^littletoomuch Skrevet 3. juli 2016 #1581 Del Skrevet 3. juli 2016 Og hva skjedde med hennes egen kolleksjon med hår. Hvorfor bruker hun ikke dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. juli 2016 #1582 Del Skrevet 3. juli 2016 4 timer siden, Frappuccino skrev: Reklamerte ikke hun nylig for Pepcall og nå Djuice, bruker hun 2 mobilabonnement ? edit; skrivefeil Det Pepcall greiene var jo over et år siden, var det ikke det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 4. juli 2016 #1583 Del Skrevet 4. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 4. juli 2016 #1584 Del Skrevet 4. juli 2016 Den 30. juni 2016 at 13.33, Flinke pike skrev: Tja, det skal du ikke si for sikkert. Når jeg skriver dagligdagse, kjappe innlegg her og der er ikke språket spesielt godt. Når jeg derimot skal skrive noe formelt, om det så er jobbsøknader, skoleeksamener eller personlige tekster er nivået ekstremt mye høyere. Det er fordi jeg ikke er så nøye på det til vanlig, da bare "fiser" jeg avgårde mens jeg skriver. Det er stor forskjell. Mulig det er på samme måte for SE, fordi hun jobber mer med de såkalte dype tekstene, og ønsker at de skal skille seg ut. Kan godt være du har helt rett, ville bare nevne det. Jeg mener ikke det at man "tar seg sammen" og sjekker rettskrivningen litt ekstra, men at evnen til refleksjon og bruken av "vanskelige" ord varierer veldig, noe jeg syns er pussig. Jeg har ikke behov for å ha rett, bare beskrive en observasjon jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 5. juli 2016 #1585 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Bare et lite eksempel på hvor selvmotsigende hun er: i et av de nyeste innleggene forteller hun om et møte med en fyr, og sier at hun ELSKER (ja, med store bokstaver) å møte nye mennesker. Det er ikke mange ukene siden hun var i VG og sa at hun egentlig ikke likte mennesker. Ok. Endret 5. juli 2016 av Llise skrivefeil 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insta72 Skrevet 5. juli 2016 #1586 Del Skrevet 5. juli 2016 Hvor er det blitt av hunden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 5. juli 2016 #1587 Del Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, insta72 skrev: Hvor er det blitt av hunden hennes. Hun setter Charlie på hundehotell når hun er borte/ute og reiser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. juli 2016 #1588 Del Skrevet 5. juli 2016 10 minutter siden, queensnella skrev: Hun setter Charlie på hundehotell når hun er borte/ute og reiser... Skrev ikke hun i spørsmålsrunden at han har en familie nr 2 han er hos når hun er borte? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 5. juli 2016 #1589 Del Skrevet 5. juli 2016 Den 28. juni 2016 at 17.15, BeverTramp skrev: De fleste jeg kjenner har eller har hatt det slik "Hva er en tanke" "Hvordan kan jeg tenke akkurat det jeg tenker" "Ville jeg fortsatt eksistert men bare i en annen kropp hvis mamma og pappa hadde fått meg litt tidligere" "Hvordan "visste" cellene hvor de skulle for å lage meg" "Hvordan kan man vite at man ser for seg det samme når man snakker om samme ting" "Tenk hvis din blå er min rød. At vi ser forskjellige farger men har LÆRT at det heter det samme" Osvosv. De fleste jeg kjenner vokser også dette av seg. Min erfaring rundt SE sine filosifiske innlegg er at jeg hadde samme/lignende tanker som barn og tenåring Haha. Nå har hun skreve om dette i innlegget "Boken jeg leser i sommer". Enten så leser hun her eller så har hun googlet "basic filosofiske tanker". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 5. juli 2016 #1590 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) 3 timer siden, pusen56 skrev: Haha. Nå har hun skreve om dette i innlegget "Boken jeg leser i sommer". Enten så leser hun her eller så har hun googlet "basic filosofiske tanker". Selvsagt leser hun her. Hun har forresten fått opp størrelsen litt (ca et punkt) på annonsemerkingen, ikke verst, men det hun skriver er svada og svært barnlig av en 21-åring. PS Tror forlaget virkelig at SE sine tolvårige lesere løper og kjøper den boka? 😂 Endret 5. juli 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 6. juli 2016 #1591 Del Skrevet 6. juli 2016 En av tingene hun har pushet så jævlig på med betakaroten er jo at man ikke blir solbrent når man tar det. Nå er hun kjempesolbrent.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 7. juli 2016 #1592 Del Skrevet 7. juli 2016 Den 21.6.2016 at 17.40, jabx skrev: Blir veldig provosert av å lese innlegget hvor hun skryter av hvor mye hun har oppnådd. For all del, det er kjempebra for henne at hun har komt seg dit hun er nå, men å gni inn hvor deilig det er å kunne betale for sin egen drikke og taxi synes jeg er smakløst. Hun skal alltid være så mye bedre enn alle andre. Og hvem er det hun gnir i trynet på at hun har så mye penger? Oss lesere. Hvem er det som har gitt henne muligheten til å ha det livet hun har nå? Det er også oss lesere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. juli 2016 #1593 Del Skrevet 7. juli 2016 For ordens skyld så skrev jeg ikke det som står sitert rett over fra 21.6.2016 kl. 17.40... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 8. juli 2016 #1594 Del Skrevet 8. juli 2016 Syntes det er litt småspesielt å skryte av hvor mye man har oppnådd, fordi hun er på ferie i Ibizia. Dit kan vel hvilken som helst ungdom dra og feste. Hvis du derimot drar på jorda rundt-reise i egen yatch med privatsjåfør - da kan hun si hun er stolt over seg selv og alle ville forstått hvorfor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tad Skrevet 8. juli 2016 #1595 Del Skrevet 8. juli 2016 Som en del av plagiatdiskusjonen, her er et par ting jeg har merket (sorry hvis disse har blitt nevnt allerede): http://imgur.com/a/ZlKDz Altså, det er jo lov å bli inspirert av ting, men noen ganger lurer jeg på hvor mye av de såkalte dype tekstene som er helt hennes eget. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 8. juli 2016 #1596 Del Skrevet 8. juli 2016 5 timer siden, Tad skrev: Som en del av plagiatdiskusjonen, her er et par ting jeg har merket (sorry hvis disse har blitt nevnt allerede): http://imgur.com/a/ZlKDz Altså, det er jo lov å bli inspirert av ting, men noen ganger lurer jeg på hvor mye av de såkalte dype tekstene som er helt hennes eget. Det er virkelig grovt, det der. Det er som om hun tror seg hevet over lov og folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 8. juli 2016 #1597 Del Skrevet 8. juli 2016 6 timer siden, Tad skrev: Som en del av plagiatdiskusjonen, her er et par ting jeg har merket (sorry hvis disse har blitt nevnt allerede): http://imgur.com/a/ZlKDz Altså, det er jo lov å bli inspirert av ting, men noen ganger lurer jeg på hvor mye av de såkalte dype tekstene som er helt hennes eget. Hvorfor fanges ikke slikt opp av media? Det er så lavmål å bruke andres tekster og utgi det som sine egne. Jeg hadde trodd at SE visste bedre 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. juli 2016 #1598 Del Skrevet 8. juli 2016 Noen her som faktisk har planer om å lese boken hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. juli 2016 #1599 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Llise skrev: Noen her som faktisk har planer om å lese boken hennes? Hva skal den handle om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. juli 2016 #1600 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Evans skrev: Hva skal den handle om? Hun har sagt at den skal hete "Forbilde", og VG har omtalt den som selvbiografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå