smalls Skrevet 19. september 2019 #14181 Skrevet 19. september 2019 40 minutter siden, sbf skrev: https://sophieelise.blogg.no/1527690447_ting_du_garantert_ikke_visste_om_meg.html Værsågod. Det synes jeg høres rart ut. Hun sier hun vasker hendene sykt sjeldent men vasker alltid hendene etter å ha vært på do. Jaja, men å vaske hendene sykt sjeldent er sykt ekkelt 🤮 3
Justlooking Skrevet 19. september 2019 #14182 Skrevet 19. september 2019 Tror hun sier hun ikke vasker hender etter dobesøk i denne videoen nylig https://sophieelise.blogg.no/video-mine-upopulaere-meninger.html#kommentarer Har ikke sett den men det var etter denne at diskusjonen kom opp og det er også kommentarer på innlegget hvor folk reagerer på det samme. 2
Missy1 Skrevet 19. september 2019 #14183 Skrevet 19. september 2019 10 timer siden, Atheena skrev: Jeg håper at Fetisha etterhvert vil stå mer opp i forhold til egne meninger. Syns hun har kommet seg mye, men hun gir seg litt hvis SE er uenig. Jeg syns forøvrig ikke hun ble shamet angående Nelly, så der har vi litt ulik oppfatning. Nå lever jo i grunn Fetisha et mye mer spennende liv enn SE siden hun er singel og nokså gal så hun har mye mer å tilføre Podcasten enn jeg syns SE har på nåværende tidspunkt. Så mye mer gøy å høre hva Fetisha har gjort i det siste. Det skjønner jeg godt... kommer ingenting positivt ut av å diskutere med en vegg uansett. SE slår meg som en type som er fullstendig låst i egne meninger- selvopptatt og sta... alt har sin tid og sted... kan hende Fetisha tenker at det bare vil skape dårlig stemning om hun fortsetter diskusjonen, og da heller biter det i seg fordi det kan ødelegge for podkasten hvis ikke. Men... skjønner ikke at Fetisha gidder å henge med SE. Hva positivt bidrar SE med ovenfor sine venner (eller de hun kaller for venner). Mitt inntrykk er at hun bare klager og snakker om seg selv og sitt... energitappende spør du meg 😣 8
Justlooking Skrevet 19. september 2019 #14184 Skrevet 19. september 2019 2 timer siden, sbf skrev: https://sophieelise.blogg.no/1527690447_ting_du_garantert_ikke_visste_om_meg.html Værsågod. Den linken din er fra mai i 2018. Det folk reagerer på her og der nå, er et innlegg fra fire dager siden https://sophieelise.blogg.no/video-mine-upopulaere-meninger.html#kommentarer 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. september 2019 #14185 Skrevet 19. september 2019 Excuse me! Sitter dronningen av sponset-produkter-jeg-aldri-bruker-sånn-egentlig-men-påstår-har-hjulpet-meg å roper høyt om svindel for penger?! "Det sjokkerer meg at folk er så frekke, tenk å bedrive svindel mot unge mennesker kun for å tjene penger. Jeg hadde vært så stressa hele tiden at det halve kunne vært nok." fra dette blogginnlegget, vedrørende det å bli misbrukt i falske reklamer for blant annet bitcoin. Altså, ja det er galt å bli misbrukt i slik reklame. Men å si at andre svindler hennes lesere for å tjene penger, der bør hun faktisk gå litt stillere i døren frøken. Frøken hykler slår til igjen, så da kommer kjipe nasse nøff med 40 bevis på hvorfor hun er frøken hykler. Eksempler som støtter opp mine påstander for å unngå sletting av O'store KG monsteret som spiser opp alle innlegg med påstander uten kilde. Beskjed til sol og måne eller hva dere nå kaller dere: Alle rosa ord har link på seg til de innleggene som er relevante. Det er da KILDER. Reklame for kosttilskudd for å få bedre hår - hun bruker extensionsReklame for kosttilskudd som gir deg brun hud - hun bruker spraytan, og det bekrefter hun i ett og samme innlegg! Og hun innrømmer solarium her, men reklamerer for samme produkt for det. Reklame for sjampo og hårprodukter - hun vasker håret alltid hos frisør OBS! I dag reklamerer hun for enda flere produkter og skal nå kutte ned på frisørvask. PS! Hun har også reklamert for hårprodukter mens hun har brukt parykk Reklame for vippeserum - hun har vippeextension, se samme innlegg til og med! Reklame her, her og her , og her OG HER for produkter som har hjulpet hennes urene hud - hun har gått på et reseptbelagt og sterkt medisin isotretinoin flere ganger. + mange flere nå oppi hundrevis av reklameinnlegg for ting som ikke fungerer! Ting som ikke funke for hun selv en gang! Det er da flere eksempler for flere forskjellige produkter for det eksakt samme, og hun jukser med spraytan, parykk, frisørvask, vippextension etc etc Om det ikke er svindel for penger, så vet ikke jeg.
