Gå til innhold

Curvy, bbw eller feit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken betegnelse foretrekker store damer selv? Jeg er kun interessert i store, overvektige kvinner, og vil vite om hvilken betegnelse som er mest brukt av de største selv. Eventuelt om noen kan gi meg noen gode tips til sider som er best egnet for å komme i kontakt med slike, ikke nødvendigvis av norske.

Anonymkode: cd916...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree

Mhh du kan spørre, men det ser ut til at det avhenger av personens selvverdsettelse, noen kvinner og menn blir fornærmet for å bli fortalt feit. Jeg hadde hørt om disse seksuelle preferansene, det vakte alltid oppmerksomheten min.
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
15 minutter siden, Titania skrev:

Jeg foretrekker å bli kalt en person, selv om jeg er sykelig overvektig :)

Ja, enig!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker tjukk. Alle de andre ordene synes jeg er kvalmende.

Anonymkode: 73a28...66f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Titania skrev:

Jeg foretrekker å bli kalt en person, selv om jeg er sykelig overvektig :)

Beklager feil ordvalg her. Det var ikke sånn ment. Men jeg baler ikke med å opprette kontakt med kvinner jeg ikke er tiltrukket av. Etter mye om og men har jeg funnet ut hva jeg liker, så jeg vil bare gjøre det enklere for begge parter. Du er sikkert helt min type basert på kropp, men personlighet betyr mer uansett.

Anonymkode: cd916...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Moonwalker skrev:

Forstår ikke hvorfor du trenger en betegnelse i det hele tatt om du skal henvende deg til spesifikke damer uansett. Det virker å være et merkelig behov enkelte menn har å til stadighet måtte presiserere akkurat hvilke type damer de liker til damen. Om en fyr tar kontakt med meg så vet jeg allerede at han har interesse. Trenger ikke spesifisere det mer da.

Eller er nå stor/større helt vanlig og nøytralt å si for å beskrive hva en ser etter om det f.eks står i delen "hva jeg ser etter i en partner" på en datingside.

Problemet er ofte at noen skriver curvy, så er de kanskje 2kg overvektig. Andre som skriver "noen kilo ekstra" kan være så overvektig som jeg liker det. 

Jeg aner ikke om du er liten eller stor, eller har kjennskap til hvordan det er å like noen "utenfor a4", men jeg prøver bare å gjøre "søket" enklest mulig for å finne noen jeg kan like... og som kan like meg.

Anonymkode: cd916...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Mhh du kan spørre, men det ser ut til at det avhenger av personens selvverdsettelse, noen kvinner og menn blir fornærmet for å bli fortalt feit. Jeg hadde hørt om disse seksuelle preferansene, det vakte alltid oppmerksomheten min.
 
 

Ja, nei. Det er ikke lett å finne såpass store damer som er trygg og selvsikker dessverre.

Anonymkode: cd916...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oGqoGLm.png

Anonymkode: 93061...34d

Hvorfor er både curvy og thick attraktive og unge, mens fat alltid er eldre og ikke attraktiv her?

Anonymkode: cd916...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er både curvy og thick attraktive og unge, mens fat alltid er eldre og ikke attraktiv her?

Anonymkode: cd916...c95

Hun ser egentlig ikke eldre ut, hun er bare ekstremt stor. 

Anonymkode: d9ad7...63e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er både curvy og thick attraktive og unge, mens fat alltid er eldre og ikke attraktiv her?

Anonymkode: cd916...c95

Du kan jo se om du finner bilde av en "fat", som er like attraktiv som "curvy" og "thick"? 

Anonymkode: b44a7...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.8.2019 den 18.27):

 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spurt om en side. Det finnes en som heter frodig.no jeg brukte å være tykk/feit/ curvy/normal/tynn og nå er jeg "normal" etter høyde og vekt. Jeg likte meg i alle faser utenom da jeg var tynn og vi er jo en person uansett. Men hadde du spurt om mine preferanser hva jeg likte å bli kalt når jeg var tykk så syntes jeg frodig og curvy var sexy. 

Jeg lengter nesten etter å si at jeg er frodig. I hodet mitt er jeg det enda. Og jeg sier det på vanlig dating sider. Jeg har rumpe, lår og bryst. (Høres ut som en storvokst gårdskylling) Og derfor kan jeg si at jeg er det !

Anonymkode: e2a7f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Familytree
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er både curvy og thick attraktive og unge, mens fat alltid er eldre og ikke attraktiv her?

Anonymkode: cd916...c95

Mhhh Jeg tror det er mange kvinner som synes de er overvektige, men som faller i kategorien: curvy og thicc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor glorifisere og "unnskylde" fedme som tar livet av så vanvittig mange mennesker hvert eneste år og koster samfunnet enn formue, ved å kalle det noe annet enn det faktisk er?! Nei, vi snakker ikke om et par kg for mye her..

Anonymkode: 2290e...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager feil ordvalg her. Det var ikke sånn ment. Men jeg baler ikke med å opprette kontakt med kvinner jeg ikke er tiltrukket av. Etter mye om og men har jeg funnet ut hva jeg liker, så jeg vil bare gjøre det enklere for begge parter. Du er sikkert helt min type basert på kropp, men personlighet betyr mer uansett.

Anonymkode: cd916...c95

Men om personligheten betyr mer, så er det vel enklere å være åpen om at du tiltrekkes av de med stor overvekt, og heller ta det som det kommer? :) 

Jeg velger jo å være åpen om overvekt og utfordringer rundt det, men jeg håper jo at den jeg skal være sammen med innerst inne setter mer pris på den jeg er inni enn utenpå, for å si det på den teite måten. For jeg sliter med å være fornøyd med den jeg er. Men samtidig, får jeg høre masse fine ting - så klarer jeg å innse at jeg ikke er så dårlig som jeg føler allikevel :) Selv om det innerst inne ikke er noe mål å fortsette å være like overvektig - det sliter noe vanvittig på kroppen, og egentlig psyken også, når "hele verden" stirrer og ofte gir klart tegn til at "du er ikke bra nok fordi du er feit". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Titania skrev:

Men om personligheten betyr mer, så er det vel enklere å være åpen om at du tiltrekkes av de med stor overvekt, og heller ta det som det kommer? :) 

Jeg velger jo å være åpen om overvekt og utfordringer rundt det, men jeg håper jo at den jeg skal være sammen med innerst inne setter mer pris på den jeg er inni enn utenpå, for å si det på den teite måten. For jeg sliter med å være fornøyd med den jeg er. Men samtidig, får jeg høre masse fine ting - så klarer jeg å innse at jeg ikke er så dårlig som jeg føler allikevel :) Selv om det innerst inne ikke er noe mål å fortsette å være like overvektig - det sliter noe vanvittig på kroppen, og egentlig psyken også, når "hele verden" stirrer og ofte gir klart tegn til at "du er ikke bra nok fordi du er feit". 

Men man ønsker jo gjerne både i pose og sekk, sant? Så hvorfor kan jeg ikke si at jeg ønsker meg ei fantastisk flott og trivelig jente med herlig personlighet og med det jeg synes er en flott kropp - en veldig overvektig en?

Hadde du synes det var fryktelig rart om f.eks. jeg synes du hadde en utrolig fin kropp som veldig overvektig?

Anonymkode: cd916...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...