Gå til innhold

Damer med farget svart hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er også en del i som ser ut som looken i kategori 1, men som driver med snøscooterkjøring i nordnorge. 😂 De går ofte kledt i FXR(?) klær, digger Maria Sandberg, har svarte klær med neonrosa detaljer. 😂 😂 

Endret av Snabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Snabeltann skrev:

😀Ja hun kan fint passe i kategori 1,det er jo flere nyanser innen denne stilen.

Ts

Anonymkode: 5b480...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snabeltann skrev:

Det er også en del i som ser ut som looken i kategori 1, men som driver med snøscooterkjøring i nordnorge. 😂 De går ofte kledt i FXR(?) klær, digger Maria Sandberg, har svarte klær med neonrosa detaljer. 😂 😂 

Hvem er Maria Sandberg?

Anonymkode: 5b480...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske stygt på unge jenter. Norske jenter ser så mye bedre ut med naturlig hårfarge. Hvorfor prøve å se ut som resten av verden som har null mangfold når det gjelder hårfarger? Svart er kjedelig. Nordiske, varierte hårfarger er spennende.

Anonymkode: a1c70...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske stygt på unge jenter. Norske jenter ser så mye bedre ut med naturlig hårfarge. Hvorfor prøve å se ut som resten av verden som har null mangfold når det gjelder hårfarger? Svart er kjedelig. Nordiske, varierte hårfarger er spennende.

Anonymkode: a1c70...0e6

Det er vel fordi blondt hår er vanlig i norden og folk vil skille seg ut... Men snart trenger man ikke tenke på det lenger da naturlig blond hår blir mer og mer sjeldent.

 

Uansett, hvorfor bry seg om at noen farger håret sitt slik de vil ha det?

Anonymkode: f51a5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majoriteten av bokssvart her jeg bor brukes av damer over 50 som røyker rullings i solsteiken og farger håret svart fordi det ser "eksotisk" ut. 

Anonymkode: 3b7a5...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel fordi blondt hår er vanlig i norden og folk vil skille seg ut... Men snart trenger man ikke tenke på det lenger da naturlig blond hår blir mer og mer sjeldent.

 

Uansett, hvorfor bry seg om at noen farger håret sitt slik de vil ha det?

Anonymkode: f51a5...3f0

Jeg bryr meg ikke. Men jeg synes alltid det ser verre ut når jenter jeg kjenner farger håret svart. Dessverre.

Anonymkode: a1c70...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke. Men jeg synes alltid det ser verre ut når jenter jeg kjenner farger håret svart. Dessverre.

Anonymkode: a1c70...0e6

Jasså? Jeg har fått høre at jeg kler det, men jeg er naturlig blond selv.

Anonymkode: f51a5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Majoriteten av bokssvart her jeg bor brukes av damer over 50 som røyker rullings i solsteiken og farger håret svart fordi det ser "eksotisk" ut. 

Anonymkode: 3b7a5...15f

😂😃😄😅

Anonymkode: 5b480...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jasså? Jeg har fått høre at jeg kler det, men jeg er naturlig blond selv.

Anonymkode: f51a5...3f0

Er vel noen tilfeller her og der! Måtte sett bilder for å dømme. Jeg skal hvertfall ikke farge skjegget svart.

Anonymkode: a1c70...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stusset på dette selv. Vet om mange som velger å farge håret i den mørkeste fargen tilgjengelig. Bla. kusinen min som er naturlig veldig blond. Hun får fort ettervekst som hun ikke klarer å opprettholde, og det ser bare veldig rart ut. For hennes del er det en metal-greie. Var tidligere scene kid, og nå er hun på Black Metal.

Anonymkode: c5321...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi blondt hår er vanlig i norden og folk vil skille seg ut... Men snart trenger man ikke tenke på det lenger da naturlig blond hår blir mer og mer sjeldent.

 

Uansett, hvorfor bry seg om at noen farger håret sitt slik de vil ha det?

Anonymkode: f51a5...3f0

Er naturlig blondt hår sjeldent?   70% nordmenn og sikkert over har jo blondt hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stusset på dette selv. Vet om mange som velger å farge håret i den mørkeste fargen tilgjengelig. Bla. kusinen min som er naturlig veldig blond. Hun får fort ettervekst som hun ikke klarer å opprettholde, og det ser bare veldig rart ut. For hennes del er det en metal-greie. Var tidligere scene kid, og nå er hun på Black Metal.

Anonymkode: c5321...ae8

Hva er scene kid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SupaWoman said:

Er naturlig blondt hår sjeldent?   70% nordmenn og sikkert over har jo blondt hår!

70% av norske barn er kanskje blonde, ja... tror ikke engang 50% av voksne nordmenn er blonde.

Anonymkode: a1c70...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SupaWoman skrev:

Er naturlig blondt hår sjeldent?   70% nordmenn og sikkert over har jo blondt hår!

På verdensbasis, ja. Hvor stort er Norges befolkning liksom sammenligned med resten av verden?

Anonymkode: f51a5...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

70% av norske barn er kanskje blonde, ja... tror ikke engang 50% av voksne nordmenn er blonde.

Anonymkode: a1c70...0e6

Det finnes 100 sjatteringer av blondt. Blondt er ikke nødvendigvis lys blondt. De fleste er mellom-mørkblonde men de er fremdeles blonde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På verdensbasis, ja. Hvor stort er Norges befolkning liksom sammenligned med resten av verden?

Anonymkode: f51a5...3f0

På verdensbasis er vi de mest eksotiske i verden. Blondt hår er veldig sjeldent i verdensammenheng, men jeg siktet selvsagt til nordmenn. Mange nordmenn, svensker og dansker samt finner har blondt hår. Det er en del av vår skandinaviske identitet og arv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Maria Sandberg?

Anonymkode: 5b480...035

Dyktig snøskooterkjører og modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farget det svart som yngre, men tilhører ingen av de nevnte gruppene. Jeg var blackmetalhead og hadde kun svarte klær også.

Anonymkode: bad60...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...