Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Tja, den holdningen vil jo kanskje vise seg å være ris til egen bak hvis veldig mange gjør det samme med åndsverkene hennes som hun reklamerer for så frivolt. 

Jeg tar et par bilder av flere sider i boken din, SE. Og publiserer dem på SoMe. På den måten blir innholdet spredt uten at du får ei krone for det. Ikke engang kred. I lang tid fremover. "Forbilde", liksom.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 18. juni 2016 at 23.07, Kelsi skrev:

Det var visst mange som gjorde det under artikkelen om SE, men kommentarene ble slettet av VG...

Jeg tror ikke kommentarfeltet på VG er der du når lengst. Enten må du sende klage til VG direkte eller til PFU (om du har grunnlag).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise har vel et samarbeid her? Umerket. Attpåtil skriver hun at de har planer for videre samarbeid og at hun gleder seg til å fortelle mer.

https://imgur.com/a/hVDVo

imgur av begynnelsen av blogginnlegg fra 19/6 pluss fb-status som lenker til innlegget. 

Direktelenke: http://sophieelise.blogg.no/1466354138_vinn_tidenes_goodieba.html

Endret av mamsi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mamsi skrev:

Sophie Elise har vel et samarbeid her? Umerket. Attpåtil skriver hun at de har planer for videre samarbeid og at hun gleder seg til å fortelle mer.

https://imgur.com/a/hVDVo

imgur av begynnelsen av siste blogginnlegg pluss fb-status som lenker til innlegget. 

Det står "sponset" på FB-innlegget (som du har skjermbilde av), så da skulle blogginnlegget også ha vært merket (øverst). 

Lagt til: Måtte sjekke FB-innlegget, for jeg har ikke sett den måten å merke på tidligere. Men når jeg går inn, ser jeg ikke merkingen: https://www.facebook.com/sophieelise.no/posts/1033376360086110 . 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Asti skrev:

Det står "sponset" på FB-innlegget (som du har skjermbilde av), så da skulle blogginnlegget også ha vært merket (øverst). 

Lagt til: Måtte sjekke FB-innlegget, for jeg har ikke sett den måten å merke på tidligere. Men når jeg går inn, ser jeg ikke merkingen: https://www.facebook.com/sophieelise.no/posts/1033376360086110 . 

Det står "sponset" fordi det er betalt penger til Facebook for spredning av posten:) det er ikke hun som har reklamemerket det. 

Mao, dette er en facebookannonse. Helt usannsynlig at hun betaler annonse på Facebook for tights.no uten å få noe igjen. 

Endret av mamsi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mamsi skrev:

Det står "sponset" fordi det er betalt penger til Facebook for spredning av posten:) det er ikke hun som har reklamemerket det. 

Mao, dette er en facebookannonse. Helt usannsynlig at hun betaler annonse på Facebook for tights.no uten å få noe igjen. 

Selvfølgelig. Jeg koblet ikke. Tusen takk, @mamsi. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamerte ikke hun for litt siden om et nytt å spennende  teleselskap? Som passet hennes behov sååå bra? Jeg hadde hvertfall ikke hørt om det før og husker seff ikke nå hva det heter. 

Men uansett; nå er det djuice som er tingen :tommelopp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt kropp, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ^littletoomuch skrev:

Reklamerte ikke hun for litt siden om et nytt å spennende  teleselskap? Som passet hennes behov sååå bra? Jeg hadde hvertfall ikke hørt om det før og husker seff ikke nå hva det heter. 

Men uansett; nå er det djuice som er tingen :tommelopp: 

http://sophieelise.blogg.no/1432667174_jeg_har_gjort_noe_utr.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-42/ 

Aaaah ironien i  dette intervjuet hvor hun sier at det er svære pupper og rumpa som gjør det vanskelig for en på 1.58 å kle seg bra.. Jeg liker egentlig SE, men herregud noen ganger så blir jeg altså så oppgitt :sprettoy:

Endret av skyflakes
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
Den 19. juni 2016 at 19.59, medeus skrev:

Nå er det andre gang i løpet av kort tid at hun legger ut tekster på insta uten å kreditere forfatter. Fansen tror det er SE sine tekster og er fulle av beundring. 

