Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Da blir spørmålet heller om det er infoen som hun  har lagt som er skremmer henne, eller at det er hun som har lagt det ut tilgjengelig for verden? For begge deler er like skremmende. Men det er SE vi har med å gjøre her. For hva som er skremmende for oss er ikke det samme for henne.

Vil tro det er følelsen av at alle vet alt, men ingen vet alt om et annet menneske. Det er komplett umulig. Men likevel, følelsen av å være eksponert, den er skremmende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Gorilla skrev:

Vil tro det er følelsen av at alle vet alt, men ingen vet alt om et annet menneske. Det er komplett umulig. Men likevel, følelsen av å være eksponert, den er skremmende. 

Ja det skjønner jeg veldig godt. Men ingen kan klandres for at det ligger ute til verden. Hadde hun i det minste hatt pitte litt selvrespekt så ville ikke hver eneste ditalher om henne blitt lagt ut. Men hun er så borti natta at hun tror at ingen kommer til og bry seg. Man ser jo hvordan det har gått seg til.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 20.11.2019 den 0.09):

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Gorilla skrev:

Om jeg hadde laget en blogg så tror jeg at jeg hadde blitt den eneste som aldri snakket om, fokuserte på eller viste bilder av kroppen min. Hadde holdt kropp og alt knyttet til nakenhet, intimitet og sex privat. Jeg har heller ingen kroppskomplekser og har ikke operert meg, så utseende hadde ikke vært i fokus. All prat om kropp hadde vært fraværende.  😅

Slike skulle det ha vært utgangpunktet.  Men da er det jo ingen som vil lese😅 

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Gorilla skrev:

Nei, det er nettopp det. Alle vil jo se kropp, høre om sex osv. 😅 Jeg er bare ikke interessert i å dele ting som omhandler kroppen min med andre. Det er privat og noe jeg ønsker å ha for meg selv ☺️ Hadde nok heller snakket om at jeg har angst for avkledning (diagnostisert), sliter med kroppskontakt, unngår legeundersøkelser og ikke klarer seksuell kontakt - og tematisert det.  

Er det ikke kropp å sex så er det familie og de stakkars barna som blir eksponert🙄 Det skulle vært forbud å drive blogg på den måten som SE gjør. Er så glad for at folk i den verden tørr å røpe henne ut for få de unge følgere til å våkne. Selv om bloggen hennes forsatt blir lest av mange så tror jeg ikke det blir gjort på samme måte som før. Nå lesere jo folk bloggen for å se hva slags nye løgner hun kommer med. Og det slår aldri feil at noen tar henne i nakken og riste i henne for hennes siste nytt eller prosjekt😂 Jeg fikk meg en god latter når det var Dorthe Skappel som annonserte samarbeidet med SE og ikke omvendt. Da turte ikke SE og komme med noe løgner under bordet når samarbeidspartneren  var selveste Norges TV dronning😅 

• Liker 5
Skrevet

Noen bud på den egentlige årsaken til at podcasten legges ned? Dårlige lyttertall og/eller ingen sponsorer? For hvis det bare handlet om hun ikke ønsket å dele mer av privatlivet sitt, så kunne hun jo bare snakke om noe annet... 

Isachsen forteller også at det har kommet til et punkt hvor hun føler hun har delt for mye av privatlivet, og at podcasten «fikk begeret til å renne over».

Sitat fra TV2.no - 2019-11-19 - Slutt for Sophie Elise og Fetisha

Skrevet
8 timer siden, Gul_gul skrev:

Noen bud på den egentlige årsaken til at podcasten legges ned? Dårlige lyttertall og/eller ingen sponsorer? For hvis det bare handlet om hun ikke ønsket å dele mer av privatlivet sitt, så kunne hun jo bare snakke om noe annet... 

Isachsen forteller også at det har kommet til et punkt hvor hun føler hun har delt for mye av privatlivet, og at podcasten «fikk begeret til å renne over».

Sitat fra TV2.no - 2019-11-19 - Slutt for Sophie Elise og Fetisha

Tror kanskje hun ble lei av å få så mye negativ tilbakemelding på Jodel. Folk slaktet henne for ting hun sa i podden hver uke der inne. Hun tåler vel ikke at man gjennom podden kan se hvor lite smart hun egentlig er. Går ikke an å holde "intelligent leseløve" fasaden oppe når man hører hva som faktisk kommer ut av munnen hennes i podcasten.

• Liker 22
Skrevet

SE fikk mye kritikk på iTunes også, mens Fetisha var den som fikk mest positiv omtale av de to. Slik jeg "kjenner" SE så hadde nok podcasten levd i beste velgående en stund til hvis det var hun selv som ble hyllet.

I begynnelsen av pod-karrieren hadde de jo reklame/samarbeid, det forsvant etterhvert. Ingen som ville sponse dem lenger? 

• Liker 13
Skrevet

Det som ble veldig tydelig etterhvert var at Fetisha vokste frem som stjernen av de to. Det var henne det var mest interessant å høre på og nå som singel hadde hun mye mer å by på også. SE er nok veldig vant til å være stjerna, men det var tydelig at hun falt akterut i podden. Hun har jo vært overalt i en årrekke nå og vi har fått med oss det meste om henne. Det har vært så mye ståhei og det har i grunn bare begynt å bli litt kjedelig. Ingenting sjokkerer lenger. Hun skal være så kul og dette jentesex greiene syns jeg bare blir påtatt. Spørs om hun er så veldig interessert i det når hun vokser opp og blir førr. Det er tydelig at hun ønsker å være mer der det skjer enn det hun egentlig er. 

Skrevet

Veldig interessant. Jeg tror ikke jeg har hørt noe av podden siden i sommer. Ikke et helt avsnitt i hvert fall. Det har fristet litt å høre hvordan det gikk med Fetisha, men bare tanken om å skulle høre mer på SE's selvhøytidelige ordsalat og utallige avbrytelser har skremt meg bort. Blergh. 

Og typisk SE at hun ikke tåler å stå bare litt i skyggen av andre. Ikke engang bestevenninnen. Så trekker SE seg straks fra prosjektet... 

Gjest Plannergirl
Skrevet
3 minutter siden, Gul_gul skrev:

Veldig interessant. Jeg tror ikke jeg har hørt noe av podden siden i sommer. Ikke et helt avsnitt i hvert fall. Det har fristet litt å høre hvordan det gikk med Fetisha, men bare tanken om å skulle høre mer på SE's selvhøytidelige ordsalat og utallige avbrytelser har skremt meg bort. Blergh. 

Og typisk SE at hun ikke tåler å stå bare litt i skyggen av andre. Ikke engang bestevenninnen. Så trekker SE seg straks fra prosjektet... 

Hun sier jo at Fetisha kan lage sin egen fordi folk synes jo hun selv (SE) bare var i veien, avbrøt og ikke bidro med noe interresant og derfor orker hun ikke mer. Snakk om å putte seg selv i offerrolle, og ja resultatet er at folk likte Fetisha bedre. Jaja, hun viser igjen hvor god hun er på å få kritikk og ta det til seg. 

Skrevet

Flaut og barnslig! På tide å bli voksen nå.

Hun selv skal skinne, mens de hun har med seg/rundt seg bare er rekvisitter/statister. 

• Liker 23
Skrevet
18 minutter siden, Plannergirl said:

Hun sier jo at Fetisha kan lage sin egen fordi folk synes jo hun selv (SE) bare var i veien, avbrøt og ikke bidro med noe interresant og derfor orker hun ikke mer. Snakk om å putte seg selv i offerrolle, og ja resultatet er at folk likte Fetisha bedre. Jaja, hun viser igjen hvor god hun er på å få kritikk og ta det til seg. 

Herregud. Hva med å unne Fetisha litt suksess og være glad på hennes vegne at folk liker henne (Fetisha) på podden!? SE kunne velge å ta det som en utfordring til å bli bedre selv. Eksempelvis det med at hun avbryter hele tiden jo en veldig konkret ting som det var mulig å ta grep i. Men nei, det var åpenbart ikke engang et forsøk verd for Fetishas skyld. 

Gjest Plannergirl
Skrevet
4 minutter siden, Gul_gul skrev:

Herregud. Hva med å unne Fetisha litt suksess og være glad på hennes vegne at folk liker henne (Fetisha) på podden!? SE kunne velge å ta det som en utfordring til å bli bedre selv. Eksempelvis det med at hun avbryter hele tiden jo en veldig konkret ting som det var mulig å ta grep i. Men nei, det var åpenbart ikke engang et forsøk verd for Fetishas skyld. 

Veldig enig. Hun kunne bygget Fetisha opp, tatt imot konkret kritikk og forbedret podcasten. Da hadde hun fått mye bedre tilbakemeldinger. Er jo ikke slik at flesteparten kritiserer henne uansett, vi kritiserer konkrete ting det går an å jobbe med. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Skrevet
53 minutter siden, Plannergirl skrev:

Veldig enig. Hun kunne bygget Fetisha opp, tatt imot konkret kritikk og forbedret podcasten. Da hadde hun fått mye bedre tilbakemeldinger. Er jo ikke slik at flesteparten kritiserer henne uansett, vi kritiserer konkrete ting det går an å jobbe med. 

Hun hadde fått kritikk uansett hva hun gjorde... som SE alltid gjør uansett hva hun gjør eller unngår å gjøre. 

• Liker 2
Gjest Plannergirl
Skrevet
11 minutter siden, Gorilla skrev:

Hun hadde fått kritikk uansett hva hun gjorde... som SE alltid gjør uansett hva hun gjør eller unngår å gjøre. 

Jeg tror at hvis hun hadde hatt selvinnsikt og tatt konstruktiv kritikk ville mange her reagert positivt. Ja, det er noen som synes det aldri blir bra, men SE har tross alt gjort mange valg det er helt naturlig å kritisere. Podcasten kunne hun forbedret, og hadde hun gjort det ville hun fått flere positive tilbakemeldinger selv fra kritikerne. 

Skrevet
2 minutter siden, Plannergirl skrev:

Jeg tror at hvis hun hadde hatt selvinnsikt og tatt konstruktiv kritikk ville mange her reagert positivt. Ja, det er noen som synes det aldri blir bra, men SE har tross alt gjort mange valg det er helt naturlig å kritisere. Podcasten kunne hun forbedret, og hadde hun gjort det ville hun fått flere positive tilbakemeldinger selv fra kritikerne. 

Jeg vet med sikkerhet at uansett hva hun hadde gjort med podden, så hadde mange uansett funnet noe å kritisere henne for. Helt garantert.

• Liker 1
Gjest Plannergirl
Skrevet
2 minutter siden, Gorilla skrev:

Jeg vet med sikkerhet at uansett hva hun hadde gjort med podden, så hadde mange uansett funnet noe å kritisere henne for. Helt garantert.

Så du mener det ikke er noen vits for henne å prøve? Det har skjedd flere ganger at folk har endret mening om henne i perioder hun har gjort noe positivt, problemet er at hun alltid går tilbake på det og da mister hun troverdighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...