Gå til innhold

Curvy, bbw eller feit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Moonwalker skrev:

Jeg er utenfor a4, så jeg vet godt hva det er. Derav det jeg sier med at så mange har behovet for å presisere hele tiden, når det er opplagt at de liker noen eller mange større kvinner (enten eksklusivt eller at de liker alle mulige størrelser) når de tar kontakt med meg. Det trenger ikke kategoriseres mer enn at du skriver i din profil at du foretrekker større kvinner om det kommer frem i en naturlig setting.

Og dessuten: om du er på jakt etter noen så er jo bildemuligheten der på sidene som er for dating. Da bruker jo du det for å se om hun er rundt området du liker, så får du redusert "noen kg ekstra og ingen aning hva hun mener med det"-utfordringen din.

Jeg skrev det tidligere, det er vanskelig å finne kvinner som liker kroppen sin om den er større en gjenomsnittet. Jeg liker kvinner som er mye større, og da ser man sjelden fullfigurbilde også. 

Anonymkode: cd916...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser egentlig ikke eldre ut, hun er bare ekstremt stor. 

Anonymkode: d9ad7...63e

Finnes mange som er på sånn strl som også er utrolig fin. Det der var et dårlig eksempel av slik.

Anonymkode: cd916...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble spurt om en side. Det finnes en som heter frodig.no jeg brukte å være tykk/feit/ curvy/normal/tynn og nå er jeg "normal" etter høyde og vekt. Jeg likte meg i alle faser utenom da jeg var tynn og vi er jo en person uansett. Men hadde du spurt om mine preferanser hva jeg likte å bli kalt når jeg var tykk så syntes jeg frodig og curvy var sexy. 

Jeg lengter nesten etter å si at jeg er frodig. I hodet mitt er jeg det enda. Og jeg sier det på vanlig dating sider. Jeg har rumpe, lår og bryst. (Høres ut som en storvokst gårdskylling) Og derfor kan jeg si at jeg er det !

Anonymkode: e2a7f...7ee

frodig.no er ikke mye å skryte av.

Anonymkode: cd916...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men man ønsker jo gjerne både i pose og sekk, sant? Så hvorfor kan jeg ikke si at jeg ønsker meg ei fantastisk flott og trivelig jente med herlig personlighet og med det jeg synes er en flott kropp - en veldig overvektig en?

Hadde du synes det var fryktelig rart om f.eks. jeg synes du hadde en utrolig fin kropp som veldig overvektig?

Anonymkode: cd916...c95

Jo da, det skal du få si 😄 Men det er kanskje ikke alle som klarer å være like åpne om overvekten sin, fordi man ikke er fornøyd med seg selv. Meg selv inkludert - egentlig. Men når alle ser at jeg har et "problem" så er det like greit å være åpen om det. Greit - dette er et forum, og folk ser meg ikke som om jeg møtte de på gata. Men det er blitt like greit å være åpen om det uansett 😛 Så om du oppretter en profil en eller annen plass f.eks, så tenker jeg - som ikke har vært på noe datingmarked - at det kanskje er litt enklere å få frem preferansene i hvertfall :)

På en måte syns jeg det hadde vært rart, ja. Men det er fordi jeg ikke klarer å sette pris på meg selv, fordi jeg er vant til tilbakemeldingen at jeg ikke kan være bra nok, kun pga størrelse. Hvem jeg er som person opplever jeg ofte at ikke har noe å si. Som om overvekten gjør meg dum og ikke verdt noe, liksom - og at det ikke er en person bak. Men jeg hadde satt veldig pris på det - for jeg har merket godt at om jeg opplever at noen setter pris på "hele" meg, både personlighet og utseende - så klarer jeg å innse det selv at jeg er bra også. Kan jo da slenge med samtidig at selvbildet ikke er det beste, etter å ha blitt mobbet omtrent hele livet fordi jeg både har vært høy og rund. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Titania said:

Jo da, det skal du få si 😄 Men det er kanskje ikke alle som klarer å være like åpne om overvekten sin, fordi man ikke er fornøyd med seg selv. Meg selv inkludert - egentlig. Men når alle ser at jeg har et "problem" så er det like greit å være åpen om det. Greit - dette er et forum, og folk ser meg ikke som om jeg møtte de på gata. Men det er blitt like greit å være åpen om det uansett 😛 Så om du oppretter en profil en eller annen plass f.eks, så tenker jeg - som ikke har vært på noe datingmarked - at det kanskje er litt enklere å få frem preferansene i hvertfall :)

På en måte syns jeg det hadde vært rart, ja. Men det er fordi jeg ikke klarer å sette pris på meg selv, fordi jeg er vant til tilbakemeldingen at jeg ikke kan være bra nok, kun pga størrelse. Hvem jeg er som person opplever jeg ofte at ikke har noe å si. Som om overvekten gjør meg dum og ikke verdt noe, liksom - og at det ikke er en person bak. Men jeg hadde satt veldig pris på det - for jeg har merket godt at om jeg opplever at noen setter pris på "hele" meg, både personlighet og utseende - så klarer jeg å innse det selv at jeg er bra også. Kan jo da slenge med samtidig at selvbildet ikke er det beste, etter å ha blitt mobbet omtrent hele livet fordi jeg både har vært høy og rund. 

 

Trist å høre at du har blitt mobbet pga overvekt..

Anonymkode: 2290e...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man ønsker jo gjerne både i pose og sekk, sant? Så hvorfor kan jeg ikke si at jeg ønsker meg ei fantastisk flott og trivelig jente med herlig personlighet og med det jeg synes er en flott kropp - en veldig overvektig en?

Hadde du synes det var fryktelig rart om f.eks. jeg synes du hadde en utrolig fin kropp som veldig overvektig?

Anonymkode: cd916...c95

Bare si du liker store damer?! Jeg ser ikke problemet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
På 10.8.2019 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev det tidligere, det er vanskelig å finne kvinner som liker kroppen sin om den er større en gjenomsnittet. Jeg liker kvinner som er mye større, og da ser man sjelden fullfigurbilde også. 

Anonymkode: cd916...c95

Bare så synd at du er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 9.8.2019 den 18.14, AnonymBruker skrev:

oGqoGLm.png

Anonymkode: 93061...34d

.....Eller bare menneske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...