Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flaut! 

Men hun kommer nok unna med dette også, som med alt annet. Hun er jo "fredet".

Hun blir konfrontert med løgn, snarveier, mangel på kunnskap om temaer hun uttaler seg om, dobbeltmoral, kopiering og bad influencing rett som det er har jeg inntrykk av. Men det blir alltid fort glemt, også er det et nytt TV-program eller noe annet på gang istedet. 

Merkelig fenomen egentlig.. 

• Liker 27
Skrevet
4 timer siden, *Emma* skrev:

I salg allerede? Skulle den ikke lanseres 11.11? Det er jo enda en uke til.....

Jepp.

• Liker 2
Skrevet

Ting er visst vanskelig på bloggen nå,at hun like godt droppet å skrive ANONNSE på siste video.......

*Annonse for egen kolleksjon

• Liker 15
Skrevet

Hun skulle visst være på Oslo City for å lansere MyMuse Popup-butikken i går. Så noen om det var bra oppmøte? Jeg var der rundt den tiden hun også var der, men merket ikke til at noe spesielt skjedde, eller at det var mange mennesker i det området. Bare lurer på om disse kopi-greiene faktisk har påvirket oppmøtet og (den potensielle) suksessen rundt kolleksjonen. 🤔

• Liker 9
Gjest Gul_gul
Skrevet
Just now, Clefable said:

Hun skulle visst være på Oslo City for å lansere MyMuse Popup-butikken i går. Så noen om det var bra oppmøte? Jeg var der rundt den tiden hun også var der, men merket ikke til at noe spesielt skjedde, eller at det var mange mennesker i det området. Bare lurer på om disse kopi-greiene faktisk har påvirket oppmøtet og (den potensielle) suksessen rundt kolleksjonen. 🤔

Jeg har ikke peiling på regler omkring plagiat av brunkrem, men om det blir en suksess eller ei avhenger vel av om produktet selger. Og det blir interessant å se, for har hun fortsatt nok blodfans som vil kjøpe hvasomhelst bare fordi det står 'Sophie Elise' på pakken? Jeg følger ikke med på Jodel osv., men det virker som om hun definitivt har gått fra 'cool' til 'klein' blant kidsen. :ler:

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
6 timer siden, *Emma* skrev:

I salg allerede? Skulle den ikke lanseres 11.11? Det er jo enda en uke til.....

Og den spinnville prisen?

Skrevet
10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Og den spinnville prisen?

Var jo pris hun skulle sette først,så alle ungene hun selger smørja si til,har råd til produktet.

• Liker 5
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 minutt siden, J.. said:

Var jo pris hun skulle sette først,så alle ungene hun selger smørja si til,har råd til produktet.

Hva koster en vanlig brunkrem? 

Skrevet
2 minutter siden, Gul_gul skrev:

Hva koster en vanlig brunkrem? 

Det er ikke brunkrem hun selger,men selvbruning.

Du får det fra hundrelappen helt opp til 1000lappen for en flaske.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Clefable skrev:

20191103_153420.png

• Liker 9
Gjest Gul_gul
Skrevet
28 minutter siden, J.. said:

Det er ikke brunkrem hun selger,men selvbruning.

Du får det fra hundrelappen helt opp til 1000lappen for en flaske.

Aner ikke hva forskjellen er, men takk. :)

Gjest Gul_gul
Skrevet

#KopiElise :ler:

Blir det mer eksklusivt med 'h'?

~Kophie Elise~

Skrevet
3 minutter siden, Gul_gul skrev:

Aner ikke hva forskjellen er, men takk. :)

"Brunkrem" er hva noen kalte fondation før (hudsminke..)

Selvbruning er jo brun uten sol,rett å slett.

😊

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Gul_gul skrev:

#KopiElise :ler:

Blir det mer eksklusivt med 'h'?

~Kophie Elise~

🤣🤣🤣🤣

• Liker 6
Skrevet

At så mange jenter TØRR å operere rumpene sine,er hårreisende..

Denne ser jo også ut som SE sin..

Screenshot_20191103-155849.png

• Liker 15
Gjest CecilieX
Skrevet
40 minutter siden, J.. skrev:

20191103_153420.png

Jeg synes det er veldig bekymringsverdig at små jenter idoliserer SE. Jeg har trodd at lesermassen hennes har vokst opp sammen med henne og aldersmessig nå er passert 18.

Hun er jo eksponert i en lang rekke familieprogram i beste sendetid, så at unge jenter står i kø for å kjøpe sexy undertøy må disse mediene ta sin del av ansvaret for. Grøss.

Skrevet

Er det kun PR eller er rompa mislykket? Og da på hvilken måte? den ser jo rund og "fin" ut, selv om den er uekte. Men så er jeg en som tror SE lever for å skape overskrifter og er villig til å både operere seg for å få en overskrift, for så å gjøre om operasjon for så å få en ny overskrift? Men hvorfor er rompa nå plutselig blitt noe hun vil fjerne?

Jeg tror hun kommer til å komme tilbake fra USA med beskjeden "legen sa rompa ville bli stygg hvis jeg tok ut silikonene, så derfor beholdt jeg rompa" og vipps har hun fått seg en ny overskrift

• Liker 6
Skrevet (endret)
9 minutter siden, nyjenta skrev:

Er det kun PR eller er rompa mislykket? Og da på hvilken måte? den ser jo rund og "fin" ut, selv om den er uekte. Men så er jeg en som tror SE lever for å skape overskrifter og er villig til å både operere seg for å få en overskrift, for så å gjøre om operasjon for så å få en ny overskrift? Men hvorfor er rompa nå plutselig blitt noe hun vil fjerne?

Jeg tror hun kommer til å komme tilbake fra USA med beskjeden "legen sa rompa ville bli stygg hvis jeg tok ut silikonene, så derfor beholdt jeg rompa" og vipps har hun fått seg en ny overskrift

Den ser ut som 2 slitne puppeimplantat i feil/riktig vinkel,den henger og rumpeballene er dråpeformet,så jo,den er mislykket.

Dette har hun selv påpekt også,så det er ikke spekulasjon.

Hun har også sagt den ikke skal fjernes,men gjøres mindre.

Så sånn er den saken..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet
15 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det er veldig bekymringsverdig at små jenter idoliserer SE. Jeg har trodd at lesermassen hennes har vokst opp sammen med henne og aldersmessig nå er passert 18.

Hun er jo eksponert i en lang rekke familieprogram i beste sendetid, så at unge jenter står i kø for å kjøpe sexy undertøy må disse mediene ta sin del av ansvaret for. Grøss.

Enig.

• Liker 3
Skrevet
17 hours ago, J.. said:

20191102_232737.png

Den der så seriøst billig ut 😳 ikke så rart det bare er småjenter som flokket seg rundt henne. Koster 289,-. Ser ut som den koster 69,-. 

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...