Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja SVD har endret SE veldig..... 🙄 Reklame på IG for *trommevirvel* SOLARIUM!!! 

Dama er akkurat like kynisk og overfladisk som før. Bombe.

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Noen som er sjokkert? Anyone? 

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, Anonym2467 skrev:

Erklærte hun noe sted i SVD-seansen at solarium var et onde? Jeg ser ikke sammenhengen her, så må spørre om jeg har gått glipp av noe. 

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, Sassenach skrev:

Erklærte hun noe sted i SVD-seansen at solarium var et onde? Jeg ser ikke sammenhengen her, så må spørre om jeg har gått glipp av noe. 

Du har gått glipp av at den «figuren» SE viste i SVD bare var et spill for galleriet. Hun er akkurat like kynisk og overfladisk som hun alltid har vært. SVD gjorde altså ikke så underverk som flere her har skrevet...

• Liker 7
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
21 timer siden, Anonym2467 skrev:

Hva har skal vi danse med solarium å gjøre? 

Skrevet
21 timer siden, Anonym2467 skrev:

De betaler nok godt, for det er bare noen uker siden hun reklamerte for solarium sist.

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva har skal vi danse med solarium å gjøre? 

Løft blikket en kommentar opp så får du svaret.

• Liker 4
Skrevet
På 7.11.2018 den 11.23, LillaGorilla🐒 skrev:

Hun eier jo flere eiendommer i Oslo da.

Flere eiendommer? Hun har vel leiligheten som hun skal selge, og rekkehuset de nå har kjøpt. 

Skrevet
15 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Flere eiendommer? Hun har vel leiligheten som hun skal selge, og rekkehuset de nå har kjøpt. 

Leiligheten er solgt,derfor leier de nå mens de pusser opp.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

Leiligheten er solgt,derfor leier de nå mens de pusser opp.

Da har de en eiendom da. Det er veldig vanlig. Like vanlig at man sitter på to en periode fordi man allerede har kjøpt, og skal selge den andre. 

Skrevet
23 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Da har de en eiendom da. Det er veldig vanlig. Like vanlig at man sitter på to en periode fordi man allerede har kjøpt, og skal selge den andre. 

Jepp.

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 timer siden, elisaday skrev:

Garantert. Og hun har vist seg å være så kynisk at ingenting hadde overrasket meg fra den kanten. Elsker strekkmerkene sine og lever godt med dem, men bio oil som fjernet disse strekkmerkene reklamerer hun jo sikkert ennå for. Null troverdighet på alle områder. Håper hun synes det er verdt det. 

Nei, absolutt alle virkemidler tas i bruk for å tjene penger og troverdighet er et fremmedord fra den kanten.

Endret av Justlooking
  • Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
20 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Musikkvideoen kom opp på youtube og trykket meg inn. Blir kvalm av kommentarfeltet. Hva i svarte er det som skjer egentlig?! Aldri opplevd maken. De stengte jo kommentarfeltet men nå er det åpent igjen. Det koker inni meg av det kommentarfeltet. Noen som vet hva som skjedde? Virker som at Rasistenes nr1 Fanklubben har blitt tipset om videoen og alle har gått til angrep på en og samme tid.

Korrekt.

En liten rasist postet link til videoen til en undergruppe på Reddit,så tok det heeeeelt av..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 12.11.2018 den 17.44):

Korrekt.

En liten rasist postet link til videoen til en undergruppe på Reddit,så tok det heeeeelt av..

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Seriøst! Litt glad for det og da, da det forhåpentligvis(!) ikke er hvordan mannen i gata tenker. For det der er grovt rasisme. Gud det slo pusten utav meg det kommentarfeltet. Jeg leste kun de få første før det ble stengt.

Jepp..

Når den ble postet på Reddit kom virkelig all verdens avskum frem.

Men det ble også oppfordret i posten til å hetse,forstå det den som vil..

Gjest Laduena87
Skrevet

Som forretnings kvinne? Ja hun har tjent gode penger, men respekt for seg selv og andre ? Overhodet ikke! 

Snakk om etisk markedsføring? For min del kan bedriften hennes gi henne masse penger ! Men respekt? Troverdighet? Nei! Og det Sofie Elise, det skal DU leve med! Og det vil følge deg og karrieren din resten av  livet! Det er blitt mer og mer fokus på etiske retningslinjer i bloggverden, og dette er litt slemt, men det er nesten som jeg håper bedriften din ikke klarer seg, enten tar du å jobber med selvrespekt og respekt for andre, eller så- beklager, da får du null respekt fra meg, og jeg boikotter hver eneste bedrift du fronter og reklamerer for! 

Gjest hulillerunde
Skrevet
8 minutter siden, BeverTramp skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/kritiserer-lordagsatsing--nrk-er-et-darlig-forbilde/70447384/amp

Ser at Live Nelvik og Jenny Skavlan var de eneste som prioriterte klimakvote FØR reise. 

Ikke helt i tråd med det siste miljøinnlegget til SE. Flott hun vil ta noen grep i 2019 da. :)

Dette er jo et strålende eksempel på at SE ikke er reflektert nok rundt egne holdninger, og at hun KUN tar grep når det blir synlig. Om hun faktisk var/er så opptatt av miljø som det hun påstår at hun er, hvorfor ba ikke hun om at det ble kjøpt klimakvote for hennes reiser også? Dette er et tydelig eksempel på den dobbeltmoralen hun utviser støtt og stadig. 

Skrevet

Hvor er det hun har kjøpt rekkehus? Hvis det ikke er lov å skrive her, kan noen skrive det på pm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...