Anonym2467 Skrevet 23. april 2018 #8461 Skrevet 23. april 2018 På 22.4.2018 den 13.12, Elizabeth2014 skrev: Ranet var ekte, DET ikke noe å betvile. Hun fikk hjelp av Gateway (norsk skole i Paris), politi, ambasade og til å oversette/anmelde saken og fikse nytt pass. Du mener tyveriet? 21
Mnjah Skrevet 23. april 2018 #8462 Skrevet 23. april 2018 6 timer siden, J.. skrev: Feil. Forlaget vet også hva som faktisk gikk tapt,og de sier noe helt annet. Og hva sier de? 4
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 28. april 2018 #8463 Skrevet 28. april 2018 På 23/4/2018 den 21.26, alida2017 skrev: Jeg synes dette innlegget blir litt feil.... Jeg gikk på samme skole som henne og deltok på alle disse «skolefestene». Det inntrykket jeg sitter igjen med er at hun var festens midtpunkt, pratet med alle, danset på bordene, drakk alltid litt for mye osv.. Dere skjønner tegninga - en sikkelig party-girl. http://m.sophieelise.blogg.no/1524508753_hvil_i_fred.html Synes det er så mange bloggere som mener de har blitt mobbet/utfryst og lignende - men jeg kjøper ikke det. Annijor, Sofie Elise, Eirin Kristiansen for å nevne noen. Å uttale seg om hvorvidt en person ble mobbet eller ikke, uten å være nærmeste pårørende eller vitne- er ikke opp til oss. Man vet aldri alt om en annen person.
Gjest orfeus Skrevet 29. april 2018 #8464 Skrevet 29. april 2018 Å «føle seg utenfor» er subjektivt. Man kan godt være midt i partygjengen, men likevel føle at man ikke er likt. Forventningene er forskjellige, og hvis man mener/føler at man er så spesiell at alle bør beundre en, er det klart at man føler mer på utestengelse enn inkludering.
Jordbærkake34532 Skrevet 29. april 2018 #8465 Skrevet 29. april 2018 Leste jeg feil eller har hun også sendt hunden sin til foreldrene sine ?
J.. Skrevet 29. april 2018 #8466 Skrevet 29. april 2018 7 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev: Leste jeg feil eller har hun også sendt hunden sin til foreldrene sine ? Det er jo en evighet siden. Sydenkattene,hunde,den første hunden hun hadde som hun satte igjen når hun flyttet nedover.. Og sikkert alle fremtidige dyr hun drar på seg også 8
Jordbærkake34532 Skrevet 29. april 2018 #8467 Skrevet 29. april 2018 4 minutter siden, J.. skrev: Det er jo en evighet siden. Sydenkattene,hunde,den første hunden hun hadde som hun satte igjen når hun flyttet nedover.. Og sikkert alle fremtidige dyr hun drar på seg også Har ikke fått det med meg at det gjaldt hunden også huff stakkars dyr
Masuka Skrevet 29. april 2018 #8468 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Har ikke fått det med meg at det gjaldt hunden også huff stakkars dyr Hun skulle ta han tilbake den dagen hun flyttet til en større leilighet/fikk samboer. Nå har hun jo fått samboer, men hunden er fortsatt hos foreldrene 3
Veslefrikk Skrevet 29. april 2018 #8469 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, Masuka skrev: Hun skulle ta han tilbake den dagen hun flyttet til en større leilighet/fikk samboer. Nå har hun jo fått samboer, men hunden er fortsatt hos foreldrene Tror nok hunden har det bra der jeg. Bedre at den blir der enn at den blir revet opp og flyttet nok en gang. 13
Masuka Skrevet 29. april 2018 #8470 Skrevet 29. april 2018 6 timer siden, Veslefrikk skrev: Tror nok hunden har det bra der jeg. Bedre at den blir der enn at den blir revet opp og flyttet nok en gang. Absolutt! Håper bare hun evner å se det selv.
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 29. april 2018 #8471 Skrevet 29. april 2018 På 23.4.2018 den 21.26, alida2017 skrev: Jeg synes dette innlegget blir litt feil.... Jeg gikk på samme skole som henne og deltok på alle disse «skolefestene». Det inntrykket jeg sitter igjen med er at hun var festens midtpunkt, pratet med alle, danset på bordene, drakk alltid litt for mye osv.. Dere skjønner tegninga - en sikkelig party-girl. http://m.sophieelise.blogg.no/1524508753_hvil_i_fred.html Synes det er så mange bloggere som mener de har blitt mobbet/utfryst og lignende - men jeg kjøper ikke det. Annijor, Sofie Elise, Eirin Kristiansen for å nevne noen. Skjønner godt hvaa du mener.. forstår ikke hva som gjør at de elsker å være i offer-rollen. Skal vi liksom bli imponert over at «de har bygget seg opp fra ingenting» eller hva er greia 😅 4
Mnjah Skrevet 2. mai 2018 #8472 Skrevet 2. mai 2018 På 8.4.2018 den 14.13, BeverTramp skrev: Og likevel er det Isabell Raad som får mest kritikk angående operasjoner... SE er verstingen i bloggnorge. Hun lyver så det koster etter når det kommer til operasjoner og utseende. Samtidig tar hun seg betalt for å omtale produkter som skal gjøre utseendet "bedre" (ansiktsmasker, instaplumper, tabletter for hår og hud, spraytan/betakaroten, tannbleking, kremer, gudene vet hva), når hun egentlig løper til solariumet med parykk etter å ha bleket tenner hos tannlege og fått reseptbelagt medisin hos hudspesialist. Og til slutt vil jeg bare nevne at dronningen av selvmotsigelser selv har innrømmet å bli påvirket av svenske bloggere, tv-serier og andre kjendiser når det kommer til å gjøre endringer på kroppen. Likevel har hun ingen ansvar når det kommer til å påvirke andre. Alle andre må nemlig tenke selv. Den dama er farlig. Heldigvis har BOTB tatt tak i det nå, ser jeg! Eller - et gjesteinnlegg i alle fall. Noen kom meg i forkjøpet! 5
Bloggleseren Skrevet 2. mai 2018 #8473 Skrevet 2. mai 2018 Ser Sofie Elise skal sende inn andreutkastet til den nye boka si nå: http://sophieelise.blogg.no/1525266027_denne_uken_skjer_dette.html Så bra, da gikk den tydeligvis ikke tapt i Paris likevel - hun trodde jo hun måtte starte helt på nytt. Eller kanskje hun har rukket å skrive et nytt andreutkast på en måned? Men vent, når skrev hun i så fall førsteutkastet som passer til det nye andreutkastet? Både nytt førsteutkast og nytt andreutkast på en drøy måned blir vel for mye selv for henne? Beats me, men fortsettelse følger antagelig. 11
Bloggleseren Skrevet 2. mai 2018 #8474 Skrevet 2. mai 2018 13 minutter siden, Mnjah said: Heldigvis har BOTB tatt tak i det nå, ser jeg! Eller - et gjesteinnlegg i alle fall. Noen kom meg i forkjøpet! Loves it! Håper denne Mali blir ny, fast skribent. 1
Christy89 Skrevet 2. mai 2018 #8476 Skrevet 2. mai 2018 Jeg er så ufattelig lei denne jenta!! Men blir liksom ikke kvitt henne. Akkurat som Kim Kardashian. Huff 😝 19
Smilefjeset87 Skrevet 3. mai 2018 #8477 Skrevet 3. mai 2018 14 hours ago, saa92 said: Noen som vet hvem hun skal i forliksråd med? https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole 3
xemiliex Skrevet 3. mai 2018 #8478 Skrevet 3. mai 2018 «At Lazar Braathen går rett fra møtet i Forliksrådet og til pressen, sier vel mer om han og hvordan han følte det gikk for hans del i det møtet, utdyper Jan Olav Isachsen, faren til Sophie Elise, til MinMote.» Når Sofie Elise allerede har omtalt konflikten på bloggen sin, der hun er eneveldig redaktør, er det vel ikke annet enn fair at motparten får legge frem sin side av saken. 49
Gjest orfeus Skrevet 3. mai 2018 #8479 Skrevet 3. mai 2018 5 timer siden, Smilefjeset87 skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole «Jeg kunne blåst i denne saken, men jeg vil ikke at hun skal gjøre dette mot andre designere. Det handler om respekt, mener han.» Bloggere er opptatt av at andre skal ha respekt for deres skriblerier, men når det gjelder andres åndsverk og eiendom er det ikke mye respekt å hente.
Aurora** Skrevet 3. mai 2018 #8480 Skrevet 3. mai 2018 (endret) Håper hun må betale for ødelagt kjole. Det er da virkelig på sin plass! Hun fikk låne en kjole til 90 000 og har ikke tatt godt vare på den. Kjolen så ut som et vrak da han fikk den tilbake. Så vil hun kun betale 5000??Jøye meg. På tide å ta ansvar og få konsekvenser for sine handlinger. Hadde ikke beklaget seg en gang. Endret 3. mai 2018 av Aurora** 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå