Djungelvrål Skrevet 16. juli 2016 #1641 Del Skrevet 16. juli 2016 4 minutter siden, Keikolina skrev: Når du er så dum å betaler I dyre domme for å sette på hår som ikke er ditt da bør man kunne ha litt selvhumor, det ser jo bare dumt ut når det drysser som pepper over lunsjen når man spiser 😁 Å miste mye hår kan være svært traumatisk, så morsomt er det uansett ikke! Det er ikke en selvfølge at man mister hår når man har exstensions. Da har frisøren brukt feil teknikk. Jeg kjenner ingen som har mistet mye hår, inkludert meg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2016 #1642 Del Skrevet 16. juli 2016 14 minutter siden, Keikolina skrev: Nei, jobber I Oslo. Når hun selv skjønner hun ser dum ut med påsatte vipper så er hun ikke hysterisk angående kropp ihvertfall. ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. juli 2016 #1643 Del Skrevet 16. juli 2016 Den Saturday, July 16, 2016 at 3.10, DreamOn skrev: Å miste mye hår kan være svært traumatisk, så morsomt er det uansett ikke! Det er ikke en selvfølge at man mister hår når man har exstensions. Da har frisøren brukt feil teknikk. Jeg kjenner ingen som har mistet mye hår, inkludert meg selv. Traumatisk? Å miste påsatt hår? Ha ha. Ja, da må man si folk er hårsåre. Tåler man I det hele tatt at noen ser på noen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2016 #1644 Del Skrevet 16. juli 2016 Du skrev at hun så ut som et rådyr med sterke hårfall problemer. Har man håravfall mister man det fra rota. Å miste påsatt hår regnes ikke som håravfall og vill heller ikke syns om man f.eks setter opp håret. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 16. juli 2016 #1645 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) 7 timer siden, DreamOn skrev: Bor du i en bygd med 94 innbyggere? Hvorfor ler dere av kollegaer som mister hår?? Er dere ikke riktig vel bevart? Så utrolig ondt gjort! Vet om sikkert 40 kvinner bare her i byen på over 30år som har hatt eller har løshår og/eller påsatte vipper, meg selv inkludert og jeg er ikke 13. Det er en helt normal ting å gjøre i dag. Når det er gjort riktig ser det naturlig ut, og du vil ikke kunne se det. Så det er ikke rart du ikke vet om så mange. Det virker ikke som om du følger så godt med... Men det jeg lurte på med innlegget var hva slags signaler kvinner med påsatt hår gir ut?? Men Medeus vet det kanskje ikke helt selv... Medeus vet godt hvilke signaler man sender dersom man har alt for mye løshår og løsvipper - kombinert med alt for mye fillers, silikoninnlegg i brystene og manglende mimikk på grunn av botox. Det er mulig det er mange i din by som har løshår, løsvipper, etc, men personlig kjenner jeg ingen som har dette som "hverdagsantrekk". Jeg ser at noen få som jobber i parfymeri har løsvipper (og kanskje løshår, men det syns ikke), men de jobber jo med å selge slike produkter, så de holder jeg utenfor. Løshår ... Mange trenger parykk fordi de har mistet hår av en eller annen grunn. De har gjerne løshår som er tilpasset og som ser naturlig ut. Andre igjen setter på seg extensions ved spesielle anledninger eller når de skal på byen, men de passer på å gjøre det på en slik måte at ikke festene syns og at det ser naturlig ut. Altså, de signalene jeg vil fram til, er at det mest av alt vitner om stort oppmerksomhetsbehov, når man henger på seg alt for mye (kombinert med fillers og botox). Når man i tillegg sier at man har sex med 40 i feber, skurrer det. Ikke rart legen lurte på om det var behov for sykehusinnleggelse, som koster samfunnet (deg og meg) ca 40.000,- pr døgn. https://www.regjeringen.no/no/tema/helse-og-omsorg/sykehus/innsikt/nokkeltall-og-fakta---ny/ofte-stilte-sporsmal/id534086/ Det er trangt om plassen på sykehusene, legene er stresset, og dessverre for SE, som var såpass febersyk at hun tok det ille opp, kan man bli møtt med et spørsmål om ikke kjæresten kan ta vare på deg slik at du kan ta antibiotika hjemme. Endret 16. juli 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 16. juli 2016 #1646 Del Skrevet 16. juli 2016 12 timer siden, KBNS skrev: Hvis du hadde funnet Eirin Kristiansen sin bok interessant, så hadde du nok funnet SE sin bok interessant og. Ingen av dem er akkurat noen litterære mestere, og jeg vil si det er like lite interessant (og bortkastede penger) å betale for å lese floskler om hvor mye du klarer "bare du vil det nok" Og derfor kjøpte jeg ikke EK sin bok, og kommer heller ikke til å kjøpe boka til SE. Tror likevel EK har mer å komme med enn SE 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 16. juli 2016 #1647 Del Skrevet 16. juli 2016 12 timer siden, DreamOn skrev: Nei, Sex er det siste folk flest tenker på med 40 i feber. Det sier seg vel selv. Legen må jo ha lurt noe jævlig. Jeg har vært helt nedsnørra og hatt høy feber, men fortsatt drevet på. Så jeg ville ikke tenkt at det er rart at noen hadde sex om de var syke - selv med 40 i feber. Ser ut som jeg er i mindretall da. Ville kanskje reagert på det hvis det ikke var med kjæresten sin, spesielt hvis det var en ny partner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 16. juli 2016 #1648 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) – Jeg vet det blir dårlige anmeldelser. Man kan ikke gi Sophie Elise god kritikk! http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise-om-bokdebuten-jeg-vet-det-blir-daarlige-anmeldelser/a/23741516/ Selvsagt, om hun får dårlige anmeldelser så er det ikke pga boka er dårlig, men fordi anmelderne har noe i mot Sophie Elise. Endret 16. juli 2016 av Summers 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 16. juli 2016 #1649 Del Skrevet 16. juli 2016 Litt av ei rumpe hun har skaffet seg. Jeg må spørre dere som har peiling på dette, er det gjennom trening eller er det plastisk kirurgi? Lenge siden jeg har vært innom bloggen hennes og var innom en tur å snoka nå. Jeg kan ikke huske at hun var så opphengt i trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 16. juli 2016 #1650 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, Warchild skrev: Litt av ei rumpe hun har skaffet seg. Jeg må spørre dere som har peiling på dette, er det gjennom trening eller er det plastisk kirurgi? Lenge siden jeg har vært innom bloggen hennes og var innom en tur å snoka nå. Jeg kan ikke huske at hun var så opphengt i trening? Det kan jeg svare deg på. Men hver gang jeg skriver det her blir innlegget slettet pga spekulasjoner... Men joda. Hun trener nesten ikke. Fester masse. Og har kun lagt på seg på rumpa. You do the math.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 16. juli 2016 #1651 Del Skrevet 16. juli 2016 5 minutter siden, naivsuper skrev: Det kan jeg svare deg på. Men hver gang jeg skriver det her blir innlegget slettet pga spekulasjoner... Men joda. Hun trener nesten ikke. Fester masse. Og har kun lagt på seg på rumpa. You do the math.... Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 16. juli 2016 #1652 Del Skrevet 16. juli 2016 5 minutter siden, Summers skrev: – Jeg vet det blir dårlige anmeldelser. Man kan ikke gi Sophie Elise god kritikk! Pussig, jeg synes nesten det virker motsatt noen ganger. Virker egentlig som hun er blitt en slags kjæledegge som beskyttes fra kritikk, iallefall av den konstruktive typen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Llise Skrevet 16. juli 2016 Populært innlegg #1653 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Hun sier i et intervju i VG at hun ikke har gått til psykolog eller blitt medisinert for angsten sin, fordi da ville hun mistet "edgen" sin. Jeg gir opp. Denne romantiseringen av psykiske lidelser må ta slutt, dette er skremmende. Endret 16. juli 2016 av Llise trykkfeil 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 16. juli 2016 #1654 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) 16 minutter siden, Summers skrev: – Jeg vet det blir dårlige anmeldelser. Man kan ikke gi Sophie Elise god kritikk! http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise-om-bokdebuten-jeg-vet-det-blir-daarlige-anmeldelser/a/23741516/ Selvsagt, om hun får dårlige anmeldelser så er det ikke pga boka er dårlig, men fordi anmelderne har noe i mot Sophie Elise. Blodfansen lar seg selvsagt lede til å tro at det er sånn det henger sammen, Sophie Elise har jo sagt at det er sant! Skulle ikke forundre meg om hun tror det selv også, at eventuell negativ kritikk baserer seg på det faktum at boken er skrevet av henne, og ikke fordi det har noe med bokens kvalitet eller mangel på kvalitet, å gjøre. Rart hvordan noen hele tiden prøver å flytte fokus bort fra det det dreier seg om. Endret 16. juli 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 16. juli 2016 #1655 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Jeg kan for mitt bare liv ikke finne det, men jeg er hundre prosent sikker på at hun tidligere, for lenge siden, har uttalt at hun gikk til psykolog før i hvertfall. Edit: fant dette, så det er vel dokumentasjon godt nok http://sophieelise.blogg.no/1427003281_22032015.html Endret 16. juli 2016 av Sandin 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insta72 Skrevet 16. juli 2016 #1656 Del Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Tonio skrev: Jeg har vært helt nedsnørra og hatt høy feber, men fortsatt drevet på. Så jeg ville ikke tenkt at det er rart at noen hadde sex om de var syke - selv med 40 i feber. Ser ut som jeg er i mindretall da. Ville kanskje reagert på det hvis det ikke var med kjæresten sin, spesielt hvis det var en ny partner. Hadde ikke holdt på syk pga smittefare jeg da. Hun viste ikke hva som feilte henne ,men sex skal man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. juli 2016 #1657 Del Skrevet 16. juli 2016 I ukens Se og hør sier hun at hun ikke gidder å trene. Var ikke rumpa kommet av mye trening 😉 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. juli 2016 #1658 Del Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Summers skrev: – Jeg vet det blir dårlige anmeldelser. Man kan ikke gi Sophie Elise god kritikk! http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise-om-bokdebuten-jeg-vet-det-blir-daarlige-anmeldelser/a/23741516/ Selvsagt, om hun får dårlige anmeldelser så er det ikke pga boka er dårlig, men fordi anmelderne har noe i mot Sophie Elise. Denne taktikken begynner å bli gammel. Hun forsøker å komme kritikken i forkant ved å devaluere den. Det er jo slik bloggere takler kritikk, svaret er alltid å snu krtikken til å handle om kritikerne. Jeg håper at ingen seriøse anmeldere gidder å ta i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 16. juli 2016 #1659 Del Skrevet 16. juli 2016 Ved 40 i feber er du rimelig svett og omtåket. Flere opplever også hallusinasjoner. Jeg syns nesten det er mer kritikkverdig av han/hun som hadde sex med henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 16. juli 2016 #1660 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg bor i en stor by, er nærme 30 år, og kjenner ingen med løsvipper eller løshår. (og det er ikke fordi jeg ikke klarer å se det) Er det ikke litt spesielt å forvente å bli lagt inn pga feber og at man bor alene? De sender hjem folk bare et par timer etter operasjoner liksom.. Da får man ofte beskjed om å ikke være alene første timene/natten, men sykehuset er jo ikke ansvarlig for at du finner noen som kan hjelpe deg. Vi har vel alle vært veldig syke minst en gang, men personlig hadde det aldri falt meg inn å be om å bli innlagt.. For meg oppfattes det veldig "entitled'. Klarer ikke helt tro på at hennes fremstilling av samtalen hos legen er helt objektiv. Å orke å ha sex er jo dessuten et tegn på at formen ikke er SÅ ille og derfor relevant. Fint at hun ikke var for omtåket til å huske samtalen da. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå