borifrankrike Skrevet 10. mai 2016 #1101 Del Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, Mkay skrev: Aha! Jeg fulgte ikke godt nok med altså! Lo godt da Morten sa han ville knuse telefonen sin etter at han leste det med svartelistingen haha! Jeg elsker de to der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mai 2016 #1102 Del Skrevet 10. mai 2016 @Cornucopia ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. mai 2016 #1103 Del Skrevet 11. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. mai 2016 #1104 Del Skrevet 11. mai 2016 Den 5/7/2016 at 22.29, Notatboka skrev: Skjønner ikke hva som har skjedd med jenta. Har lest mer eller mindre alle innlegg siden 2011 og har alltid vært tilhenger av Sophie. Hun har kommet med så mye bra og faktisk stått for det hun sier. Nå skifter hun mening med vinden, sier en ting og gjør noe helt annet. Hun er fryktelig ustabil i humøret og det virker som hun sliter litt med hvem hun vil være og hva hun skal gjøre med livet sitt. Leser fortsatt bloggen i håp om at hun skal finne en balanse og forbedre kvaliteten på innleggene. Vil liksom ikke gi hun opp når jeg har vært fast leser siden starten, men dette blir for dumt for meg. Bloggen bare svever på en overfladisk sky av festing, sminke, b-kjendiser og kropp. Gir meg ingenting å lese der lenger. Hun har da vært selvmotsigende og dobbeltmoralsk lenge. Har du ikke fått det med deg før nå? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 11. mai 2016 #1105 Del Skrevet 11. mai 2016 5 timer siden, jabx skrev: Hun har da vært selvmotsigende og dobbeltmoralsk lenge. Har du ikke fått det med deg før nå? Å joda! Syns bare det har vært hakket verre nå i 2016. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. mai 2016 #1106 Del Skrevet 11. mai 2016 18 timer siden, blabla- skrev: Wow, for en tråd. Håper hun ALDRI googler seg inn her og leser dette. Jeg er snart 30, men leser allikevel daglig bloggen hennes. Hvorfor? Fordi hun minner meg om meg selv. Og fordi hun er tredobbelt så smart som det jeg var på hennes alder. Hvem har vel ikke gjort feil her i livet? Hva hadde dere gjort om dere var i hennes bukser? Jeg tror faktisk, til tross for at hun har gjort this and that, at foreldrene hennes er rimelig stolt av henne. Det hadde nå hvertfall jeg vært Når hun gang på gang lyver, motsier seg selv, osv. så burde selv du skjønne at hun ikke har noe positivt å fare med. Jeg kunne aldri endt opp i hennes bukser fordi jeg ikke har et slikt eksponeringsbehov, og dessuten later jeg ikke som jeg er dyrevenn, miljøvennlig, osv., bare for å gjøre ting som beviser at jeg ikke er det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 11. mai 2016 #1107 Del Skrevet 11. mai 2016 21 timer siden, EiJente skrev: Jeg elsker de to der! OT, men hvor kan man høre de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 11. mai 2016 #1108 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Du kan sitte på rumpen etter 2 uker både med implantater og BBL! Tror også du kan sitte. noen minutt hver dag etter typ en uke. Endret 11. mai 2016 av jentefranorge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. mai 2016 #1109 Del Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, acetosella skrev: OT, men hvor kan man høre de? Harm & Hegseth heter podcasten - ligger iallfall i min podcast-app og sikkert på iTunes også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. mai 2016 #1110 Del Skrevet 11. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 11. mai 2016 #1111 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Måtte le litt når jeg så bildene fra når hun hadde fikset på håret nå. Ikke fordi håret var stygt (langt ifra), men fordi hun sitter på gulvet hos frisøren og poserer med sexy sløve blikk! Har hun bare satt seg ned der og bedt noen ta bilder? Hva tenker de andre kundene hos frisøren? Bildene er fine de, men det er bare så rart! Tenk om en "vanlig" jente hadde satt seg ned på gulvet og posert for å vise frem frisyren!! Hahaha! Midt på gulvet! Jeg ser det hele for meg der hun sitter! "Kan noen ta bilde av mæ??" I en sur monoton tone med hard dialekt! Bildene er også såpass bra at hun sikkert har posert en stund og det har blitt tatt en del bilder! Tenk å liksom gå forbi vinduet og se det! Hahah, kanskje jeg har dårlig humor, men ærlig talt! Endret 11. mai 2016 av mjauritz La til :) 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyblå88 Skrevet 11. mai 2016 #1112 Del Skrevet 11. mai 2016 Den 16.01.2016 at 14.44, jabx skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 11. mai 2016 #1113 Del Skrevet 11. mai 2016 Ser det er mye snakk om rumpa hennes ennå.. Kan vel nevne at jeg trener 6 dager i uka, masse styrke. Har fått en fin rumpe etter å ha holdt på i tja.. et år, men den er på ingen måte like stor og spretten som SE sin. Skulle gjerne likt å visst hva slags trening det er hun har gjort for å fått et slikt resultat så fort Et par squats og litt utfall er dessverre ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyblå88 Skrevet 11. mai 2016 #1114 Del Skrevet 11. mai 2016 1) Hvorfor gjør dere så utrolig narr av henne? Altså, det blir jo halvveis skjult bak agendaer som at dere er lei av hun lurer lesere og ungjenter, men kom an.. side opp og side ned om en mulig rumpeforstørring? Det er litt merkelig. 2) Når det kommer til denne manipuleringen, hva forventer dere? Bloggere deler utrolig mye av seg selv, er det ikke naturlig å gjøre seg om til et produkt, for å selge (dette er tross alt levebrødet deres) og også få litt distanse fra sin bloggperson og "ekte" person? Syntes blogging er egentlig en ganske komplisert måte å livnære seg på, og det må være utrolig vanskelig å trå riktig. Litt forståelse kan vi vel ha? Tror det er få som virkelig sitter og har "onde" baktanker ved ALT de gjør. 3) Noen påstander syntes jeg ikke holder mål. Det at hun egentlig ikke er glad i dyr, at hun egentlig ikke er samfunnsengasjert osv. Men hvis man har fulgt med bloggen hennes fra start, har hun jo alltid vært sånn? Blant annet er det ganske sterkt å ta valget om å bli vegetarianer i så ung alder. 4) Den frem-og-tilbake måten hennes er ganske naturlig for den alderen (og alle aldere). For meg virker det som hun virkelig skriver det hun føler og mener der og da, som kanskje er dumt, for internett glemmer aldri. Jeg også kan endre holdinger tusen ganger, men det betyr ikke at jeg løy i utgangspunktet selv om jeg ser ting på en annen måte senere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. mai 2016 #1115 Del Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, mjauritz skrev: Måtte le litt når jeg så bildene fra når hun hadde fikset på håret nå. Ikke fordi håret var stygt (langt ifra), men fordi hun sitter på gulvet hos frisøren og poserer med sexy sløve blikk! Har hun bare satt seg ned der og bedt noen ta bilder? Hva tenker de andre kundene hos frisøren? Bildene er fine de, men det er bare så rart! Tenk om en "vanlig" jente hadde satt seg ned på gulvet og posert for å vise frem frisyren!! Hahaha! Midt på gulvet! Jeg ser det hele for meg der hun sitter! "Kan noen ta bilde av mæ??" I en sur monoton tone med hard dialekt! Bildene er også såpass bra at hun sikkert har posert en stund og det har blitt tatt en del bilder! Tenk å liksom gå forbi vinduet og se det! Hahah, kanskje jeg har dårlig humor, men ærlig talt! Har en nesten lik historie, men den innebar ei flaske tequila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 11. mai 2016 #1116 Del Skrevet 11. mai 2016 Det at hun ikke er konsekvent i meningene sine går vel på alderen, jeg skiftet da meninger opp ting like ofte som jeg skiftet truser i den alderen der i perioder. Hun har levd dette livet i mange, mange år nå, ikke rart om hun er på et punkt der hun prøver å finne seg selv og er litt i opprør mot alle som skal mene noe hele tiden. Virket som om hun ble drittlei av å hele tiden bli tildelt rollen som rollemodell. Og den rumpen gidder jeg ikke spekulere i, hun har lagt på seg litt, noe man jo ser i tillegg til at hun har skrevet om det selv og hun trives med det, noe hun absolutt kan for hun ser kjempebra ut. Rumper blir ofte litt større når man legger på seg. Hos noen går jo alt man legger på seg på rumpa omtrent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 11. mai 2016 #1117 Del Skrevet 11. mai 2016 Hvordan kan hun ha lagt på seg når hun sier at hun har fått større rumpe av å trene? Når man trener legger man ikke på seg.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 11. mai 2016 #1118 Del Skrevet 11. mai 2016 9 minutter siden, deedee_ skrev: Hvordan kan hun ha lagt på seg når hun sier at hun har fått større rumpe av å trene? Når man trener legger man ikke på seg.... Man legger på seg når man spiser (eller drikker..) mer kcal enn det man forbrenner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 11. mai 2016 #1119 Del Skrevet 11. mai 2016 Dessverre er det nesten ingen som tør si rett ut at det de fleste rosabloggerne holder på med er direkte latterlig. Det er fordummende underholdning, og de blir garantert dumme av det selv også. @babyblå88 sier at det er komplisert å livnære seg som blogger, og det kan sikkert virke sånn for den som lytter til sutringen fra dem. At det er vanskelig å trå riktig dersom man blir for høy på seg selv, tror jeg så gjerne, men det er flere av rosabloggerne som fikser det helt fint. Nå tviler jeg på at de som har skrevet i denne tråden mener at SE gjør det hun gjør av "vond vilje", vi er vel bare oppgitte over at hun motsier seg selv og gjør det hun fordømmer hos andre. Vi modnes forskjellig, kanskje hun er en barnlig sjel, at det er derfor hun gjør som hun gjør, hvem vet - bortsett fra familie og nære venner. Det som er mest synd med hele fenomenet SE er at mediene (mis)bruker henne for det det er verdt. Så lenge SE driver og opererer seg og fyller på med kjemikalier - samtidig som hun nekter for det - og motsier seg selv stadig vekk, vil det være noen som syns hun trenger en coach som kan oppdra henne litt og noen som syns hun og flere bør bli fortalt at "populariteten" til mange av bloggerne bunner i at de til tider er ganske pussige, ikke at de er så fantastisk mye bedre eksemplarer av menneskerasen. Derfor skriver vi i denne tråden, hvor ellers kan man diskutere temaer som dette på en saklig måte? I andre fora tipper det bare over i skittkasting og usakligheter. Poenget mitt er vel at jeg syns reklameblogger/rosablogger er forkastelige greier. De bør gås grundig etter i sømmene og bloggerne må stilles til ansvar for det de driver med. Dersom de er under 18 år er det foreldrene som må passe på dem, er de over 18 år har de det juridiske ansvaret selv, som alle andre mennesker. Nettavisene er kyniske bedrifter som er på konstant jakt etter mer penger og benytter seg av alt og alle som kan gi noen flere klikk og reklamekroner i kassa, og rosabloggere er takknemlige "ofre". Hvem skal samle dem opp igjen etter at tabloid-mediene har gått lei? Dette ble litt rotete, på tide å innse at det er natt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. mai 2016 #1120 Del Skrevet 12. mai 2016 6 timer siden, deedee_ skrev: Hvordan kan hun ha lagt på seg når hun sier at hun har fått større rumpe av å trene? Når man trener legger man ikke på seg.... Det er mulig om du trener nok styrke, da legger du på deg vekt i muskler. Hadde det vært tilfelle for SE hadde man kunne sett det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå