smalls Skrevet 24. august 2019 #13921 Del Skrevet 24. august 2019 2 timer siden, Birdo skrev: I episoden med Kasper så skal de fortelle hva det er de liker best med hverandre, Kasper har et fint svar og SE svarer med at det beste hun liker med han er at han er pen..🙄 Altså, finnes det et mer utseendefiksert menneske i verden? Om en kjæreste av meg hadde fått spørsmål om hva han liker best med meg og bare svart jeg var pen, så hadde jeg blitt bra skuffet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 25. august 2019 #13922 Del Skrevet 25. august 2019 Hun sier hun liker utseendet hans fordi hun synes han er fantastisk fin, men det hun liker best er at han er modig, endret livet sitt fordi det ikke føltes riktig og gikk fra en stødig kurs til å tenke at det ikke var helt han, noe som igjen inspirerer hun. Det blir litt dust å forkorte ned og ta ut av kontekst noe som ligger ordrett på en podcast bare for å få vinklet det negativt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. august 2019 #13923 Del Skrevet 25. august 2019 9 minutter siden, Isaccis skrev: Hun sier hun liker utseendet hans fordi hun synes han er fantastisk fin, men det hun liker best er at han er modig, endret livet sitt fordi det ikke føltes riktig og gikk fra en stødig kurs til å tenke at det ikke var helt han, noe som igjen inspirerer hun. Det blir litt dust å forkorte ned og ta ut av kontekst noe som ligger ordrett på en podcast bare for å få vinklet det negativt. Det er flott at du korrigerer👍. Og en god påminnelse om å være kildekritisk når det gjelder det man finner av udokumenterte påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. august 2019 #13924 Del Skrevet 25. august 2019 1 time siden, Isaccis skrev: Hun sier hun liker utseendet hans fordi hun synes han er fantastisk fin, men det hun liker best er at han er modig, endret livet sitt fordi det ikke føltes riktig og gikk fra en stødig kurs til å tenke at det ikke var helt han, noe som igjen inspirerer hun. Det blir litt dust å forkorte ned og ta ut av kontekst noe som ligger ordrett på en podcast bare for å få vinklet det negativt. Det aller første hun sa var at han var pen, det var ikke før etterpå at hun rettet på det og sa det som du skrev. Hun skjønte vel på måten han reagerte at det var dumt å si. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 25. august 2019 #13925 Del Skrevet 25. august 2019 (endret) 12 timer siden, smalls skrev: Om en kjæreste av meg hadde fått spørsmål om hva han liker best med meg og bare svart jeg var pen, så hadde jeg blitt bra Endret 25. august 2019 av Lalunagoid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 25. august 2019 #13926 Del Skrevet 25. august 2019 16 minutter siden, Lalunagoid skrev: Beklager, endret dette fordi akkurat i dag orker jeg ikke å analysere sofie sitt kjærlighetsliv. Har sittet med min niese på 13 for å få henne til å forstå hva dobbeltmoral er, troverdighet, operasjoner , ny serie som trekker de unge og sårbare etc.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13927 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) Da Debatten skulle bli vist,sa Linnea at SE hadde fått NRK til å droppe henne (hvorpå hun ble tatt inn igjen senere..) SE sa igjen å igjen at det var ikke hennes "skyld",da deltagerne ikke kunne bestemme over hvem de inviterte til Debatt. I bloggerne idag,viser det jo at Linnea hadde rett - SE satt å dro i trådene til NRK for å få best utfall. Endret 26. august 2019 av J.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 26. august 2019 #13928 Del Skrevet 26. august 2019 2 timer siden, J.. skrev: Da Debatten skulle bli vist,sa Linnea at SE hadde fått NRK til å droppe henne (hvorpå hun ble tatt inn igjen senere..) SE sa igjen å igjen at det var ikke hennes "skyld",da deltagerne ikke kunne bestemme over hvem de inviterte til Debatt. I bloggerne idag,viser det jo at Linnea hadde rett - SE satt å dro i trådene til NRK for å få best utfall. Jeg er virkelig ikke overasket. Jeg var faktisk litt paff over hun turte å møte opp, for det hadde jeg ikke trodd. Så har hun og teamet sitt virkelig planlagt, laget replikker, hva hun skal si, se ut osv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13929 Del Skrevet 26. august 2019 2 timer siden, smalls skrev: Jeg er virkelig ikke overasket. Jeg var faktisk litt paff over hun turte å møte opp, for det hadde jeg ikke trodd. Så har hun og teamet sitt virkelig planlagt, laget replikker, hva hun skal si, se ut osv Jepp .. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 26. august 2019 #13930 Del Skrevet 26. august 2019 Sophie Elise tester Norge ligger ute på TV2 Sumo nå, og det er gratis for de som vil se 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. august 2019 #13931 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) 46 minutter siden, rebony skrev: Sophie Elise tester Norge ligger ute på TV2 Sumo nå, og det er gratis for de som vil se Sorry altså, men INGEN bør gi den dama TV tid. Makan til fake influencer og kalkulert kynisme skal man lete lenge etter. Endret 26. august 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 26. august 2019 #13932 Del Skrevet 26. august 2019 49 minutter siden, frukapteinAmerika said: Sorry altså, men INGEN bør gi den dama TV tid. Makan til fake influencer og kalkulert kynisme skal man lete lenge etter. Det er greit nok det. Selv synes jeg serien var verdt å få med seg, og jeg likte å se henne i disse settingene. Hun virket utrolig søt og hyggelig i disse episodene, men hvor mye som faktisk var ekte og hvor mye som er manus vet jeg jo ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13933 Del Skrevet 26. august 2019 Sett 2 episoder,likte temaene,å synes hun gjør en fin figur jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. august 2019 #13934 Del Skrevet 26. august 2019 2 timer siden, J.. skrev: Sett 2 episoder,likte temaene,å synes hun gjør en fin figur jeg. Du er klar over at du støtter opp under hennes virksomhet når du ser på på programmet? Hvis man ikke ser på programmet, leser bloggen eller liker på IG så blir inntektsgrunnlaget borte. Bedre det enn å se på også komme inn her for å klage etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. august 2019 #13935 Del Skrevet 26. august 2019 3 timer siden, rebony skrev: Det er greit nok det. Selv synes jeg serien var verdt å få med seg, og jeg likte å se henne i disse settingene. Hun virket utrolig søt og hyggelig i disse episodene, men hvor mye som faktisk var ekte og hvor mye som er manus vet jeg jo ikke. Hvorfor er den verdt å få med seg? Hva er vitsen med hjelp denne bloggeren til å fortsette med sine dårlige påvirkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13936 Del Skrevet 26. august 2019 19 minutter siden, frukapteinAmerika skrev: Du er klar over at du støtter opp under hennes virksomhet når du ser på på programmet? Hvis man ikke ser på programmet, leser bloggen eller liker på IG så blir inntektsgrunnlaget borte. Bedre det enn å se på også komme inn her for å klage etterpå. Først å fremst - jeg klager ikke på programmet,det hadde jeg nok sjekket ut,uansett hvem programlederen er. Jeg følger henne ikke på Insta,snap eller andre SoMe. Å til sist - jeg leser ikke engang bloggen fast. Ang blogg,det eneste hun tjener på at jeg sjekker den av å til,er en sporadisk økning i lesertall den dagen,ikke rene penger eller en fast leser. Blogging er ikke det det engang var,verken økonomisk eller annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. august 2019 #13937 Del Skrevet 26. august 2019 Vurderte selv og se på den nye programmet til SE, men etter hva jeg har lest om helheten i programmet fra forskjellige nettsider. Så slo jeg tanken ganske så greit fra meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13938 Del Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Vurderte selv og se på den nye programmet til SE, men etter hva jeg har lest om helheten i programmet fra forskjellige nettsider. Så slo jeg tanken ganske så greit fra meg. Dumt. Du burde gjøre deg opp en mening om det selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. august 2019 #13939 Del Skrevet 26. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Dumt. Du burde gjøre deg opp en mening om det selv. Jeg gjorde det med og velge å ikke se programmet hennes. Det er overhode ikke noe nyttig som kommer fram. Selv om jeg leser meg rundt om hva det går ut på, så danner jeg meg egen mening om det. Så det blir feil av deg si det du sa nå nettopp. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. august 2019 #13940 Del Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Jeg gjorde det med og velge å ikke se programmet hennes. Det er overhode ikke noe nyttig som kommer fram. Selv om jeg leser meg rundt om hva det går ut på, så danner jeg meg egen mening om det. Så det blir feil av deg si det du sa nå nettopp. Nei,det blir jo ikke feil,da andres oppfattning kan være annerledes enn din egen. Men for all del,jeg skal ikke tvinge deg,akkurat. Som det kommer frem i denne tråden,er jeg ikke akkurat SE sin største fan (for å si det pent) men synes heller ikke alt hun gjør,skal slaktes kun fordi det er henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå