Gå til innhold

Bytter dere bleie inne på restauranten??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser ute sånn ca en gang i uka pluss at vi kan ta lunsj på er spisested. Har aldri opplevd dette. Selvfølgelig bytter en ikke bleie på barnet på bordet! Eller inne på restauranten i det hele tatt. Har ikke folk sosiale antenner? 

Syns helt fint at de som gjør det blir bedt om å gå. Eller det burde vært et skilt eller opplysning om det. Det er særdeles uhygienisk og respektløst overfor andre gjester. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor får ikke disse som gjør dette tilsnakk? Det er ikke OK å skifte bleier uansett innhold der andre spiser.

Anonymkode: 2e609...517

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å utestenge henne. Hun har lite nettverk i byen. 

Anonymkode: d119b...980

Var ikke snakk om å utestenge henne, om du leser igjen :)

Hadde uansett sagt noe; noen eier virkelig ikke folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får ikke disse som gjør dette tilsnakk? Det er ikke OK å skifte bleier uansett innhold der andre spiser.

Anonymkode: 2e609...517

Lurte på det samme. Det skulle jo absolutt ikke vært lov. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen diskret bytter en tissebleie er det en annen ting en bæsjebleie, det høres helt krise ut.

 

Men man bør jo prøve å finne et stellerom.

 

Amming kan gjøres hvor som helst, de flere klarer å være noenlunde diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg gjør det på benker utendørs, men aldri inne på en restaurant. 

Anonymkode: 4d47d...107

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri skiftet bleier inne på verken restaurant eller kafé. Det gjøres på stellerom eller toalett. Får da være grenser. 

Anonymkode: a8b31...97d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg tar bilde av et nakent, ukjent barn i en restaurant..vil jeg ikke da bli anmeldt? 

Så dette senest i går. Mor og far som steller og stuller på matbordet inne i restauranten, og oss som nærmeste naboer til seansen. Syns det er ufattelig respektløst overfor de andre gjestene.

Anonymkode: f2b69...e4d

På restaurant så kontakter du da hovmester som henviser foreldreparet direkte ut til toalett og stellerom!

På en cafe eller andre spisesteder så snakker du med betjeningen og uttrykker din misnøye og bekymring for hygiene m.v.

Anonymkode: c7b6f...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på kafé/bakeri uten tilgjengelig toalett eller stellerom, der tar jeg meg til rette på sofaen med stell og underlag under babyen. Blåser en lang faen i hva andre synes om både det og amming 🤔😅. Men jeg tar ikke bæsjebleier på den måten. Da forlater jeg lokalet. 

 

Anonymkode: 5a9d7...00e

Tissebleie kan strengt talt vente til du er ferdig på cafe. 

Anonymkode: 0e3b7...027

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det selv, og heller ikke opplevd at andre har gjort det.

Anonymkode: 78a16...ef9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufyselig ja. Finnes stellerom til sånt. Hadde det vært min restaurant hadde sånne foreldre blitt henvist til stellerom, eller bedt om å gå. Bæsj/tiss, har ingenting ved matbordet å gjøre. Late kjerringer får løfte på flesket, og pelle seg til egnet sted.

Anonymkode: acc28...134

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skiftet i vogna inne i lokalet en gang jeg var helt desperat og doen hadde akkurat nok gulvplass til føttene mine. Men aldri på bord eller sofa. Og det orker jeg ikke tanken på at andre gjør heller.. 🤮🤮🤮

Anonymkode: d0c63...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på kafé/bakeri uten tilgjengelig toalett eller stellerom, der tar jeg meg til rette på sofaen med stell og underlag under babyen. Blåser en lang faen i hva andre synes om både det og amming 🤔😅. Men jeg tar ikke bæsjebleier på den måten. Da forlater jeg lokalet. 

 

Anonymkode: 5a9d7...00e

Du er klare over at Mattilsynet kan stenge stedet pga din uhygieniske atferd?

Anonymkode: 382b0...ed8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å utestenge henne. Hun har lite nettverk i byen. 

Anonymkode: d119b...980

Jammen  i svarte da. Sier dere ikke fra???

Anonymkode: 382b0...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en servitør som har hatt flere konfrontasjoner med ufyselig drittsekk foreldre som tar til rette å bytte bleier på et SPISEBORD.  Noen ble satt ut, andre ble irritert og en gang jeg aldri kommer til å glemme er når det ble applaus fra andre bord i i nærheten da jeg kjeftet noen da de byttet bæsjebleier foran alle mann rett på bordet.  Jeg har veldig lyst å finne ut hvor disse folk bor og dritte rett på spisebordet deres. 

Anonymkode: 02c27...51f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Sunnfjording said:

Om noen diskret bytter en tissebleie er det en annen ting en bæsjebleie, det høres helt krise ut.

 

Men man bør jo prøve å finne et stellerom.

 

Amming kan gjøres hvor som helst, de flere klarer å være noenlunde diskret.

Nei...nei..og NEI.  Du skal ikke bytte bleier midt på kaffeen/restaurant ferdig snakke.  Hva med guttebarn som ofte tisse igjen midt opp i bleieskiftet? Har gutter selv- de er veldig flink å vite akkurat når det passe dårligst å begynne å sprut tisse.  Har til å med fått det rett i munnen.  Men for all del, bare bytte tisse bleier rett på bordet du! 

Anonymkode: 02c27...51f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett dette flere ganger, folk som bruker bord og stoler inne på restauranten til stellebord! Det er så ufyselig og kvalmt at jeg mangler ord. Gjør dere dette?

Anonymkode: f2b69...e4d

Selvfølgelig gjør jeg ikke det! 

Eneste gangen jeg har byttet «på restaurant» var da ungen var helt nyfødt og vi byttet tissebøtene i vogna (bag) fordi det ikke var noe annet enn sånne festivaltoalett og en ren uterest.

 

Anonymkode: 77a02...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ufyselig ja. Finnes stellerom til sånt. Hadde det vært min restaurant hadde sånne foreldre blitt henvist til stellerom, eller bedt om å gå. Bæsj/tiss, har ingenting ved matbordet å gjøre. Late kjerringer får løfte på flesket, og pelle seg til egnet sted.

Anonymkode: acc28...134

Der var den hissige misogynisten igjen gitt!

tipper det du ønsker deg mest her i verden er dame og etterhvert egen familie. 

Anonymkode: 77a02...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Har likevel til gode å se at andre gjør det. 

Anonymkode: 59dde...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...