Isild Skrevet 23. april 2020 #17461 Skrevet 23. april 2020 8 timer siden, Gul_gul skrev: Din kommentar var Ok etter min mening. Det er fortsatt en 'offentlig ytring' fra Sophie Elise AS vi diskuterer - ikke noe fra en privat, lukket konto. (Isachsen har, etter eget utsagn, private konti hun bruker privat). Og ja, det var en bisarr sammenblanding av reklame og "privat" fra bedriftskontoen. (Jeg kom til å tenke på Truman-filmen (The Truman Show) der konen til Truman midt i en krangel begynder å reklamere for en sjokodrikk). Merkelig valg å legge ut noe så privat på en stor bedriftskonto ja - blandt reklame og poseringer. 20
Gjest Finlay Skrevet 23. april 2020 #17462 Skrevet 23. april 2020 11 timer siden, dainty skrev: Nå på insta story viser hun frem brillene hans som hun har fått og så poserer med dem på seg to storyer etterpå. Jeg har egentlig ikke ord for hvor usmakelig det er. Hadde vært bedre å ikke nevne den sørgelige anledningen for turen med ett ord. Eventuelt droppe trutmunn og sexy poseringer en dag eller to, men det er vel utenkelig. Sykelig hele greia.
DianaV Skrevet 23. april 2020 #17463 Skrevet 23. april 2020 11 minutter siden, Finlay skrev: Jeg har egentlig ikke ord for hvor usmakelig det er. Hadde vært bedre å ikke nevne den sørgelige anledningen for turen med ett ord. Eventuelt droppe trutmunn og sexy poseringer en dag eller to, men det er vel utenkelig. Sykelig hele greia. Ja, seriøst. Så lenge hun fortsetter å "jobbe" som vanlig så er ikke dette noe bedriften SE hadde trengt å informere om. Blir kvalm av hele opplegget. 19
yamask Skrevet 23. april 2020 #17464 Skrevet 23. april 2020 Godt eksempel på rolleblanding i hytt og gevær. Vanligvis forteller man ikke kunder om personlige problemer og følelser. Her er alt en salig miks av sexy poseringer, masse reklame samt masse personlige tanker/følelser/meninger. 27
Birdo Skrevet 23. april 2020 #17465 Skrevet 23. april 2020 44 minutter siden, fotballjenta skrev: Godt eksempel på rolleblanding i hytt og gevær. Vanligvis forteller man ikke kunder om personlige problemer og følelser. Her er alt en salig miks av sexy poseringer, masse reklame samt masse personlige tanker/følelser/meninger. Nettopp. Dette er noe personlig, og så lenge det blir delt på bedriftens konto så innrømmer hun selv at Sofie Steen Isachsen og Sophie Elise AS er én og samme ting. Jeg mistet en veldig nær i høst, og da jeg kom tilbake på jobb så nevnte jeg jo Ikke det til hver kunde som var innom?🤷🏻♀️ 21
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. april 2020 #17466 Skrevet 23. april 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Isild Skrevet 23. april 2020 #17467 Skrevet 23. april 2020 Kollontaj delte denne linken i CBE-tråden, men jeg fikk lyst til å dele den her i SE-tråden også, fordi artikkelen gir SE litt kred for å gjøre ting riktig i begynnelsen av 2016. https://kampanje.com/medier/2016/01/er-caroline-berg-eriksen-i-ferd-med-a-ga-ut-pa-dato/ Jeg har nevnt et par steder i tråden at jeg var en av de som fikk troen på at SE var i gang med å vokse seg ut av rollen som kroppsfokusert rosablogger. Husker ved noen anledninger der at jeg blandt annet syns hun hadde begynt å kle seg klassisk og stilig. Hun begynte å ytre at hun hadde endel på hjertet - om ting hun brant for. Hun virket oppriktig i sine uttalelser om ulike samfunnsengasjement. Det virket blandt annet som hun var på vei mot å ta avstand fra kroppspress osv. Vi ventet spent. JEG ventet spent. Tenk for en inflytelse det ville ha på ungdom? Tenk om hun av alle kunne si at "ikke operer dere" (senere så er det Isabel Raad som inntar den rollen. Takk til henne for det) I artikkelen står det: "Sophie Elise er i ferd med å bli en ung kvinnelig blogger utenom det vanlige i Norge. Men om hun klarer å realisere sitt potensiale, gjenstår å se. Det er nå viktigere enn noensinne at Isachsen tar sin rolle som forbilde alvorlig" Vel, vel, så motsatt kan altså en blogger gå. Uten tvil den mest kroppsfokuserte/fikserte influenceren vi har. Og etter at hun sluttet å dele tekst, så er det kun kropp og reklame. 28
kindagirl Skrevet 23. april 2020 #17468 Skrevet 23. april 2020 Dere som klager på dette med storyene. Husk at bloggere har kontrakter. Godt mulig hun har avtalte dager hun skal reklamere for ting og da må det jo bli sånn. Mange som fortsetter å jobbe selvom de har mistet noen. Også influencere. 3
Gjest Finlay Skrevet 23. april 2020 #17469 Skrevet 23. april 2020 14 minutter siden, kindagirl skrev: Dere som klager på dette med storyene. Husk at bloggere har kontrakter. Godt mulig hun har avtalte dager hun skal reklamere for ting og da må det jo bli sånn. Mange som fortsetter å jobbe selvom de har mistet noen. Også influencere. Har full forståelse for det. Spørsmålet er vel heller hva bestefar og brillene hans gjør på story, sammen med disse reklamene.
