så.. det er ikke spesielt godt, men vi står ikke og skriker til hverandre :P Han har giftet seg på nytt, noe som jeg syns var veldig vondt. Stemor har skapt et veldig tett bånd til barna og de ser veldig opp til henne. Dette er også noe jeg syns er vondt og vanskelig. Nå er det siste ferieuke neste uke før barna begynner på skolen. Det er far sin uke og han har ikke mer ferie å ta ut. Han spurte meg om jeg ønsket å ha barna den uken eller om han skulle finne en barnevakt. Jeg sa at dette var hans problem, hans uke, så han fikk ordne seg barnevakt selv. Jeg fikk nettopp høre at den barnevakten han har ordnet er en kompis som han nesten ikke har noe kontakt med. Kompisen har to barn i samme alder, og det er sikkert derfor han har sagt ja. Jeg ringte min eks og sa at dette syns jeg ble feil og jeg foreslo at barna heller kunne være hjemme med stemor ettersom hun fortsatt har ferie.  Eksen sa at hun hadde planer og at det ikke passet for henne. 
Jeg syns hun er helt urimelig som ikke kan ta seg av barna neste uke. De skal heller være hos en kompis av faren som de neste ikke kjenner!!! Hun bor der hjemme, barna elsker henne, de vil bare være med henne og hun skal ingenting den uken! 

Anonymkode: 42153...b01

Hør her: hvis far ikke kan ha barna den uka, så får du ha dem. Jeg blir provosert når foreldre krangler om slikt. Burde i så fall väre krangel om hvem som vil ha! Ingen krangel er best. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kritt skrev:

Håper og tror at dette er trolling 🙈:roll:

- og såpass dårlig også at det holdt å lese hl før interessen forsvant 😂

Anonymkode: f9d62...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Herregud....

Dette må vel være trolletråd eller? Du er jo helt på viddene.

Anonymkode: 07c07...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klar over at du, på grunn av slike ting som dette, er grunnen til at samarbeidet går så som så..?

For det første er det for meg utrolig merkelig å si nei til ekstra tid med barna bare for å være vrang.

For det andre så har ikke barn noe som helst problem med å være med voksne de ikke kjenner, spesielt når det er andre barn der.

For det tredje så sa du til far at dette ikke er ditt problem, også prøver du likevel å blande deg når han har funnet en løsning.

For det fjerde så synes du det er sårt at stemor har et godt forhold til barna dine, men vil heller at de skal være med henne en uke i stedet for å bruke tid med dem selv...??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ferie den uken. Som vi har avtalt i samværskontrakten vår. Da er det hans barn, og jeg syns det er frekt av ham å spørre om jeg kan passe dem. Han og stemor er liksom den perfekte familien og det sørger de for å trykke mot meg med hver anledning, og da syns jeg de får løse denne situasjonen selv. Jeg syns det er feil at de skal sende vekk barna når hun er hjemme og kan ta dem!

Anonymkode: 42153...b01

Du har derie, men stuer fortsatt barna dine vekk? Jaja. Sånn går no dagan. 

Jeg tror vi nok kan skimte grunnen til et litt anstrengt forhold til far. 

Du er bitter ts, og bitterhet kler ingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...