sbf Skrevet 19. september 2019 #14186 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Den linken din er fra mai i 2018. Det folk reagerer på her og der nå, er et innlegg fra fire dager siden https://sophieelise.blogg.no/video-mine-upopulaere-meninger.html#kommentarer Daså, helt enig i at det er ekkelt! 1
Birdo Skrevet 19. september 2019 #14187 Skrevet 19. september 2019 Håper så mange som mulig rapporterer henne inn til forbrukertilsynet, hun er fryktelig dårlig på å merke hvert innlegg hvor hun har på disse nye genserne sine.. Jeg har sendt inn tips med bilder☺️ https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 14
Sool Skrevet 20. september 2019 #14188 Skrevet 20. september 2019 SE hadde ørebetennelse for typ 3-4 uker siden, så det immunforsvaret hun skryter sånn av må hun nok jobbe litt mer med. 10
misspinky Skrevet 20. september 2019 #14189 Skrevet 20. september 2019 https://www.apotek1.no/haandpleie/haandhygiene Som såkalt påvirker, synes jeg det er dumt at hun deler slike ting som å ikke vaske hendene. Hun er gjerne vaksine motstander også da? Vi tar vaksiner forebyggende og i solidaritet. Eks. At gutter får røde hunder vaksine. Røde hunder er gjerne ikke farlig for gutter å få, men for gravide kan det være fatalt. Drøy sammenligning kanskje. Men som mor til et sykt barn, med lavt immunforsvar. Kan jeg nesten ikke få sakt nok hvor viktig det er med god håndhygiene. Det er en av de enkleste ting vi gjør for å forebygge sykdom og smitte. Men nei, at man ikke får tørre hender er viktigere at andre potensielt kan bli syk. Jeg blir så oppgitt. 12
Djungelvrål Skrevet 21. september 2019 #14190 Skrevet 21. september 2019 Så SE på ska vi danse idag, ser det ikke til vanlig men så det fordi jeg var på jobb. Hadde et "comeback". Hva i all verden gjorde hun der? For hu dansa jo ikke, med mindre litt vrikking telles som dans. 7
Romilo Skrevet 21. september 2019 #14191 Skrevet 21. september 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Så SE på ska vi danse idag, ser det ikke til vanlig men så det fordi jeg var på jobb. Hadde et "comeback". Hva i all verden gjorde hun der? For hu dansa jo ikke, med mindre litt vrikking telles som dans. Hun dansa mer enn mange andre der 🤷♀️ 4
Skrottefar Skrevet 21. september 2019 #14192 Skrevet 21. september 2019 33 minutter siden, SupaWoman skrev: Så SE på ska vi danse idag, ser det ikke til vanlig men så det fordi jeg var på jobb. Hadde et "comeback". Hva i all verden gjorde hun der? For hu dansa jo ikke, med mindre litt vrikking telles som dans. Skal Vi Danse hadde invitert tidligere deltagere, det var derfor hun var der, selv om det var, som du sier, ikke så mye dans nei :p 4
Gjest Plannergirl Skrevet 21. september 2019 #14193 Skrevet 21. september 2019 Jeg er veldig seint ute føler jeg, men synes SE var langt over streken ang Isabel på podcasten. Har hun ikke noe filter? Uansett hva som er fakta trenger hun ikke å spekulere i andres privatliv og være så frekk. Skjønner ikke hvor denne podcasten går egentlig, blir enda en kanal hvor hun hyller seg selv og tråkker på andre 🙄😓