Isild Skrevet 23. april 2020 #17470 Skrevet 23. april 2020 39 minutter siden, kindagirl skrev: Dere som klager på dette med storyene. Husk at bloggere har kontrakter. Godt mulig hun har avtalte dager hun skal reklamere for ting og da må det jo bli sånn. Mange som fortsetter å jobbe selvom de har mistet noen. Også influencere. Det er kombinasjonen noen av oss reagerer på. Jeg tenker at det ville vært mer naturlig å dele noe så privat i de private kanalene sine, og ikke i de kommersielle. 21
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. april 2020 #17471 Skrevet 23. april 2020 (endret) kindagirl skrev (På 23.4.2020 den 15.49): Dere som klager på dette med storyene. Husk at bloggere har kontrakter. Godt mulig hun har avtalte dager hun skal reklamere for ting og da må det jo bli sånn. Mange som fortsetter å jobbe selvom de har mistet noen. Også influencere. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Måne Rampelyset Skrevet 23. april 2020 #17472 Skrevet 23. april 2020 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Gjest Heartgirl Skrevet 24. april 2020 #17473 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 17.32, Nasse Nøff ❤ skrev: Det er rart og sært å komme med reklamemengde på 48 timer, som tilsvarer det samme hun bruker å spe utover en uke eller to til normalt. Det er lett å se når de pøser på med ekstra annonser for ekstra penger, når du har fulgt vedkommende en stund og vet hvor de ligger sånn ca på mengde til vanlig. I det siste så har det vært ekstremt. Tydelig at jobben hennes nå består av bare reklame etter at hun sluttet å blogge og da faktisk sluttet å jobbe for pengene. Og de siste dagene etter saken i dagbladet så har det blitt enda mer igjen. Dette med bestefaren og ignorering av det alvorlige bolig-løgnen gjør det enda verre. Hvorfor er Sophie Elise en forgudet influencer for TV2 når hun får sitt eget TV-program når hun gang på gang går i baret som nå med løgnen om leilighet. Hva er det med Sophie Elise som selger og som gjør henne så populær? At hun har problemer med selvtilliten er noe alle forstår, men når hun glorifiserer kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner er det et tegn å dårlig selvbidle. Ingen med dårlig selvbilde vil ta operasjoner på operasjoner for å fikse på kroppen sin. Det virker som om media melker henne for alt det hun er verd. Hvorfor? Jeg forstår det ikke.
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #17475 Skrevet 24. april 2020 55 minutter siden, J.. skrev: 🥇Førstepremie i idioti. Sykt skjønn hund. Jeg smelter 😍 1
Gjest Heartgirl Skrevet 24. april 2020 #17476 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, Gorilla skrev: Sykt skjønn hund. Jeg smelter 😍 Ja. Nydelig ❤️
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #17477 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, Heartgirl skrev: Ja. Nydelig ❤️ Søteste jeg har sett på lenge❤️ Hvilken rase er det? Koster det mye å kjøpe en sånn?
J.. Skrevet 24. april 2020 #17478 Skrevet 24. april 2020 40 minutter siden, Gorilla skrev: Søteste jeg har sett på lenge❤️ Hvilken rase er det? Koster det mye å kjøpe en sånn? Det er en pomerian.. Ligger på rundt 30K.
Avokadonøtta Skrevet 24. april 2020 #17479 Skrevet 24. april 2020 3 timer siden, J.. skrev: 🥇Førstepremie i idioti. Såå nydelig hund, fy søren! Og hun virker å være flink med den, jeg kan ikke så mye om hvordan man oppdrar hunder, men hun virker i hvert fall innstilt på å gjøre en skikkelig jobb med han. Litt mindre imponert over det hun skriver i denne storyen da, håper i hvert fall ikke hun har planer om å reise mye med han nå mens han er så ung... 😳 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå