Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Lerke987 skrev:

ser ut som hun har tapetsert med svarte søppelsekker 😛 

Er det ikke malte betongvegger?  Kunne godt hatt et sånt soverom jeg :) 

• Liker 5
Skrevet

Leiligheten ser utrolig liten og trang ut. Når bildene viser hvor dårlig jobb det er gjort under oppussing, kan jeg bare forestille meg hvordan det er der. Om man ser på bilder av tilsvarende leiligheter (under solgte boliger) med samme størrelse fremstår denne som veldig lite arealeffektiv. Hver sin smak :) 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Solknapp skrev:

Leiligheten ser utrolig liten og trang ut. Når bildene viser hvor dårlig jobb det er gjort under oppussing, kan jeg bare forestille meg hvordan det er der. Om man ser på bilder av tilsvarende leiligheter (under solgte boliger) med samme størrelse fremstår denne som veldig lite arealeffektiv. Hver sin smak :) 

Enig. Stilmessig er ikke denne leiligheten etter min smak, men interiør kan man endre på. Verre med de rare løsningene med feks garderobeskap i stuen osv, det er det litt mer jobb å gjøre noe med. Samtidig som det gjerne føles litt unødvendig å skulle pusse opp en leilighet som liksom skal være nokså nyopppusset. Og hva er greia med svarte vegger? Ser Ida Wulff også har svarte vegger. Det er jo så trist og dystert!

Ved å være den hun er får hun vanvittig mye publisitet rundt leiligheten sin. Samtidig er vel ikke leserne hennes helt i målgruppen til kjøp (med mindre de har vokst med henne, men jeg ser for meg at hun har mest fjortiser som følegere..?)

• Liker 5
Skrevet

Ser for meg at siden de ikke kan skrive navnet til selger i annonsen gikk samtalen litt sånn: «joooooo, de bilde av puppan mine kan hænge for da ser jo folk at de e Æ, Sophie Elise, som eie her og de i jo grunn en grunn i sæ sjøl til å kjøpe leiligheta».

• Liker 27
Gjest orfeus
Skrevet
2 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Ser for meg at siden de ikke kan skrive navnet til selger i annonsen gikk samtalen litt sånn: «joooooo, de bilde av puppan mine kan hænge for da ser jo folk at de e Æ, Sophie Elise, som eie her og de i jo grunn en grunn i sæ sjøl til å kjøpe leiligheta».

😂

Skrevet
25 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Tits out igjen på instastory nå så..

Etter 2 operasjoner burde de i det minste klare å få brystvortene på riktig plass,nå er de jo oppå puppen..

• Liker 14
Skrevet
15 minutter siden, J.. skrev:

Tits out igjen på instastory nå så..

Etter 2 operasjoner burde de i det minste klare å få brystvortene på riktig plass,nå er de jo oppå puppen..

Gikk inn på insta. Så på bildene. Først var det et litt ekkelt bilde av rumpa. Neste var en video. AV RUMPA! Hva feiler det denne jenta? 🤮

• Liker 7
Skrevet

Synes faktisk leiligheten var litt stilig jeg. Digger sorte vegger og interiør, mye bedre enn alt det kirurgisk hvite alle skal ha. Styggeste jeg ser er helhvite hjem.

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Jolene skrev:

Synes faktisk leiligheten var litt stilig jeg. Digger sorte vegger og interiør, mye bedre enn alt det kirurgisk hvite alle skal ha. Styggeste jeg ser er helhvite hjem.

Enig.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dumt å male små rom i mørk farge, for da virker det mindre enn hva det er. Hadde jeg kjøpt den leiligheten, så hadde jeg malt soverommet i en lys farge. Synes soverommet var trist og mørkt. Svart kjøkkeninnredning kan være kult, men synes ikke det passet til et så lite kjøkken. Likte badet best.

Endret av Christy89
  • Liker 10
Skrevet

Kult bilde, men jeg hadde virkelig tatt det ned før visning, men hun elsker jo å vise seg fram. Rart hun ikke hadde bilde av ræva og

• Liker 9
Skrevet
41 minutter siden, Jolene skrev:

Alle skal ha? Føler det er motsatt jeg. At folk heller vil ha litt farge på veggene enn kun hvit. Gråe vegger er populært. Har nesten ingen venner som bare har hvite vegger.

Jeg liker gråe vegger, men synes det ble for mørkt til det lille soverommet. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, smalls skrev:

Alle skal ha? Føler det er motsatt jeg. At folk heller vil ha litt farge på veggene enn kun hvit. Gråe vegger er populært. Har nesten ingen venner som bare har hvite vegger.

Ser for mye hvitt i salgsannonser. Grått er jo blitt det nye hvitt, det skal sies.

Skrevet
15 minutter siden, smalls skrev:

Enig. De fleste nye leiligheter er gjerne malt hvite, men veldig mange maler de om. 

Må forresten si at å bruke ordet «rålekker» i overskriften i annonsen er ganske misvisende. Den leiligheten er helt ordinær, det er igenting lekkert ved den! 

• Liker 12
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Enig. De fleste nye leiligheter er gjerne malt hvite, men veldig mange maler de om. 

Må forresten si at å bruke ordet «rålekker» i overskriften i annonsen er ganske misvisende. Den leiligheten er helt ordinær, det er igenting lekkert ved den! 

Syns leiligheten var fin jeg :) om jeg hadde penger og villet bo i oslo så hadde jeg hatt lyst på den :) men hver sin smak!

Endret av Elevbruker
  • Liker 5
Skrevet

Syns leiligheten var fin jeg, men herregud for et bilde! Hvem er det som henger opp sånt av seg selv? Hun må virkelig digge seg selv. Ikke at det er noe galt i å være glad i seg selv, men å henge opp sånne bilder av seg selv er ganske ekstremt. 

• Liker 3
Skrevet

På Seher står det "Sophie Elise selger den unike leiligheten" Hva er det som er så unikt med den egentlig? :klo:

Men veldig sært å ha er sånt bilde hengende over senga på visning. Kleint!

• Liker 11
Skrevet (endret)
2 timer siden, LeilaS skrev:

På Seher står det "Sophie Elise selger den unike leiligheten" Hva er det som er så unikt med den egentlig? :klo:

Men veldig sært å ha er sånt bilde hengende over senga på visning. Kleint!

Det er vel rimelig unikt at interessentene får se boligeieren toppløs på soverommet. 

Endret av Ultiva
  • Liker 8
Gjest orfeus
Skrevet

Ikke bare unikt med puppebilder av eieren, men det blir litt mye bordellosus over det, særlig sammen med speil og gull 😶

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...