Gå til innhold

Uskrevene regler på gymmen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.8.2019 den 21.49, Sandum.PT skrev:

Derfor jeg er livredd for treningssenter og ikke tør å begynne. Hadde garantert gjort et eller annet som en erfaren fitness guru hadde himlet med øynene av 🙈 Har lyst, men hadde sikkert dummet meg ut🙄

Anonymkode: cdc66...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.8.2019 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Uenig! Jeg kjører program med korte pauser, og venter aldri 3 min mellom settene. At noen skal kjøre i pausene mine ødelegger mitt opplegg. Vektene skal endres, og hvis det er apparater som er stilt inn til min lengde/høyde så må dette også endres. Plutselig blir jeg stående i 5 min å vente på å kjøre neste sett. Vil ha fokus, og trene i fred.  

Anonymkode: abb67...3cd

Samme her. Jeg flytter meg heller og lar den andre overta apparatet enn å la vedkommende kjøre mellom mine sett. Det tar for lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg er livredd for treningssenter og ikke tør å begynne. Hadde garantert gjort et eller annet som en erfaren fitness guru hadde himlet med øynene av 🙈 Har lyst, men hadde sikkert dummet meg ut🙄

Er på treningsstudio som det er i butikk, jobb og ellers i samfunnet... tenker 95% av tiden på meg selv og hva jeg skal😎 få som sanser om du gjør noe feil...

Bare og begynne på gymmen  og søk opp div øvelser på youtube👍😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, ikke tenk slik!

Jeg tror nok denne videoen er laget med stor sarkasme og en god dose humor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått hvorfor det er uhygenisk  å gå barbent

Visst føttene er rene og uten fotsopp eller andre sykdommer så må det da være greit å være barbent

Mange sportsgrener man trener barbent, tror ikke de har problemer med hygiene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Trenger ikke gi stygge blikk til folk som bruker knebøystativet.. gi det noen minutter så blir det ledig😅

2. Ikke ta med unger om det ikke er lov.

3. Vask etter deg

4. Ta med deg positiv energi på trening👍

Anonymkode: 849d2...362

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi folk space når du løper. 

Har opplevd flere ganger at menn (ja kun menn) har valgt tredemøllen ved siden av meg, selv om det har vært mange andre ledige møller med god plass mellom hver av dem. Altså, det er helt ok å jogge ved siden av hverandre hvis det er veldig mange tredemøller som er opptatt, men jeg har aldri forstått greia med at enkelte absolutt vil jogge ved siden av meg når det er masse plass... 

Anonymkode: ec54c...282

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær renslig, rydd etter deg, ikke okkuper apparater du ikke bruker, ikke glo på folk. Og ikke lag rare lyder hele tiden (har akkurat begynt en på "mitt" senter som høres ut som en maskin av noe slag, aldri hørt noe lignende, forferdelig irriterende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 23.35, Trening skrev:

Seriøst? Hvorfor ikke ta flexebilder på gymmet? 

Fordi det ser så dust ut når folk driver og tar bilder/filmer seg selv mens de trener. "se på meg, se på meg, se på meg!!" 

Anonymkode: cb2e0...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/28/2019 at 9:03 AM, AnonymBruker said:

Gi folk space når du løper. 

Har opplevd flere ganger at menn (ja kun menn) har valgt tredemøllen ved siden av meg, selv om det har vært mange andre ledige møller med god plass mellom hver av dem. Altså, det er helt ok å jogge ved siden av hverandre hvis det er veldig mange tredemøller som er opptatt, men jeg har aldri forstått greia med at enkelte absolutt vil jogge ved siden av meg når det er masse plass... 

Anonymkode: ec54c...282

Det er ofte forskjell på møllene. Jeg har en mølle jeg liker best fordi der er vifta veldig god og knappene veldig raske på responsen.Hvis den er ledig så tar jeg den, selv om det er noen ved siden av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier egentlig ikke å irritere meg over noen på treninga. Jeg er mer opptatt av meg selv og det jeg holder på med. Eneste må være folk som ikke rydder etter seg, så jeg må bruke masse tid på å lete etter utstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2019 den 10.34, Sandum.PT skrev:

Neida, ikke tenk slik!

Jeg tror nok denne videoen er laget med stor sarkasme og en god dose humor ;)

Nå har jeg faktisk begynt! 😄 Første trening var veldig moro! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Enig. Får vondt i hodet av det. Kom mellom to skravlebøtter dynket i parfyme på mølla en gang. Skal sies at jeg var der først.

De kom opp på hver sin side. De stinket, og  snakket unormalt høyt. Jeg tenkte, æsj, dette orker jeg ikke.

Heldigvis hadde jeg en fis på lager. Vanligvis ville jeg holdt meg, men denne gangen slapp jeg den med vilje. Den lagde mye lyd, og det var bra, for den luktet ikke. Men den var nok til å bli kvitt begge kjerringene, så jeg kunne fullføre kondisjonsbiten i fred. De forsvant nesten med en gang 😈

er kvinne selv. (Var 18 eller 19 da jeg gjorde dette)

Anonymkode: cc473...85a

Er du litt mindre begavet enn andre?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
43 minutter siden, SupaWoman skrev:

Er du litt mindre begavet enn andre?

Du er ikke kvinne på 18-19 men en veldig spesiell type gutt... søk hjelp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heia deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Forumhei
På 10.8.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Enig. Får vondt i hodet av det. Kom mellom to skravlebøtter dynket i parfyme på mølla en gang. Skal sies at jeg var der først.

De kom opp på hver sin side. De stinket, og  snakket unormalt høyt. Jeg tenkte, æsj, dette orker jeg ikke.

Heldigvis hadde jeg en fis på lager. Vanligvis ville jeg holdt meg, men denne gangen slapp jeg den med vilje. Den lagde mye lyd, og det var bra, for den luktet ikke. Men den var nok til å bli kvitt begge kjerringene, så jeg kunne fullføre kondisjonsbiten i fred. De forsvant nesten med en gang 😈

er kvinne selv. (Var 18 eller 19 da jeg gjorde dette)

Anonymkode: cc473...85a

Du er ikke kvinne på 18-19 men en veldig spesiell type gutt... søk hjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forumhei skrev:

Du er ikke kvinne på 18-19 men en veldig spesiell type gutt... søk hjelp 

Er jeg? Ok 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert! Da er det bare å stå på videre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...