Skrottefar Skrevet 21. september 2019 #14194 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Plannergirl skrev: Jeg er veldig seint ute føler jeg, men synes SE var langt over streken ang Isabel på podcasten. Har hun ikke noe filter? Uansett hva som er fakta trenger hun ikke å spekulere i andres privatliv og være så frekk. Skjønner ikke hvor denne podcasten går egentlig, blir enda en kanal hvor hun hyller seg selv og tråkker på andre 🙄😓 Ikke hørt denne pod'n, så gjerne utdyp hva som ble sagt 4
Gjest Plannergirl Skrevet 21. september 2019 #14195 Skrevet 21. september 2019 17 minutter siden, Skrottefar skrev: Ikke hørt denne pod'n, så gjerne utdyp hva som ble sagt Spekulerer i om Benjamin og Isabel har/ har hatt sex bl.a. pga kjemien på dansegulvet og glad for at hun slapp å danse med de pga det. Kanskje merkelig av meg å reagere på, men synes det blir for dumt å lage oppmerksomhet mot seg selv ved å spekulere om andre 🙄
smalls Skrevet 22. september 2019 #14196 Skrevet 22. september 2019 9 timer siden, Plannergirl skrev: Spekulerer i om Benjamin og Isabel har/ har hatt sex bl.a. pga kjemien på dansegulvet og glad for at hun slapp å danse med de pga det. Kanskje merkelig av meg å reagere på, men synes det blir for dumt å lage oppmerksomhet mot seg selv ved å spekulere om andre 🙄 Altså............for en teit ting å si og spekulere i🙈 Noen ting må man klare å holde for seg selv 12
Sool Skrevet 22. september 2019 #14197 Skrevet 22. september 2019 Utrolig dobbeltmoralsk av SE som stadig vekk syns det er så trist at man skal «angripe» hverandre på den måten hun nettopp gjorde med Isabel på podcasten. Hun selv syns det er trist å bli baksnakket eller slengt dritt om eller at man spekulerer om emner rundt henne. Men hun åpner gladelig kjeften på bekostning av andre. Syns jeg er veldig spesielt. Så også på skal vi danse i går fordi jeg var så nysgjerrig på danseferdighetene til SE siden hun skryter sånn av det og har nevnt flere ganger på bloggen at hun tror hun kunne vunnet og at det har blitt sagt av flere. Ble ikke imponert. Nå syns jeg ikke Isabel raad er veldig flink heller, men har mye mer sansen for henne enn SE. 31
Måne Rampelyset Skrevet 22. september 2019 #14198 Skrevet 22. september 2019 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Djungelvrål Skrevet 23. september 2019 #14199 Skrevet 23. september 2019 På 22.9.2019 den 16.35, Sool skrev: Utrolig dobbeltmoralsk av SE som stadig vekk syns det er så trist at man skal «angripe» hverandre på den måten hun nettopp gjorde med Isabel på podcasten. Hun selv syns det er trist å bli baksnakket eller slengt dritt om eller at man spekulerer om emner rundt henne. Men hun åpner gladelig kjeften på bekostning av andre. Syns jeg er veldig spesielt. Så også på skal vi danse i går fordi jeg var så nysgjerrig på danseferdighetene til SE siden hun skryter sånn av det og har nevnt flere ganger på bloggen at hun tror hun kunne vunnet og at det har blitt sagt av flere. Ble ikke imponert. Nå syns jeg ikke Isabel raad er veldig flink heller, men har mye mer sansen for henne enn SE. Nei, hun sto bare å trippet stiv som en stokk. Slipp deg litt løs liksom! 😶 6
Birdo Skrevet 24. september 2019 #14200 Skrevet 24. september 2019 Tre ganger, på under en uke, har jeg rapportert henne til forbrukertilsynet for dårlig/ingen merking.. Håper seriøst de gjør noe med det snart, for det er provoserende at hun skal slippe unna alt.. 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå