Gå til innhold

Damer med farget svart hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange damer med farget svart langt hår, og jeg synes det ser så kunstig ut. Det er 3 grupper som har dette.1. En type damer som trener mye og som er spraytannet,andenebb ,vippe extensions, stor sprettrumpe og lange negler. De bruker også mye gullsmykker; armbånd og ringer.2.Damer som begynner å bli grå i håret.3.Eldre damer med kort hår som har en kulturell/kunstnerisk stil. Beklager hvis jeg sårer noen med denne betraktningen, men jeg synes det ser så kunstig ut.

Anonymkode: 5b480...035

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du glemte rødhårede som altfor ofte farger håret svart. Det blir som oftest altfor hardt mot hudtonen. De aller fleste hadde vært mye finere med det naturlige røde håret.

Anonymkode: 7ab21...595

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bry seg😂

Anonymkode: fde35...034

Er bare fascinert over hvorfor akkurat disse gruppene ser sånn ut.Damene i gruppe nr 1(treningsdamene)har ofte også partnere som har samme stil.Mennene er meget godt trente fyrer,kort hår og gulllenke,har bmw eller Audi.

Jeg har jobbet i resepsjon på treningssenter lenge,og har hatt god tid til å observere folk,synes det er interessant hvorfor vi ser ut som vi gjør.

Anonymkode: 5b480...035

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame i 40-åra, pistrete svartfarga hår, dongerijakke, trampstamp, solskada hud, røyk i kjeften, går på byen hver helg. Var det denne typen du tenkte på ts? 

Anonymkode: 91962...44e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dame i 40-åra, pistrete svartfarga hår, dongerijakke, trampstamp, solskada hud, røyk i kjeften, går på byen hver helg. Var det denne typen du tenkte på ts? 

Anonymkode: 91962...44e

Den typen hadde jeg glemt,men spot on!

Anonymkode: 5b480...035

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anki skrev:

Du glemte gotherne og metal folket😄

 

Anonymkode: 526ae...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 526ae...173

Atså, glemt zumba! Det der må værra hardt. Og selv om det er en tøysevideo kjenner jeg flere svartkledde som kunne dansa til det der 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er bare fascinert over hvorfor akkurat disse gruppene ser sånn ut.Damene i gruppe nr 1(treningsdamene)har ofte også partnere som har samme stil.Mennene er meget godt trente fyrer,kort hår og gulllenke,har bmw eller Audi.

Jeg har jobbet i resepsjon på treningssenter lenge,og har hatt god tid til å observere folk,synes det er interessant hvorfor vi ser ut som vi gjør.

Anonymkode: 5b480...035

Hva med de platinablonde, av akkurat samme type, legger du merke til de også? Er veldig vanlig å gå mørkere eller lysere enn man er. Folk overdriver det de har. 

Anonymkode: 49fd3...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med de platinablonde, av akkurat samme type, legger du merke til de også? Er veldig vanlig å gå mørkere eller lysere enn man er. Folk overdriver det de har. 

Anonymkode: 49fd3...494

Det er ikke så mange av de platinablonde blant de folka lenger, den første gruppa TS snakker om farger håret mørkt nå. Ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 9a756...21b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lenge langt svart hår og var Bottle-Black (altså ikke min naturlige farge) 

jeg passer ikke innenfor noen av de kategoriene, ikke har jeg treningskropp, andenebb eller lange klør, og ikke grått hår, eller kunstnerisk av meg. Så at det er 3 grupper er nok bare særdeles tilfeldigvis observering av fargen

Endret av Thjelp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du brunetter med mørk brunt hår også eller bare de med svart hår? 

Anonymkode: d751b...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med oss som har naturlig svart hår? Får vi tyn?☹️

Anonymkode: 3741b...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser forskjell på naturlig og farget svart hår. Gothere og heavy metal tilhengere kommer ikke inn under mine betraktninger,fordi de har en stil som henger sammen med musikken de liker.Deres stil har jeg aldri tenkt over som kunstig.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser forskjell på naturlig og farget svart hår. Gothere og heavy metal tilhengere kommer ikke inn under mine betraktninger,fordi de har en stil som henger sammen med musikken de liker.Deres stil har jeg aldri tenkt over som kunstig.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

Veldig mange gothere har jo også kunstig svart hår. Til tross for at det er deres stil. Hvorfor er andres stil mer kunstig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fireflies skrev:

Veldig mange gothere har jo også kunstig svart hår. Til tross for at det er deres stil. Hvorfor er andres stil mer kunstig?

Jeg tror jeg tenker sånn fordi de fleste damene som har en gotisk eller metal stil er gjerne unge, mens de damene som jeg har referert til her, er fra midten av 30 årene og opp i 60-70 åra.Det er vel også det at disse damene ofte er knallbrune(solarium/spraytan)og kan se litt fake ut.Men vet at mange har denne looken bevisst fordi de liker den.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg tenker sånn fordi de fleste damene som har en gotisk eller metal stil er gjerne unge, mens de damene som jeg har referert til her, er fra midten av 30 årene og opp i 60-70 åra.Det er vel også det at disse damene ofte er knallbrune(solarium/spraytan)og kan se litt fake ut.Men vet at mange har denne looken bevisst fordi de liker den.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

De fleste har en stil der og da fordi de liker den. Spesielt når den skiller seg ut. Den samme stilen gir også en form for tilhørighet, og det trenger man like mye idet man passerer 30 som når man er yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man ser forskjell på naturlig og farget svart hår. Gothere og heavy metal tilhengere kommer ikke inn under mine betraktninger,fordi de har en stil som henger sammen med musikken de liker.Deres stil har jeg aldri tenkt over som kunstig.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

De som har det naturlig kler det, man kler sin naturlige hårfarge. Men svært få etniske nordmenn har kullsort hår, jeg vet nesten ikke om noen.  Mange har brunt og mørkbrunt men nesten ingen har sort.  Jeg er mørkblond men farger håret lysbrunt (blir mellombrunt)  og syns jeg kler det fordi det forsterker ansiktstrekkene men ser jo at det kan gjøre meg blekere enn jeg ville sett ut med min naturlige farge på vinteren.  Ser også utvasket ut om jeg ikke farger vipper og bryn eller sminker meg.  Det er også noe mange bommer på. De farger håret mørkere men går rundt med lyse vipper og bryn, ser rart ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...