Det er ufint og respektløst. Håper noen gjør det samme med hennes tekster når /om boken kommer ut.

Det der er drøyt. 

Men det overrasker meg ikke... Igjen og igjen ser vi at de som virkelig burde kunne disse reglene enten ikke kan dem eller ikke gidder å følge dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke alle vi som har fått nok av henne bare boichotte bloggen hennes? Jo mer vi går innom bloggen og irriterer oss over alt hun lyver om, jo mer tjener hun... og slipper unna med det gjør hun og. Hun blir rik pga oss lesere, for så å skrive innlegg på innlegg der hun fremstiller seg som bedre og viktigere enn oss. Ikke har hun jobbet hardt for å komme seg dit heller spør du meg. Å skape skandaler og provosere i media samt legge ut lettkledde bilder er ikke å jobbe hardt. Føler ikke noe av det hun har oppnådd til nå er fortjent, rett og slett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lise T Fjell skrev:

Hvorfor kan ikke alle vi som har fått nok av henne bare boichotte bloggen hennes? Jo mer vi går innom bloggen og irriterer oss over alt hun lyver om, jo mer tjener hun... og slipper unna med det gjør hun og. Hun blir rik pga oss lesere, for så å skrive innlegg på innlegg der hun fremstiller seg som bedre og viktigere enn oss. Ikke har hun jobbet hardt for å komme seg dit heller spør du meg. Å skape skandaler og provosere i media samt legge ut lettkledde bilder er ikke å jobbe hardt. Føler ikke noe av det hun har oppnådd til nå er fortjent, rett og slett. 

Enig med deg. Jeg leser ikke bloggen hennes, men denne tråden er min store guilty pleasure. Får fulgt med nok ved å lese her, hehe. Heldigvis blir det ikke penger i kassa hos henne av denne tråden med mindre man trykker på linkene til bloggen, men det har jeg gjort bare 1-2 ganger når nysgjerrigheten har tatt overhånd.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk at ingen bloggere vil svare når de blir kritisert for ulovlige og farlige råd angående kosttilskuddene de promoterer. Jammen, ingen har fortalt meg at det jeg skrev var ulovlig.

Det er vel knapt et år siden SE ble kritisert av legemiddelverket for å reklamere for Botox. Hun visste ikke det var ulovlig. Beklager, du kan ikke dra samme unnskyldning denne gangen også. Man bør være klar over hva man går god for når man reklamerer for piller og andre kosttilskudd.

Endret av Milio
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, Milio skrev:

Sjokk at ingen bloggere vil svare når de blir kritisert for ulovlige og farlige råd angående kosttilskuddene de promoterer. Jammen, ingen har fortalt meg at det jeg skrev var ulovlig.

Det er vel knapt et år siden SE ble kritisert av legemiddelverket for å reklamere for Botox. Hun visste ikke det var ulovlig. Beklager, du kan ikke dra samme unnskyldning denne gangen også. Man bør være klar over hva man går god for når man reklamerer for piller og andre kosttilskudd.

Jeg har sett Andrea Badendyck kommentere det, synd ingen andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lise T Fjell skrev:

Enig. Skjønner ikke hvorfor dere må klikke dere inn på bloggen? :klo: Det er jo pga oss hun blir rik. Jeg gidder ikke å hjelpe henne med å holde seg på 2 plass og bli rik. Hell no 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralisten SE. Dette ble slettet forrige gang jeg skrev det, og skjønner ikke hvorfor.

Alt jeg skrev var at i goodie bagen hun gir bort nå er det Quest barer. De inneholder palmeolje. Bare å lese på innholdsbetegnelsen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...